Gözde aldığı haberle telefonu elinden düşürür.
Simge; Abla ne oldu
Selma; Annecim korkutma bizi
Simge dürter gözdeyi
Simge; Abla, abla
Gözde; Hıı, ne!
Simge; Ne oldu
Gözde; E-emre, kaza y-yapmış
Selma; Ne!
Herkes şaşırır ve çok üzülür
Mahzar; Tamam, hangi hastanede olduğunu biliyorsan gidelim kızım
Gözde; Biliyorum
Selma; Hadi o zaman
Hep birlikte evden çıkarlar ve hastaneye giderler, emrenin bulunduğu katı öğrenip hızla oraya giderler. Ahmetler ordaydı (emrenin abisi)
Gözde; Ahmet ne oldu, emre neden bu halde
Ahmet; Biz arka arkaya gidiyorduk bir anda emrenin karşısına birşey çıktı ama ne olduğunu görmedim, sonra direksiyonu kırdı ve ağaca çarptı. Şimdi haber bekliyoruz ondan.
Gözde duyduklarından sonra iyice paniğe kapılmıştı. Bi sağa bi sola gidip gidip geliyordu. Biraz sonra doktor çıkar.
Ahmet; Kardesim nasıl?
Doktor; Durumu gayet iyi sadece sağ elini bir kaç gün mümkün oldukça kullanmasın, ezilme ve bukulme var çünkü sargıya aldık. Onun dışında biseyi yok. Emniyet kemeri takılı olduğu için bir şey olmamış.
Gözde; (Derin nefes alır) Allahim çok şükür. Peki görebilir miyiz?
Doktor; Tabi ama sırayla girmeniz daha iyi olucaktır. Serumu bitince çıkabilirsiniz.
Der ve gider doktor. Önce ahmet ve babası girer içeriye sonrasında ise gözde girer ve kapıyı kapatır.
Gözde; Emre
Emre; Canım
Gözde; (Hemen gidip sarılır emreye) Çok şükür biseyin yok.
Emre; Gayet iyiyim ben canım. Korkma
Gözde; Nasıl korkma emre. Sen haberi aldığımda aklımdan neler geçti biliyor musun? O an simge yanımda olmasaydı gelemezdim belki de buraya. (Gözleri dolar) Ya bir şey olsaydı sana he, çocuklara ne derdin emre
Emre; (Kendine çeker ve sarılır) Gözde, canım korkunu anlıyorum ama bak ben burdayım yanındayım. Korkma artık bir şeyim yok.
Biraz daha konuştuktan sonra gözde tam dışarı çıkacaktı ki emreye döndü.
Gözde; Serumun bir kaç saate biter ben gece yanında olamayacağım babamlar, babanlar burda. Sabah gelirim ben eve olur mu?
Emre; Tamam canım
Der ve gözde dışarı çıkar.
Gözde; (Annesine, babasına ve kardeşine döner) Emre gayet iyi bir kaç saate çıkacak. Hadi anne gelin götüreyim sizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sensin ( Gözde Kansu - Emre Altuğ )
Fanfic- Aşk sensin - Aşk birbiri içinde kaybolmak demektir...