14.Bölüm

291 18 24
                                    

Sabah erkenden gözde uyanır ve yanında yatan sevgilisine bakar. Barışmışlardı
Emrenin yüzünü okşamaya başladı, biraz sonra emre de yavaş yavaş uyanmaya başladı.

Gözde; Günaydın canım

Emre; Günaydın bitanem, başın nasıl?

Gözde; Hafif ağrıyor ama geçer birazdan. Emre biz gece birşeyler yaptık mı, hatırlamıyorum ben

Emre; Yapsaydık hatırlardın bence

Gözde emreye doğru yavaş yavaş yaklaşır ve dudaklarını birleştirir, nefessiz kalınca ayrılırlar.

Emre; Hadi hazırlan seni bir yere götüreceğim

Gözde; Nereye? (Merakla)

Emre; Süpriz

Yataktan kalkarlar üstlerini degistirdikten sonra emrenin götüreceği yete gittiler.

1 saatin sonunda güzel bir evin önünde durdular.

Gözde; Burası kimin evi canım?

Emre; Bizim evimiz canım

Gözde; (Heyecanla ve Şaşırarak) Nee! Nasıl yani, ne zaman aldın. Benim neden haberim yok

Emre; Önce bir nefes al, seninle küs olduğumuz dönemde almıştım, o ara bana reklam teklifi de gelmişti. O parayı da üstüne ekleyerek aldım.

Gözde; Reklam teklifi mi? Benim neden bundan haberim yok, ayrıca bu evde beraber oturacaksa eğer, ev parasını bölüşeceğiz.

Emre; Seninle küs idik o zamanlar söylemek istedim ama söyleyemedim. Olmaz öyle şey gözde, ne olucak ya zaten ben evi degistirmeyi düşünüyordum o ev kucuk gelecekti bize evlendikten sonra, o yüzden paranın lafını falan yapmayalım canım. Hadi gel içini gezdireyim sana.

 Hadi gel içini gezdireyim sana

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözde; Kaç odası var canım

Emre; 6 oda 1 salon (elinden tutar ve evi gezdirmeye başlar) bak burası salon olur bence. (Diğer odaya girecekken gözde durdurur)

Gözde; Şey, uzay ve kuzey'in odası bir mi olacak yoksa ayrı ?

Emre; Ayrı ayrı elbet canım. Biliyorsun, ikisi de suan ergenlik döneminde, arkadaşları falan gelir ikisininde. Ayrı olucak odaları, zaten ben onların odasına karışmayacagim, kendileri istedikleri gibi döşesinler odalarını.

Gözde; Tamam nasıl istersen. (Diğer boş odaları gezer) aa bu oda büyükmüş baya.

Emre; Evet bu yüzden burayı ikimizin giyinme odası yapmak istiyorum.

Aşk Sensin ( Gözde Kansu - Emre Altuğ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin