Emre; (Şaşırarak) Nee! Nasıl yani ne zaman öğrendin sen bunu?
Gözde; 1 hafta önce öğrendim. Emre ben seni zora sokmak istemiyorum
Emre; Hayır gözdem, sen beni zora sokmuyorsun. Deneriz olmazsa tüp bebek deneriz o da olmazsa takdiri ilahi deriz. Benim için önemli olan kurduğum yuvanın içinde senin olman, ben seninle yaşlanmak istiyorum.
Emrenin her kurduğu cümlede gözdenin gözleri doluyordu.
Gözde; Çok güzel seviyorsun emre, ben senin bu sevgine layık olamayacağım diye bazen korkuyorum.
Emre; (Elini tutar) Hiç korkma çünkü sende çok güzel seviyorsun. O zaman biz hemen nikah günü almaya gidelim tamam mı?
Gözde; Tamam canım.
Kahvaltılarını yaptıktan sonra biraz daha vakit geçirip ayrılmışlardı.
- 1,5 Ay Sonra -
Nikah günleri belli olmuştu. 1 haftaya düğünleri vardı. Şimdiyse birlikte evleri için mobilya bakıyorlardı.
Gözde; Ya Emre ben diyorum ki salon için çok koyu renkler almayalım
Emre; Evet. Zaten canım duvarlar gri ile beyaz. Onlara uygun bir seyler almamız gerek.
Bi kaç mağazaya bakarlar. En son bir mağazada çok güzel bir koltuk takımı ve yatak odası takımı beğenirler.
Gözde; İkisi de çok güzel emre ama rahatlar mıdır ki?
Emre; Rahatlardır bence test edelim.
Gözde yatağa oturur emre ise koltuğa oturur.
Emre; Gayet iyi
Gözde; Bu da öyle.
Emre; Tamam o zaman bunları alıyoruz.
Beyaz eşya alışverişine gitmeden önce yemek yemek için restoranta giderler.
Gözde; Canım ben kızlarla bekarlığa veda yapacağım 2 gün sonra,siz düşündünüz mü bir şeyler?
Emre; Valla benden habersiz bir şeyler ayarlamışlar 1,2 bir şey yapacaklar bizimkilerde.
Gözde; Güzel o zaman.
Yemek yedikten sonra alışverislerine kaldıkları yerden devam ettiler. Yorucu bir günün sonunda eve dönmüşlerdi.
- 2 Gün Sonra -
Kızlar kuaförde hazırlanıyordu, hazırlıkları bittikten sonra mekana geçtiler.
Kız kıza tüm gün boyunca eğlenlendikten sonra supriz yapmak için erkeklerin yanına gideceklerdi daha doğrusu gözde içeriye girecekti.
Çıkmadan önce hatıra fotoğrafı çektiler.
Mekandan çıktılar ve emrenin olduğu yere gittiler.
- Emre'nin Partisi -
Nedim; Emre sana güzel bir sürprizimiz var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sensin ( Gözde Kansu - Emre Altuğ )
Fanfiction- Aşk sensin - Aşk birbiri içinde kaybolmak demektir...