16.Bölüm

161 15 33
                                    

Emre; Tamam açıyorum

Emre valizi açtığı an arkasından serkan gelir

Serkan; Dur be oğlum napıyorsun

Emre; Serkan?

Serkan; Evet

Emre; Sendin dimi, bütün bunlarda şuan bir şaka

Gözde, Emre ve serkanı şaşkınlıkla dinliyordu.

Serkan; Tanımışsın beni valla

Gözde; Canım, ne oluyo

Emre; Tanıştırayım bitanem, arkadaşım serkan. Ama biz ona şakacı serkan deriz.

Gözde; Memnun oldum

Serkan; Bende yenge. Hadi oğlum kapa valizini de gidin uçağı kaçıracaksınız.

Emre hızla valizi yerden alıp, gözdenin de elinden tutarak uçağa giderler.

°°°°°

4 saatin sonunda parise gelmişlerdi. Otele yerleştikten sonra etrafı keşfetmeye çıkmışlardı.

Gözde; En son 10 yıl önce gelmiştim buraya dizi çekimi için. Çok değişmiş

Emre; Valla ben ilk kez geliyorum ama dedikleri kadar varmış. Ee boşuna aşıklar şehri dememisler buraya.

El ele parisi gezmeye başlarlar. Yorulunca güzel bir restoranta akşam yemegi yiyip otele dönmüşlerdi.

Gözde; Emre

Emre; Efendim canım

Gözde; Tatili biraz daha uzatamaz miyiz

Emre; Maalesef canım, set basliyor biliyorsun.

Gözde; Doğru. (Elindeki yüzüğe bakar) Ben hala inanamıyorum emre evlendiğimize, rüya gibi geliyo.

Emre; Rüya değil karıcım, gerçek. Evlendik biz.

Der ve kendine doğru çekip dudaklarını birleştirir, gözdenin de karşılık vermesiyle opusmeleri sertleşir ve birlikte yatağa düşerler...

(Devamını siz anladınız :))

~~~~~

Sabah güneşin yüzüne vurmasıyla uyanmıştı gözde. Hafifçe yatakta dikeldi ve emrenin yeni çıkmış sakallarını, naifçe okşadı.

Emre; (Yavaşca uyanır) Gözde

Gözde; Bitanem

Emre; Sen ne zaman uyandın.

Gözde; Çok olmadı, seni izliyordum. Uyurken o kadar karizmatik oluyorsun ki seni öpmemek için zor tuttum kendimi.

Emre; (Gözdeyi kendine çekerek) ama şuan tutmana gerek yok bence kendini.

Gözde emrenin bu lafıyla güler ve dudaklarını birleştirir, emre gözdeyi yatağa uzandırıp kendiside hafifçe üstüne çıkar.

°°°°

Güzel bir kahvaltıdan sonra Paris'in meşhur "Louvre Müzesini" gezmeye giderler, içeriye girecekleri sırada magazinle karşılaşırlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşk Sensin ( Gözde Kansu - Emre Altuğ )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin