✨Motivasyon ✨
___________________________
Şuan ne mi yapıyor dum?
Sude ile birlikte Alaz ın doğum günü partisine hazırlanıyorduk.
Ben aslında pantolon ve crop giyecek tim, fakat Sude nın uzun uzun ısrarları sonucunda güzel bir elbise giymeye karar vermiştim.
Sude de elbise giyecek ti.
(İstediğim gibi bir elbise bulamadım, en sonunda böyle bir elbiseye karar kıldım. Sizce elbise nasıl?)
Ben üzerime beyaz bel dekoltesi olan bir elbise giymiştim. Sude ise mavi straplez bir pembe elbise giymişti.
Sude topuklu giymeyi tercih etmişti. Bende yeni aldığım beyaz spor ayakkabılarımı giymiştim. Ben sadece maskara ve ruj sürmüştüm.
Sude de normal gündelik bir makyaj yapmıştı.
Ben en sin saçlarımı düzleştirip işimi bitirmiştim. Şuan da Sude kendi saçlarının uçlarını dalgalandırıyordu.
"Sude hadi ya." Dedim sıkkınlıkla oflayarak.
"Tamam tamam bitti." Dedi maşayı kapatarak.
Ardından evden çıktık ve taksi çağırdık.
Taksi gelince taksiye bindik ve Alaz ın attığı konumu tarif ettik. Kısa sürede doğum günü partisinin olacağı yere gelmiştik.
Taksiden inince ücret i ödedik ve büyük villa tarzı eve girdik.
Ağzım şaşkınlıkla açıldı çünkü baya kalabalıktı ve etrafta renkli ışıklar vardı. Sude ve ben boş olan bir yere oturduk.
Alaz a bir hediye almıştım. Ama beğenip beğeneceğini bilmiyordum.
Etraf kısa süre sonra yeniden kalabalıklaşmıştı.
Yanım da ki sandalyenin çekilmesi ile irkildim ve bakışlarımı o yöne çevirdim. Alaz ve yanıma oturmuştu. Üzerinde siyah bir tişört ve siyah bir pantolon vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TEK SEN
Teen FictionBir bad boy erkek, bir de çalışkan kız. Başka açıklamaya gerek var mı? :)