1.2

580 40 1
                                    

D4vd - here wiht me

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

D4vd - here wiht me

___________________________

Masada annelerimizin ve babalarımızın sohbeti duyuluyordu. Ben ise utancım ve heyecanımdan başımı tabağımdan kaldıramıyordum.

Çünkü tam karşımda Alaz benim sevgilim olan Alaz oturuyordu.

Ve gözlerini üzerimden ayırmıyordu.

"Diyoruz ki çocukları şöyle güzle bir tatile gönderelim, arkadaşları ile, hem bu sene çok yoruldular ne dersiniz?" Dedi Alazın annesi.

"Olabilir aslında." Dedi annem babama bakarak.

"Olabilir." Dedi babamda.

"Ee hepiniz tamam diyorsanız iki gün sonra için güzel bir tatil var. Hem diğer aileler ile de konuştum, onlarda onayladı. "Dedi Alazın annesi.

"Tamam ozaman." Dedi annem ve bana göz kırptı.

Ve yemeklerimizi yemeye devam ettik.

Yemek bitince herkes salona geçti ve bende lavaboya geçtim.

Lavabo salondan uzaktı. Tam kapıyı kapatıp elimi yıkayacaktım ki kapı açıldı ve hemen kilitlendi.

Hemen bakışlarımı arkamda ki bedene çevirdim.

Alaz iki kolumu belime sardı ve bana sarıldı, yüzünü boynuma gömdü ve derin bir nefes aldı.

Bende heyecandan titrek bir nefes aldım.

"Seni görmeyeli belki de bir saat oldu ama çok özledim. " Dedi Alaz .

"Bende." Diye mırıldandım.

Ardından içimden geleni yaparak Alazın yanağını öptüm ve gözlerimi kapattım.

Yaklaşık bir dakika kadar dudaklarım yanağında durdu ve gözlerimi açıp geri çekildim.

"Annemler merak eder, sen çık ben geleceğim." Dedim Alazın gözlerine bakarak.

"Tamam." Dedi zoraki bir şekilde benden ayrılarak, ardından lavabodan çıktı ve bende ellerim ile yüzümü yelleyerek kendime gelmeye çalıştım.

Ardından elimi ve yüzümü yıkayıp salona geçtim.

_________________

2 gün sonra

Şuan ne mi yapıyordum?

Saat gecenin on ikisiydi ve ben valiz hazırlıyordum.

Birazdan Kerem ve Efe beni almaya gelecekti, onlar beni aldıktan sonra Sudeyi alacaktık.

Valizime bir kaç gün önce aldığım eşyaları yerleştirdim. Valiz işini hallettikten sonra hemen duşa girdim.

Bilerek geç girmek istemiştim.

BİR TEK SEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin