Cem Adrian - derinlerde
✨Motivasyon ✨
azrabenazraa takip eder misiniz beni?
_____________________________________
"Kanka Alaz kaza yapmış." Dedi Sude nin endişeli sesi.
"Ne?" Dedim şok olarak.
"Bende Efe den öğrendim, hastanedelermiş. Ben gideceğim gelecekmisin?" Dedi Sude.
"B- ben geleceğim." Dedim.
"Tamam ben şuan arabadaydım, babam bizi bırakacak. Hazırlan." Dedi Sude.
"Tamam." Dedim ve telefonu kapattım. Ardından hemen üzerimi değiştirdim. Siyah bir eşofman ve siyah tişört giydim. Elime de siyah ceketimi aldım.
Ardından saçlarımı düzelttim ve hemen annenmlere haber verdim.
Onlar da endişelenmişti.
İşleri bitmek üzereydi, dönüşte yanıma uğrayacaklardı ve beni alacaklar dı. Annemle konuştuktan sonra bonbon a baktım.
Hala uyuyordu.
Ardından beyaz spor ayakkabılarımı giydim ve evden çıktım.
Yaklaşık beş dakika sonra Sude ve babası Mehmet amca gelmişti. Arabaya bindim ve tırnaklarımla oynamaya başladım.
Sude yanıma oturmuştu ve eli ile sırtımı sıvazlıyor du.
İçim de Alaz a karşı değişik bir his vardı ve bu hissi tanımlayamadığım için kendimi kötü hissediyordum.
"Ağlama, o iyi olacak." Diyen Sude ile gözlerimi ona çevirdim.
Şu ana kadar ağladığımı bile fark etmemiştim.
Hastaneye gelince arabadan indik ve Alaz ın olduğu ameliyathanenin yerini öğrendik. Ardından ameliyathanenin önünde bekleyen topluluğun yanına geçtik.
Annesi olduğu tahmin ettiğim kadın perişan halde ağlıyor du. Yavaşça kadına yaklaştım.
"Geçmiş olsun." Dedim pürüzlü çıkan sesim ile.
Kadının yeşil gözleri bana döndü. Yeşil gözleri kızarmış tı. Kadın dikkatle bana baktı. Bir an için gözleri parladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR TEK SEN
Teen FictionBir bad boy erkek, bir de çalışkan kız. Başka açıklamaya gerek var mı? :)