פרק 4

291 20 2
                                    

רייצ׳ל
לקחתי איתי את קלואי למטבח. הבלילה של הפנקייקים הייתה כבר מוכנה נשאר רק להכין אותם. ״איזה צורה את רוצה?״ שאלתי אותה בחיוך והראתי חה את האופציות, האופציות היו או סמיילי או צורה של מיקי מאוס. היא הצביעה על המיקי מאוס. ״אז מיקי מאוס בחירה מעולם״ אני אומרת לה בחיוך. ״בואי אני יושיב אותך על השיש נקווה שאבא לא יתעצבן ואת תראי איך אני מכינה כי זה מסוכן את יכולה להיפצע ״ אני אומרת לך בדאגה. ״בסדר״ היא אומרת בקול מתוק ומחייכת לי.
אני מרימה אותה ומושיבה אותה על השיש.
אני בנתיים עושה את הפנקייקים בצורה מיקי מאוס.
״רוצה שירים?״ אני שואלת. ״כן!״ היא אומרת באושר.
״אוקיי את רוצה לבחור או שאני?״ אני שואלת. ״את״ היא אומרת ישר.
״אוקיי נשים משהו של טיילור סוויפט מכירה?״ אני שואלת בחיוך.
״כן היא ממש טובה״ היא אומרת בחיוך מתוק. דיי לא יכלתי עם המתיקות הזו. ״מה נעצבן את אבא ונשים שירים בטלוויזיה?״ אני שואלת בצחקוק.
״כן כן״ היא מצחקקת איתי. לקחתי את השלט והשלכתי את הטלוויזיה ושמתי את השיר Blank Space יש שירים יותר יפים שלה אבל הם קצת דיכאוניים. ״אוהבת?״ שאלתי. היא מהנהנת ואנחנו מתחילות לרקוד לפי המוזיקה. סיימתי להכין את הפנקייקים לקחתי את הכלים ושמתי אותם במדיח כלים. הרמתי את קלואי לשולחן אוכל.
״איזה תוספת את רוצה? יש קצפת, שוקולד, מייפל ,תותים, אוכמניות כל מה שאת רוצה״ אני אומרת בחיוך. ״קצפת תותים ואוכמניות״ היא אומרת בהתרגשות. והינה מגיע האבא המרושע של הילדה החמודה שפה.
״מה זה מסיבה ולא ידעתי?״ הוא שואל רציני.
״כן ושתדע עשינו מסיבת ריקודים״ אני אומרת בחיוך מתנשא.
התעלמתי ממנו ואמרתי לקלואי. ״איזה מעצבן אבא לפעמיים נכון?״ אני מצחקקת. קלואי מצחקקת יחד איתי. ״לפעמיים הוא אפילו עצבני וזה מצחיק ממש״ קלואי לוחשת לי וצוחקת. אני צורחת יחד איתה.
הלכתי למקרר לקחת קצפת ולקחתי את התותים והאוכמניות.
לקחתי קרש חיתוך וחתכתי את התותים.
ג׳וש התקרב אליי ואמר. ״לא יותר מידי קצפת״ הוא אמר בקול רציני.
״בסדר אבאלה״ אני צוחקת לו מול הפרצוף.
אני שמה לקלואי בצלחת שני פנקייקים והר של קצפת ואז הנחתי את התותים ואת האוכמניות. אני קורצת לו ומחייכת לו בחיוך אכזרי.
הלכתי לקלואי ונתתי לה. ״ואוווו״ קלואי לוחשת לי.
״כן באמת ואוו וכל זה היה בבטן הקטנה שלך״ אני אומרת בצחקוק וטופחת לה בבטן. היא מצחקקת ומתחילה לאכול.
״אבל אמרתי בלי יותר מידי קצפת״ ג׳וש אומר עצבני.
קלואי עוצרת לשניה ואני אומרת לה. ״תמשיכי לאכול אני יטפל באבא העצבני שיש לנו פה״ אני אומרת בחיוך והיא מהנהנת לי וממשיכה לאכול.

לקחתי אותי לצד ואמרתי. ״אתה לא יכול להגיד דבר כזה לילדה קטנה!״ אמרתי עצבנית. ״היא הבת שלי ואני מחליט עליה״ הוא אומר בטון רציני ומשלב ידיים. ״טוב לא הפעם תן לה להנות מארוחת בוקר טעימה ומפנקת לא כמו הארוחת בוקר שאתה נותן לה בעבודה״ אני אומרת בפרצוף רציני.
הוא שתק לרגע ואמר. ״שוב פעם זו הילדה שלי״ הוא אומר ברוכשניות.
״והבת שלך מוכנה לדבר רק איתי״ אני מחזירה לו.
״שהיה ברור זו הפעם האחרונה!״ הוא אומר בתור פקודה.
״עוד נראה אבאלה״ אני אומרת בצחוק ארסי והולכת ומתיישבת ליד קלואי.

the managerWhere stories live. Discover now