𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤𝙙𝙖𝙣
Sabah uyandığımda çok heyecanlıydım. Çünkü bir ageplay bebeğini evimde büyütecektim.Bu düşüncemin sebebi aslında arkadaşlarımdı.
Yakın zamanda Hyunjin bir ageplay bebeğini evine aldı. Aşırı tatlı bir çocuktu.
Hyunjinden gören Chan ve Changbinde ondan geri kalmadı tabii ki.
Hepsi birer ageplay bebeği sahiplendikten sonra ben orta da kaldım. Buluşalım dediğimde olmaz diyorlardı. Sebepleri ise bebekleri ile ilgilenmeleri gerekiyormuş. Bende ortada kalınca ben niye evime almıyım ki dedim.
Ve o gün bugün.
Kalktığım gibi hemen duşa girip duş aldım. Ageplay bebeğini bir hastaneden alacaktım. Birgün önceden oradaki bebeklere bakan kişiyle konuşmuştuk. Anlayışla karşılayıp yarın yani bugün gelmemi uygun buldu.
Acaba bebeğim nasıl birisi olacak diye düşünürken telefonumun çalmasıyla yerimden hopladım. Hemen telefonun yanına gidip kimin aradığına baktım.
Ageplay bebeklerine bakan kadın arıyorduuuuu.
Açtığım gibi kadın konuşmaya başladı.
"Alo Minho bey?"
"Alo efendim Ju-Won hanım?"
"Bugün geleceksiniz değil mi Minho bey?"
"Evet kesinlikle geleceğim ne zamandır istediğim şey kaçıramam değil mi?"
"Evet evet. Sadece doğrulamak için aramıştım. İşiniz varken aradıysam üzgünüm."
"Yok, hayır. Bu saatte işim olmuyor. Ayrıca evden çalışıyorum. İstediğim zaten işim ile ilgilenebiliyorum"
"Ahh. Ne kadar güzel. Hem alacağınız bebek için zamanınızda olur."
"Evet. Umarım bana göre bir bebek bulabilirim."
"Bence bulursunuz. Her türlü bebek elimizde var hiç merak etmeyin."
"Nasıl yani ayakkabı alırmış gibi söylediniz?"
"Ahh yani bez takan takmayan emzik emen emmeyen hepsinden var kriterlerinize göre bulursunuz kesinlikle"
"He tamam anladım. O zaman ben kapatayım. 4 saat sonra yani 10da orada olurum Ju-Won hanım."
"Tamamdır.Görüşmek üzere"
_______________________________________________________
Helloooo yeni bir fic yeni bir hayat lazımmmm.
Umarım beğenirsiniz aşklarımm.
Texting sevmiyorum.
Çok olmaz.
Hadi bb. 😍😘👶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Daddy | Minsung
FanfictionAgeplay. Stray Kids üyelerinin hepsi var. tam takım shipler şunlar: Minsung(başrol ship) Hyunlix Chanmin Changin tamamen fan kurgusudur. Smut var ama sadece başrol shipte. o da geç gelir diye düşünüyorum. çünkü bebeğimiz var orada yani.