0.4

529 35 7
                                    

𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜𝙙𝙖𝙣

Ju-Won teyzenin söylediğine göre Minho ajusshinin bir kaç belge imzalaması gerekiyormuş. Bende bu sırada eşyalarımı toplamaya başladım.

Burdan gideceğim için üzülüyordum ama diğer yandan da en yakın arkadaşlarım olan Felix, Seungmin ve Jeonginle görüşebilecektim.

Bu hastaneden ilk önce Felix gitmişti. Babası olan kişinin sarı saçları vardı. Aynı Felix gibi. Felix'in de bu yüzden gittiğini tahmin ediyordum.

3 gün sonra Jeongin ve Seungmin gitti. İkiside aynı günde. Jeongin ve Seungmin'i alan kişilerin saçının siyah olduğunu hatırlıyorum.

Ben bunları düşünürken çoktan işlerimi bitirmiş meğersem dolabın içine girmişim.

Ne ara girdim oturdum kapağı kapattım bilmiyorum doğrusu.

Benim gibi karanlıktan korkan biriyseniz şuan nasıl korktuğumu biliyorsunuzdur.

Çıkmaya çalışırken kapak açıldı ve hemen çıktım.

Gerçekten korkmuştum.

Eğer hala burda kalıyor olsaydım bir daha o dolaba yaklaşmayacağıma emindim.

Bu sefer ise gittiğim yerde bana nasıl bakılacağını düşündüm. Umarım anne ve babam gibi çıkmaz. Ama Minho ajusshi çok tatlı birisi o öyle şeyler yapmaz diye düşünüyorum.

Ben bunları düşünürken duvara yaslanmış otıruyordum. Eşyalarım odanın tam ortasındaydı. Bir anda çok fazla uykum geldi ve yere yatıp uyudum...

𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤𝙙𝙖𝙣

Adının Jisung olduğunu öğrendiğim sincap hala gelmemişti. Bende acaba birşey mi oldu diye bakmaya gidince bir de ne göreyim.

Ufaklık cenin pozisyonunda yerde uyuyordu. Ama uykuya yenik düşmeden eşyalarını hazırlamıştı. Eşylaarının daha fazla olacağını düşünmüştüm. Ama sadece 2 bavul vardı. (Kesinlikle çok az).

Bu bavulların bir tanesi oyuncak diğeri ise kıyafet doluydu. Hem Jisung'u kucağıma alıp hem de bavulları taşıyamayacağım için yanımda getirdiğim korumalardan bir tanesini çağırdım.

1-2 dakika sonra koruma gelmişti. Bavulları almasını söylediğimde hemen bavulların yanına yönelip bavulları aldı ve arabaya götürdü.

Şimdi ise sadece bu ufaklığı kucağıma alıp götürmek kaldı. Bir önceki kucağıma gelişinde çok hafif olduğunu fark etmiştim. Bu yüzden hiç sorun olmadan taşıyabilecektim.

Hemen kucağıma alıp odadan dışarı çıktım. Arabaya gittiğimde şoför bizi bekliyordu. Hemen Jisung'u arkaya bindirip bende arkaya bindim.

✿✼:*゚:.。..。.:*・゚゚・*

Birazcık erken bitiş oldu ama olsunn.

Sonraki bölümde görüşürüzzzz

Why Daddy | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin