0.7

385 22 10
                                    

O benim elimdeki biberonu ben ise onu kucağıma aldım ve mutfağa gittik. Hemen sütünü hazırlayıp sıcaklığını kontrol ettim. Ne çok sıcaktı ne de çok soğuktu. Tam kıvamındaydı.

Sandalyesinde oturan küçük bebeğe hemen sütünü verdim. O da alıp içmeye başladı. Tam bir sincaptı.

Arkadan Jeongin'in sesini duydum.

"Bende bende bendeee"

"Bekle hemen sana da hazırlayalım" Dedi Changbin.

Changbin'de Jeongin için bir süt hazırlamaya başladı. Bu sırada Jisung çoktan sütünü bitirmişti hatta uykusu gelmişti.

Hemen kucağıma aldım ve odasına götürdüm. Odasındaki koltuğa oturdum ve onu rahat edebileceği bir pozisyona yerleştirdim.

Hemen bana sarıldı. Ne kadar uykusu olduğu anlaşılıyordu.

Bende kollarımı ona doladım ve saçını buse kondurmaya başladım.

İyice mayışmaya başlamıştı. Çünkü gözleri kapanıyordu.

Yüzümü saçlarından yüzüne doğru getirdim.

Alnına birkaç tane buse kondurdum.

Ardından gözlerine birkaç tane buse kondurdum.

Sonra burnuna buse kondurdum.

Yüzünü geri çektiğimde artık uyumuştu. Benimde uykum gelmeye başlamıştı. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

𝙅𝙞𝙨𝙪𝙣𝙜𝙙𝙖𝙣

Uyandığımda babacığım uyuyordu. Bende hiç ses çıkarmadım çünkü yorgun gözüküyordu.

Bu sırada bende yüzünü incelemeye başladım.

Dolgun dudakları vardı. Çok tatlı görünüyordu.

Burnu çok güzeldi. Minik.

Gözleri çokta olmasa da çekikti. Bu onu daha yakışıklı yapıyordu.

Odanın önünde birisinin durduğunu anladığımda gözlerimi kapatıp babacığıma sokuldum.

İçeriye birisinin girdiğini anladığımda uyuma taklidi yapmaya başladım. Kim bilebilirdi ki uyuya kalacağımı.

𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤𝙙𝙖𝙣

Uyandığımda bebeğim hala uyuyordu. Onu uyandırmadan cebimdeki telefonu açıp bir fotoğraf çektim ve bizim gruba attım.

𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤
𝘉𝘪𝘳 𝘧𝘰𝘵𝘰𝘨̆𝘳𝘢𝘧 𝘨𝘰̈𝘯𝘥𝘦𝘳𝘪𝘭𝘥𝘪 📷

𝘼𝙜𝙯𝙞𝙣𝙖 𝙥𝙚𝙘𝙚𝙩𝙚 𝙨𝙤𝙠𝙩𝙪𝙜𝙪𝙢(Hyunjin)
Anammm yerimm

𝙇𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙧𝙪𝙝𝙡𝙪(Bangchan)
Asıl ben yerimm.

𝙆𝙖𝙨 𝙩𝙤𝙧𝙗𝙖𝙨𝙞
Yemeyin lan çocuğu hem
Felix ve Seungmin
Ne oluyor hayvan mı?

𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤
Afferim lan ağzını yediğim
𝘼𝙜𝙯𝙞𝙣𝙖 𝙥𝙚𝙘𝙚𝙩𝙚 𝙨𝙤𝙠𝙩𝙪𝙜𝙪𝙢
Yaaa ağlarım bakkk😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

𝙆𝙖𝙨 𝙩𝙤𝙧𝙗𝙖𝙨𝙞
Lan hıyar gözüm kanadı
Senin yüzünden

𝙇𝙞𝙙𝙚𝙧 𝙧𝙪𝙝𝙡𝙪
Hyunjin iyi misin yavrum?

𝘼𝙜𝙯𝙞𝙣𝙖 𝙥𝙚𝙘𝙚𝙩𝙚 𝙨𝙤𝙠𝙩𝙪𝙜𝙪𝙢
Değiliğm
Minho kesin şuan peçeteyle geliyor.

𝙈𝙞𝙣𝙝𝙤
Yoo niye geliyim bebek
var kucağımda

❀☆♡

Ayayayayay arama yerine #minsung #ageplay yazınca 12. Olarak çıkıyoruz sağolunnnn

Muahhh

Öptüm bayyyy

Bu yazar sizi seviyoğğğ♡

Why Daddy | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin