Tanárúr

8 1 0
                                    


A reggelem szokásosan telt. Megmostam a fogam, arcom, aztán kiválasztottam mit vegyek fel. Szerintem vagy 10 percet állhattam a szekrényem előtt és válogathattam, mert arra leszek figyelmes, hogy anya beront az ajtón. Nem idegesen, inkább sietve. Utál elkésni.

– Bella, kész vagy már??

– Nem, nem tudom mit vegyek fel! Nem akarok túl kihívóan öltözni, de azért nézzek ki valahogyan. – panaszkodtam anyának.

– Oké, segítek! – mondta, és sóhajtott egyet.

– Tényleg?? – kérdeztem reménykedve, mire bólintott. – Köszönöm, köszönöm!! – ugrottam a nyakába.

– Nincs mit, szivesen! – mondta és elkezdett turkálni a szekrényemben. – Na ez, tökéletes! – mutatott fel egy szürke farmert, egy fehér rövidujjúval és egy fehér pulcsival. Ez a szett nagyon tetszett!!

– Imádlak anya!! – öleltem át mégegyszer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

– Imádlak anya!! – öleltem át mégegyszer.

– Oké, oké, mostmár készülődj, öltözz fel, csináld meg gyors az alap sminked, hajad! – parancsolt rám.

– Okés. – mondtam, és ki is ment anya, én pedig elkezdtem készülődni.

Gyors felöltöztem, megcsináltam az alap sminkem (korrektor, szájfény, szempillaspirál), a hajamat kiengedve hagytam. Elégedetten néztem bele a tükörbe, felkaptam a táskám, telefonom, és indultam le.

– Lányok, most nem kell kabát. Jó időket mondanak mára! – mondta mosolygósan anya nekem és Lilynek. Mindketten bólintottunk, és felettük a cipőnket. Én a szokásos fekete, sportos, mégis elegánsabb, magasított talpú cipőmet vettem fel, amit tegnap is.

– Indulás! – jelentette be anya, és indultunk is ki a kocsihoz.

Már elvittük Lilyt, és megérkeztünk az én sulimhoz. Most amikor kiszálltam az autóból nem kapott el az a rossz érzés mint tegnap. Csak élveztem a madár csicsergést, a szél lágy fújását, amint a friss, zöld füvet és a fák lombozatát szépen, lassan ringassa. És a napsütés...
Sajnos nem tudtam sokáig élvezni a szabadban töltött időt, mert indulnom kellett be a suliba. Igazából nem tudom mit csináljak csengetésig. Arra gondoltam megismerkedem pár új emberrel. Remélhetőleg lányokkal.

Amint beléptem éreztem, hogy ez nehéz feladat lesz.

– Várhat ez szerintem ebéd szünetig... – sóhajtottam fel.

– Micsoda? – hallottam meg egy hangot mögülem, és egyből megfordultam.

– Semmi. Csak szeretnék barátokat találni, lehetőleg lányokat. Már ne vedd sértésnek. – válaszoltam.

– Nyugi, megértem. – bólintott megértően Justin.

– Amúúúgy... te merre indultál? – tettem fel a kérdést.

A gimis történetünk Where stories live. Discover now