Én csak néztem az előttem ülő szőke lányt, és ő viszonozta is ezt a tettemet szúrós tekintetével.- Segíthetek valamiben? - kezdtem meg én az úgymond "beszélgetést".
- Persze, azzal hogy szállj le Nick-ről vagy baj lesz, megértetted? - mondta nem túl kedvesen, amit szóvá is teszek.
- Már bocsánat, de, hogy beszélsz velem? - álltam fel dühösen.
- Miért, hogy kéne beszéljek veled? - állt fel ő is.
- Mondjuk mint egy normális emberrel.
- Miért, most jöjjek ide, mutatkozzunk be egymásnak és legyünk nagy barátnők? Vagy, hogy gondoltad ezt? - mosolygott lesajnálóan. - Te is csak egy újabb kis r!banc vagy, semmivel se több. - súgta ezt már halkabban.
- Ha én r!banc vagyok te mi? Már megbocsáss, de szerintem nem én megyek oda random valakihez és kioktatom csak úgy mert nekem olyan kedvem van! - kérdeztem hangosan, amire már a többiek is felkapták a fejüket.
- Mit gondolsz ki vagy te, hogy amint megjössz máris rányomulsz a legmenőbb pasira, és még itt magyarázol nekem?!
- Te jöttél ide hozzám.
- Miért, fáj az igazság? - lépett oda hozzám megkerülve a padot.
- Ezt inkább én mondhatnám. - léptem én is felé egyet.
Egy ideig csak néztük egymást, amikor lépteket hallottunk meg, és mindketten a hangok irányába kaptuk a tekintetünket.
- Tessa, hagyd már békén az új csajt! Mindenkibe bele kell kötnöd? - mondta az épp mellénk lépő srác.
- Nehogy már én legyek a hibás! - mondta Tessa.
- Hé, mi folyik itt Hunter? ‐ lépett oda hozzánk Nick.
- Tessa máris utálja az új csajt. - válaszolta Hunter.
Nick aggódó, mégis erős tekintettel nézett rám, aztán Tessa-ra.
- Nem unod meg soha, hogy másokat hasonlítgatsz magadhoz? - kérdezte Nick a mellettem álló lánytól.
Erre semmit se válaszolt. Néma csendben álltunk ott 4-en, amikor is Tessa egyre dühösebb lett, és kiviharzott az ebédlőből. Még pár ember nézett minket, de aztán mindenki visszatért az ebédjéhez.
Nick leült velem szembe, mellé pedig Hunter.- Ez meg mit akart?? - kérdezte egy random srác és leült mellém. Egész helyes volt, persze nem annyira mint Nick...
- Bella, ő itt Justin, az öcsém. - mondta a velem szemben lévő fiú.
- Szia Justin! Örülök hogy megismerhetlek! - mondtam és kezet nyújtottam, amit ő el is fogadott.
- Szint úgy. - mosolygott féloldalasan. - Akkor mit is akart itt Tessa??
- Azt mondta szálljak le Nick-ről, meg hogy egy r!banc vagyok. - válaszoltam halkan.
- Ne is hallgass rá! Csak féltékeny rád! - mondta Justin.
- Mégis mire?? - kérdeztem vissza. - Ő sokkal szebb nálam!
- Nem igaz! - mondta Hunter.
Már épp válaszoltam volna, amikor is csengettek, és kezdődött a 6. és egyben utolsó óra. Szerencsére naponta csak 6 óránk van, de minimum kell 2 szakkör. Kötelező. Én jelentkeztem a futó csapatba, arra lesznek edzéseim hétfőn, szerdán és pénteken, a diák tanácsba, ami kedden és csütörtökön van, és végül rajzra, ami pénteken van.
BINABASA MO ANG
A gimis történetünk
Teen FictionEz a történet Bella White-ról szól, aki egy 16 éves lány. Az első gimnáziumában mindig is kirekesztve érezte magát, de ez a másik gimiben megváltozott. Ezek a változások nagyon felforgatták Bella életét. Vajon sikerül neki ezekkel a felfordulásokkal...