"Allah'ım sana geliyorum" telefonumdan atılan istekleri silmeye çalışırken daha fazlasının geldiğini gördüğüm de artık sıkılıp telefonu firlatmıştım. Bitmiyordu şu istekler
"Ne oldu yine?" Doruk mutfaktan elinde cips kasesi ile salona geçip yanıma oturmuştu. Koltuktaki telefonumu alıp gelen bildirimleri kaydırmaya başladı
"Bitmiyorlar, gerçekten yoruldum artık"
"Bune?! Kaç tane istek var burda?" Doruk gelen istekleri telefondan kaydırdıkça üstten daha fazla geliyordu.
Telefonu ona bırakıp kanepede iyice yayıldım. Son çıkardığım şarkım baya ünlenince isteklerde çoğalmaya başlamıştı.
Doruk artık sıkılmış olacakki telefonu uçak moduna alıp bir köşeye fırlattı.
"Sıktı artık şunlar, arada banada geliyor böyle bildirimler ama senin kadar değil tabii. Uçak moduna alıyorum ertesi gün bir daha atmıyorlar."
Doruk benim menajerimdi. Gerçi kardeş gibiydik onunla. Arada böyle akşamları bize kalmaya gelir, film izler sabahlardık.
"Hangi film?"
"Bilmiyorum, sen güzel seçiyorsun aç bir tane izleyelim" Doruk sırayla filmleri açıp konusunu okuyup geri kapatıyordu.
En sonunda bir tane film seçip onu açtı
"Korku filmiymiş yeni çıktı hatta." Doruk masanın üzerinden bir kaseyi eline alıp filmin başlamasını beklerken benim ise uykum gelmeye başlamıştı. Çok yorulmuştum bu gün, istekler bitmiyordu. Çok ta sıkılmıştım.
Elim istemedende olsa koltuğun köşesindeki telefonuma uzandı.
"Az önce şikayet eden bendim sanki? Al telefonu sonra gelipte bana 'Yoruldum şu isteklerden' deme lütfen" Doruk kendince bir şeyler anlatırken çoktan telefonumu almış ve uçak modundan çıkarmıştım.
"Tamam, demem"
Birazcık şu yorumları okumak istiyordum. Aslında hoşuma gitmiyor değildi. Bazen o güzel yorumları görünce sevinçten dört köşe oluyordum, tabii her şeyin kusursuz olmadığı gibi bu işinde kötü tarafları vardı. Sesini eleştirenler, her hareketinde bir kusur arayanlar...
Instagram'da son attığım o post'a girip yorumları okumaya başladım
'Ablamızın birde yüzünü görebilsek tam olucak ama...'
Yüzümü neden bu kadar çok merak ettiklerini anlayamıyorum gerçekten.'Abla bu işten ne kadar kazanıyorsun?'
'Bagimlilik yaptı'
'Bunun abartılması lazim'
'Abla phonk yapsana'
Sesim phonk için yeterli değil kii'Olmamis, sesin o kadarda güzel değil, kendini kasıyorsun. Bu sesinide etkiliyor. Üstelik orijinal hesap bu değil. @Derya_Yilmazz 👈🏻 orijinal hesap.'
Nasıl yani? Buda kimdi şimdi? Merak içerisinde etiketledigi hesaba tıkladım. Bu hesap benim hesabım? Resmen aynısı, profilinden tut son attığım posta kadar aynı. Bunu kim neden yapar ki?
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkıcı Olmak mı? ||
Non-Fiction"Peşindeki o aptal katile rağmen hâlâ seni sevebiliyorsa tekrar düşün Derya"