Orangutan Götleri😝😝
Nayeon
Kızlar bugün kütüphaneye gidiyoruz dimi?
GörüldüNayeon
Kime diyorum?
GörüldüNayeon
Lan cevap yazın orospular!Mina
Ha ne ne oldu
Ha kütüphane mi. Bilmem gidicez mi?Jihyo
Gidelim yaa. Bana matematik çalıştırmanız lazım.Momo
Kanka sanki biz matematiği çok iyi biliyoruz.
En son matematikten 31 almıştım sanırım.Nayeon
Sen yine iyisin. Ben bir kere 8 almıştım.Jihyo
Sana görüldü atıp durmasana amk bişi yaz.Sana
Ne yazim amkMomo
Kütüphaneye gidelim mi mesela?Sana
Zaten gitmiycez mi?
Neyse gidelim işte.Jihyo
Bana matemetik anlatıcak dehamızda sonunda fikrini belirtti.Sana
Ne matematik mi?Mina
Kanka sen hangi yüzyılda kaldınNayeon
Yeter. Şu saçmalıkları kesin.Momo
Ablanız konuşuyo kesin çeneniziNayeon
Saat 5'te herkes Momo'nun evinin oradaki kütüphanede olsun bebisler.Sana
Tamam.Jihyo
Ok.Mina
OkMomo
Ben gelmesem?Sana
Nedenmiş?Momo
ehehhhhe-Nayeon
Ne o?Dahyun'la işleriniz mi var?Momo
YoooooNayeon
Geliyosun o zaman.
Görüldü 16.23Telefonumu kapatıp, üzerinde durduğum yatağın üstüne ters çevirip koyduktan sonra sırt üstü dönüp kafamı yastığa boğdum. Ahh. Cidden ne yorucu bir gündü. -dahabitmedi- Üzerimden tır geçmiş gibiyim.
Kafamı koyduğum yastıktan kaldırdım ve sırt çantamı elime alıp içine 1 kaç test kitabı ve 1 parfüm ve lip balm koydum. Üzerimdeki pijamaları çıkarıp günlük bir şeyler giydim. Zaten çok vakit yoktu. Çantamı alıp evden çıktım ve Momo'nun evine doğru yürümeye başladım. Saat: 16.54
Orada bir kütüphane olduğunu bilmiyordum. Sormamıştım da. Ah ne halt edeceğim? Momo'nun evinin önüne geldim ve zili çaldım. Yüz kez basmama rağmen açan yoktu. Telefonumu almak için elimi cebime attım. Yokluğu fark ettiğimde çantamı kontrol ettim. Kahretsin! Yatağın üzerinde bıraktım. Sokaklarda gezinerek kütüphaneyi aramaya başladım.
Aradan yaklaşık yarım saat geçmişti. Hava kararmıştı. Vazgeçip eve gitmek istedim fakat sokaklar arasında kayboldum. Neredeydi bizim ev yahu? Evime giden yol olduğunu düşünerek ilerlediğim sokaktan garip gurup sesler geliyordu. İrkilmiştim.
Arkamdan hızlıca bana yaklaşan ayak sesleri gelmeye başlayınca son hızla koştum. Bu sokağın nereye gittiğini bile bilemeden yalnızca koşuyordum ki sağa ayrılan yoldan biri pat diye karşıma çıktı ve çarpıştık. Beni düşmemem için belimden kavramıştı. Karanlık olduğu için net görünmüyordu. Bu kim di bilmiyorum ama sanırım etkilendim.
"Sana?"
Belimi kavradığı kollarından hafifçe kalktım.
"Jihyo? Sen misin?"
"Evet. Sen neden kütüphaneye gelmedin? Herkes gittikten sonra seni bekledim. Eve gidiyordum."
"Ah... Sorma başıma gelenleri. Ben tam bir aptalım."
"Çok terlemiş görünüyorsun. Hasta olacaksın hava soğuk"
"Burası neresi? Beni eve götürebilir misin? Yolu kaybettim."
"Senin evinden çok çok uzak burası. Benim evim hemen şurada. Eve gidene kadar üşüme. Bu gecelik bende kal istersen."
"Bilmem... Yani... Anneme haber versem iyi olacak. Merak etmesin."
"Tamam eve gidelim benim telefonumdan ararız."Bu kişinin Jihyo olduğunu öğrenene kadar ona yavşamayı düşündüm çünkü cidden etkilenmiştim. Tüh. Sen git en yakın arkadaşlarımdan biri çık. Olmadı ama. Ne kadar da kibar davranıyordu.
Biraz yürüdükten sonra Jihyo'nun evine vardık.
"Şöminenin yanına geç."
Yanan şöminenin yanına oturmuştum. Jihyo'yla arkadaş grubunda şu ana kadar diğerleriyle olduğum kadar samimi değildim. Onu bir zorba sanıyordum. Bazen istemeden Mina'yı bile zorbaladığı oluyorken bana böyle davranması?
"Jihyo?"
"Efendim?"
"Neden beni bekledin?"
"G-gelmeyince endişelendim hepsi bu. Arkadaşız sonuçta."
"Ha anladım."Kanepeye oturdu ve eline bir kitap ve bir fincan aldı. Göz bebeklerinin kitapta gezinişini görebiliyordum. Cidden? Bir zorbanın kitap okuduğu görülmüş şey mi? İlginç. Etrafa bakmak istedim ama gözlerimi ondan ayıramadım. Fincanı yavaşça dudaklarına götürüp yavaşça içişi... O belimi kavrayışı... LAN. Hayır hayır hayır. O senin arkadaşın aptal.
"Biseksüel misin?"
"Ne?"
"Sen diyorum Sana. Biseksüel misin?"
"Nereden çıktı bu şimdi?"
"Hiç. Bana bakıp duruyordun da"
"N-ne alaka. Her kadına bakan biseksüel mi oluyor"
"Yook. Sadece sormak istedim yanlış anlama. Ben biseksüel im çünkü."N-ne? Jihyo bisekeüel miymiş? Kaç yıldır arkadaşız ama bunu neden ben bilmiyorum?
"B-bende..."
"Yanıma otursana. Yeterince ısınmadın mı?"
Ayağa kalkıp Jihyo'nun yanına oturdum yavaşça.
"Sen sıkılma şimdi film açayım."
Köşesinde oturduğum L koltuğun karşısında duran televizyon un yanına gidip kumandayı aldı ve bir şeyler açtı.
"Keyfine göre izle"
Korku filmi falan açtım. O ise hala kitap okuyordu. Son bir iki dakikadır filmi izlemeye başladı.
Kanepeye bacaklarımı uzattım ve Jihyo'ya bakarak gel manasında dizlerime vurdum. Sonra da Jihyo üzerime uzandı. Arkadaş olduğumuz için birbirimize böyle şeyler yapıyoruz.
"Sana, ben birinden hoşlanıyorum ne yapmalıyım?"
"Hm? Bilmem ki. Daha önce kimseden hoşlanmadım. Mina'ya falan sor istersen."
"Anladım."~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only friendly / Sahyo
أدب الهواةJihyo'yla yıllardır arkadaşız. Yalnızca arkadaşız değil mi?