8.Iar tu..

56 15 0
                                    

Dupa acel sarut cu Harry ma simteam putin ciudat chiar daca nu era tarziu dar ma simteam obosita toate intamplarile de azi si-au facut efectul. I-am cerut lui Mac sa plecam spre hotelCum am intrat im camera Mac a inceput bombardamentul cu intrebari stupide-Unde ai fost atata timp ?- Ti-am zis m-am intalnit cu o colega si am stat putin de vorba cu ea ce e mare lucru?-Bine sa zicem ca te cred -Mersi.Mac ma sarutat iar dupa s-a dus la duş a iesit dupa o ora frumos asa. Eu stateam in pat asteptand sa iasa butonal canalele unul dupa altul..mda nimic interesant. Mac a iesit insfarsit s-a imbracat si s-a bagat in pat langa mine ne-am sarutat vreo 5 minute..pare cam mult nu..pai asa-i cand ai iubit trebuie sa-l saturi ca dupa sa te lase in pace dar Mac nu se lasa prea usor asa ca i-am zis si eu ca ma culc si tot ma sarutat in semn de noapte buna..cat de dulce poate fi..si nu mai zic ca arata atat de bine in perechea lui de pantaloni de trening doar in pantalonii de trening..oo moor..arata asa de bine as fi sarit pe el ca o pisica dar deja a adormit mititelul odododoAcum inteleg de ce zicea Jack ca toate fetele sunt moarte dupa el si nu pot sa cred ca e doar al meu si nu o sa-l las pe Harry sa ne strice relatia adica colegii lui nu au nimic impotriva cu mine ma inteleg foarte bine cu ei.~~~~~~~~In cele din urma dimineata a venit iar Mac dormea atat de frumos nu-l puteam trezii ei se trezeste el cand vrea azi nu are nimic de facut decat sa doarma si altele..

Eu mi-am facut rutina mea de dimineata mi-am ales niste haine la intamplare adica o pereche de blugi rupti in genungi, bluza cu Dirty Pig si geanta mea Coco Chanel si Vans rosi..am coborat jos am mancat ceva repede si am plecat pe jos prin oras pentru o plimbare scurta si racoritoare de dimineata si plimbarea bineinteles pe jos pentru ca eu nu am o masina firar de ce vreau si eu una.
M-am plimbat asa ceva timp si dintr-o data cineva ma apuca de talie si ma trage spre el asa incat sa formam un impact nu violent..am dat ochii cu acea silueta inalta era..oo nuuu iar el.. era Harry singur fara One Direction
-Ce faci aici asa de dimineata ?
-Ce crezi ca fac ma plimb
-Ma refer aici dimineata
- Am iesit sa i-au putin aer
-Aha super acum ma lasi sa plec
- Nu pana nu-mi spui daca ai pe cineva
- De ce as face asta ?
- De ce nu ?
- Ahh te urasc..am zis ca putem fi prieteni nu mai mult
- Erika nu te mai preface stiu ca esti cu maimutoiul ala de Harmon
-Pana la urma sunt cu cineva de varsta mea nu ?
- Mda sti ce eu castig mereu in deastea si daca eu am pus ochii pe tine a mea vei fi indiferent de ce zice Harmon
-Slabe sanse Styles vezi poate ai treaba in alta parte
- Vei vedea
Ok m- a speriat putin oare atat de puternic e incat sa ne desparta oare ce pune la cale..hmm..prefere sa nu ma mai gandesc la asta si sa ma duc in camera sa am grija dr bebe Mac care cred ca inca doarme dezvelit lasadu-si patratelele la vedere.

Nu dureaza mult si ajung la hotel i-au liftul si ajung in doua minute in camera mda pai cum am zis Mac inca dormea exact cum l-am descris mai devreme..aww era atat de dragut nu m-as satura de asta niciodata..dintr-o data Mac se intoarce cu capul la mine
-Mm neata iubirea mea mica. Zice Mac cu o voce somnoroasa
-Neata frumosul din paturea adormita
- Nu-ti mai bate joc de mine si vino si saruta-ma
Nu aveam de ales ca el deja la apuca de mana si ma trage in pat langa el..ma gadila, ma saruta si ma musca era atat de dulce aww doamnee..ce n-as da sa stau toata viata cu e..sau de ce nu..asta doar daca nu-si baga nasul Harry dar nu are cum sa ne desparta deci degeaba incearca.. Mac imi spune la ureche un te iubesc ca in prima seara cand ne-am sarutat asta imi dadea fiori si ma facea sa ma simt bine langa el..cred ca am stat asa vreo ora dupa l-am convins sa se ridice din pat.. lenesul ar sta in pat toata ziua dar nu prea se poate deci eu castig de data asta..
Ma simteam atat de bine cu Mac ma facea sa rad vreau sa stau departe de casa doar cu el si sa pierdem vremea vorbind sau uitandu-ne unul la altul ca in filmele cu prosti..stiu a sunat cidat dar asa e..si ma bucur ca nu-mi lasa semne waa singurul baiat ca nu mi-a facut pana acum..nu ma bate mama..adica nici nu ma batut vreodata dar ziceam si eu..
Pot doar sa zic ca Mac e iubirea vietii mele nu m-am mai simtit demult atat de bine in compania cuiva si din nou sper doar sa nu-si bage nasul credinul ala cret


Gataa si cu asta..v.am pupat dulce :*

Un Vis De O VaraUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum