Odata intorsi acasa Mac si cu mine eram foarte obositi asa ca ne-am gandit sa ii lasam pe restu si sa tragem un pui de somn.
Dimineata era deja in floare iar Mac cred ca era foarte impacientat si stresat din cauza concursului de azi.
-Sarah nu te mai prostii lasa-ma sa ma pregatesc psihic. Spune Mac de jos adica tipand
-Hei ascuta eu fac yoga aici si cica te distrag ?
-Daa opreste muzica aia straveche si lasa-ma
-Bine
-Bine
Mda cum de stiu ca e impacientat..amm am ghicit. Pai ar fi timpul sa ma dau si eu jos din pat si sa ma pregatesc. Intru in baie dar fireste nu stau mult pentru la cat de nervos Mac ar fi in stare sa vina dupa mine sus si sa ma duca pe pista in pijamale.
Ies din baie si ma imbrac cu o pereche de blugi lungi rupti in genunghi, avea dreptate mama parca m-ar fi alergat cainele vecinului cand te uita asa mai atent la blugi. Mda pai eu si mama am avut o relatie foarte....amuzanta. Cand eram mica ma invatat sa inot prin metoda "Arunca-l si vezi daca traieste" unii parinti dadeau bani pe lecti dar mama a preferat sa ma arunce si sa imi spuna "Inoata" nu a fost amuzat pe moment pentru era sa mor Doamne Sfinte. Dupa ce ma machez dar nu foarte strident si imi prind parul intr-o coada cobor jos iar toti ceilalti erau treji minunat acum Mac se invarte prin toata bucataria si vorbeste ceva in japoneza sau poate e rusa nou combinata cu chineza si germana veche.
-Hei in ce limba vorbeste Mac ? Il intreb pe Mike
-Erika crede-ma daca as sti ti-as spune eu cred ca e chineza cu araba. Cand Mike spune asta incep sa rad.
-Amm Mac haide eu sunt gata.
-Alah Alah. Mda se pare ca era turca sau araba sau straineza.
Dupa care ne luam toti la revedere de la Simon si pornim catre masina mea. Si cand am ajuns la intersectia aia eu iar al luat-o stramb si bine inteles am primit o serie de injuraturi de la Mac care nu era inca calmat. Dupa care am intors si am mers pe drumul bun pana cand ajunsesem la locul de ieri unde ne asteptau Austin, Pia si antrenorul lui Mac.
-Buna am ajuns trebuie sa ma grabesc nu ? Spune Mac lund-o la goana printre oameni catre locul unde se schimba si ceilalti.
-Sarah, Mike el e fratele vitreg a lui Mac
-Buna eu sunt Austin iar ea e iubita mea Pia Mia.
-Incantati. Spun Sarah si Mike la unison
In cele din urma isi face aparitia si Mac echipat gata sa concureze.
-Mac ATV-ul tau este acolo ai grija cum conduci si sa iesi pe primul loc. Ii spune instructorul
-Da am inteles.
Dupa care Mac vine la mine si ma saruta si imi spune ca va venii repede. Mac dispare dar nu pentru mult timp pentru ca il vad ca se urca pe ATV. Arata asa de bine pe el.
Se daduse startul iar Mac era primul, era foarte priceput si ma bucur pentru el ca mai are si o alta pasiune. In cele din urma mai avea o curba dar..nu l-am mai vazut. Iar atunci vocea din boxe a spus
-Concurentul cu numarul 8 a fost ranit o salvare imediat.
Stai numarul 8 ala era Mac. Ma duc repede la el cu antrenorul. Parea inregula. A venit salvarea l-au luat pe Mac si am intrebat daca pot venii in ambulanta si mi-au dat voie. Tot drumul spre spital am stat langa Mac. Dupa care ajunsi la spital nu m-au lasat sa intru in sala alturi de el. Am stat cuminte pe scaunele de asteptare iar in zare ii puteam vedea pe Sarah, Mike, Austin si Pia. M-au luat in brate si mi-au spus ca totul va fi bine. Am stat ceva timp pe scaune pana ce vine doctorul.
-Pacientul are un traumatism cramio cerebral. Este lovit foarte tare in zona capului sunt sanse sa ramana cateva zile in coma iar dupa sunt sanse ca sa aiba amnezie temporara. Dar momentan este stabilizat si operatia a decurs cu succes. Puteti sa-l vedeti pentru doar cateva minute trebuie lasat sa se odihneasca .
-Bine multumesc. Spun eu iar dupa intru in salonul lui Mac eram intins pe pat si cu multe fire care se conectau la el.
-Mac hei. Sunt Erika stiu ca ma auzi. Te rog Mac trezestete am nevoie de tine nu ma parasii acum. Mac mai sti cand faceam planuri de viitor. Mai sti cand ziceam ca o sa avem doi copii ? Mac te rog trezestete. Obrajii mei erau uzi de la atatea lacrimi. Nu puteam sa il vad asa.*Perspectiva lui Mac*
Unde ma aflu ? De ce nu ma pot misca ? De ce aud tot in ecou? Si de ce nu pot deschide ochii? Imi amintesc ca concuram iar dupa am luat o curba si nu-mi mai amintesc nimic dupa. Stai aud ceva. Erika e aici?
-Mac trezestete te rog
Plange. Dar ce sa intamplat cu mine. Aud tot dar nu pot reactiona. Cred ca sunt la spital. Oo nu urasc spitalele. Dar de ce sunt intr-un spital ? Am avut accident ? Nu imi amintesc nimic dupa curba aceea. Vreau sa o aud, sa o simt pe Erika dar tot corpul meu e blocat .Gata si pe ziua de azi. Sper ca va placut capitolul. Si ne vedem maine. Va pup ♥♥♥ Te omor Vlad :))))))
CITEȘTI
Un Vis De O Vara
FanfictionErika o fata normala de 16 ani care din imtamplare isi gaseste iubirea iar dupa o pierde iar ea este jucata pe degete. Apar baieti noi, controverse, certuri, minciuni, accidente. Cum le va face fata mica noasta Erika, va fi coplesita de intamplari...