Mhh , se pare ca dimineata isi facuse simtita prezenta , razele soarelui anuntandu'ma ca ar fi timpul sa ma dau jos din pat. Nu ne mutasem de mult timp in L.A asa ca incercam inca sa ma acomodez. Merg in baie, sa imi fac rutina de dimineata , un dus lung . Ma dezbrac si intru in cabina de dus. Dau drumul la apa calda, si o las sa ma invaluie din cap pana in picioare , pana in inauntruul fiecarui simt , trezindu'ma din stare pe care o aveam. Dupa ce imi termin rutina, ma imbrac si cobor jos. In bucatarie se afla Mac, Sarah, Mike si Simon. Se pare ca acestia asteptau micul dejun.Erika : Buna dimineata.Mac : Buna dimineata , scumpo.Sarah : Neata , somnoroaso.Mike : Neata.Sarah : Erika , eu si Mike , mergem pe plaja astazi , tu si Mac ati vrea sa veniti.Era o zi numai perfecta de stat in casa , nu aveam chef sa ies nicaieri decat sa ma intind in pat si sa ma relaxez. Mac se uita spre mine, asteptand un raspuns , iar eu ii raspund cu o privire dezaprobatoare , iar el surase de parca se gandea la acelasi lucru.Erika : Nu , eu si Mac am prefera sa ramanem acasa. Sarah : Ok , noi plecam in jumate de ora. Aveti grija ce faceti copii.Erika : Da , da , nu iti fa griji.Dupa micul dejun , eu si cu Mac mergem sus , in camera la mine . Ne intindem in pat si ne uitam la un film. Mac se uita la mine , de parca ar fi dorit sa imi spuna ceva, dar... nu ar fi indraznit , cred ca stiu ce vrea sa imi spuna. Deja trecuse ceva timp de cand eu si Mac eram impreuna , poate cu acest pas important de a ne muta in L.A , poate era si timpul sa trecem la pasul urmator relatia noastra. Ii zambesc , il aprob . Acesta se apropie de mine , incepe sa ma saruta, in gurile noastre , era un dans , un dans in care limbile noastre cooperau , erau partenere la acesta. Acesta isi aseaza mainile in jurul soldurilor mele , aceste maini ferme dar blande ale lui , si cu o singura miscare, ma trezesc deasupra lui, in continuare dansand cu limbile. Acesta se ridica in fund , ne oprim sa luam o gura de aer, dar de data aceasta , el isi lasa capul mai jos , simtindu'i respiratia pe gatul meu , respiratie ce imi trezea fiecare simt din corp , care parca imi trimitea impulsuri electrice in tot corpul. Isi lipise buzele de gatul , incepuse sa ma sarute, tot mai apasat , si pana sa observ, acesta incepuse usor sa'mi lase semne. Fara sa'mi dau semne , deja corpul meu se misca involuntar, se unduia deasupra lui , mainile mele aflandu'se pe fata lui catifelata, plimbandu'se pana in parul lui. Isi baga usor mainile pe sub tricoul meu , urca usor si mi'l da jos. Cobora, dupa gat, incepuse sa coboare cu sarutari lenti si tardive, ce sovaiau dintr'o parte in alta , pe piept , eram atat de cuprinsa de fiecare mica sarutare al lui. Cand ma trezesc la realitate acesta deja imi daduse jos si sutienul. Din nou aceleasi maini ferme si blande, pe ale mele solduri , ma muta dintr'o parte in alta, ma intinde in pat , se apleaca peste mine si ma priveste in ochi. Isi musca buze, si dintr'un anume motiv, se uita si la buzele mele. Incepe sa le sarute , sa le muste. Le musca cu pofta , cu sete, de parca , buzele mele ar fi fost un fruct copt , dintr'un pom roditor pe care l'a asteptat mult timp, iar acum nu se putea satura, musca tot mai tare, iar mie tot mai mare placere.Din nou coboare cu sarutarile lui parca de foc , pe gat , pe piept , imi apuca sanul drept cu o mana , si il strange usor , fremat de placere imi sta pe varful limbii gata sa iasa, dar il amutesc. Pe sanul stang , incepe sa ma sarute , usor , se juca cu el , si saruta tot mai apasat, isi folosea limba in asa fel incat n'am mai putut sa amutesc acel freamat de placere, dand drumul la un intreg val de gemete. Ma musca usor de sfarc , apoi coboare mai jos pe abdomen. Avea buzele calde, in contact cu abdomenul meu rece, ma incalzea, simteam ca odata ce cobora, temperatura corpului crestea din ce in ce mai mult. Ii dau tricoul jos , si imi plimbam mainile pe spatele lui, dupa acesta a urmat tot traseul corpului meu cu sarutari, iar acum, isi facuse loc mainii sale in boxerii mei , ajung la zona intima , si incepe a freca. Aceasta imi face tot mai mare placere , si din nou dau drumul la un val de gemete , si incep sa'l zgarii pe brate cu cat acesta continua mai mult, iar placere tot crestea. Se opreste, ma uit nedumerita in ochii lui , iar acesta imi ofera o privire plina de incredere. Se ridica , ma trage la marginea patului , imi da drumul la primul nasture de la pantaloni , apoi la al doilea , dupa care mii da jos , urmand sa arunce boxerii intr'o alta parte a camerei. Acum eram complet goala, la mana lui. Acesta isi pune mainile pe coapsele mele , si le plimba putin facandu'ma sa'mi desfac picioarele. Se apleaca , pana ajunge cu capul aproape de zona mea intima, apoi incepe usor sa sarute , dupa care incepea sa se joace cu limba pe aceea zona. Nu mai puteam ascunde nici o urma ca eram cuprinsa pana la extaz de aceasta placere pe care nu o mai simtisem niciodata , gemete , sunete pe care nu le mai scosesem niciodata , mainile mele prin parul lui , el continua, totul era ca un vis perfect completat de armonie care nu se termina... pana in momentul in care se oprise . Se oprise din asi mai folosi limba jucause. Si din nou isi urmeaza traseul pe corpul meu firav , pe abdomen muscaturi alinate de sarutari , pe sani , pe piept, pe gat. Il priveam cum se infructa din mine cu sete. Imi prind mainile in jurul gatului sau , si il trag in pat, urcandu'ma peste el. Il dominam , era doar al meu , gata sa fac orice, el imi era prada, iar eu ii eram pradatorul. Ma las aproape de el, parul meu ii mangaia fata, buzele mele i le provocau pe ale lui . Imi plimb mainile pe pieptul si abdomenul lui bine facut, lasand urme de unghii , trasee intregi , bine definite, rosii , ce nu cred ca o sa treaca prea des. La fel ca si el, si eu , imi fac loc mainii in boxerii lui si dau de ceva tare. Ii dau jos pantalonii , dupa care boxerii si ma urc peste el. Miscarile mele il ucideau , miscarile mele lascive, lente , ma sierpuiam deasupra lui , ma lasam si ma ridicam, il omorau , ii sacadase respiratia , isi innabusea gemetele de placere, abia isi mai putea tine mainile pe fundul meu , pe care din cand in cand il plesnea cu forta. Dupa ceva timp , cand nici el, nici eu nu mai puteam, ma opresc. Ma las deasupra lui , il sarut , pun capul pe pieptul lui si inchid ochii , somnul furandu'ma.
Ok gata si cu asta..din nou asta e capitolul de ieri..si este scris de un prieten foarte bun care ma ajutat pentru ca eu nu stiu sa scriu genul asta de capitol..Sall Vlad :)))))
CITEȘTI
Un Vis De O Vara
Fiksi PenggemarErika o fata normala de 16 ani care din imtamplare isi gaseste iubirea iar dupa o pierde iar ea este jucata pe degete. Apar baieti noi, controverse, certuri, minciuni, accidente. Cum le va face fata mica noasta Erika, va fi coplesita de intamplari...