Dupa ce m-am trezit din agonie am vazut-o pe mama, Jack, Stan si o asistenta.
-Unde e copilul ? Intreb speriata
-Scumpo, nu unde e copilul, unde sunt copii, si da sunt aici
-Cum adica unde sunt copii ?
-Draga ai gemeni.
-Am ce ? Intreb speriata si gata sa sar din pat.
-Gemeni, doi baieti.
-Asta mi-am dorit mereu sa am. Cat de dragut.
-Uite-i.
Mama mi-i da mie, erau asa de micuti si de fragili, imi era putin frica. Dar imediat ce unul din ei mi-a zambit m-a luat un fior in intreg corpul
-Deci cum vrei sa-i cheme ? Ma intreaba Jack
-Pai mereu mi-au placut Adam si David.
-Bun asa ramane.Dupa 3 ani...
Se pare ca nu este atat de greu sa am copil sau copii, sunt cuminti dar si cand fac o prostie o vai... mamei i-au mancat zilele. Eu sunt obisnuita.
Viata mea nu s-a schimbat atat de tare in ultimii 3 ani de cand ii am pe ei doi. Deja stiu ce sa fac si sunt draguti tare. Iar Adam seamana perfect cu Mac.. ce pot sa zic David cu mine. Ieiii.
-Adam si David imediat aici
Spun asta iar copii s-au aliniat in fata mea ca la armata
-Bun in seara asta plecam in Los Angeles pentru ca...
-Pentru ca mami are prezentare de moda. Continua Adam.
-Perfect. Asa, acum duceti-va la bunica sa va faca bagajele.
Dupa vreo 5 ore eram toti gata si echipati pentru calatorie.
Ce bine ca Lukas adica managerul meu mi-a angajat un avion personal. In drum sper LA copii se jucau peste tot.
Cand am ajung am fost intampinata de Lukas care mi-a facut rost de o limuzina care o sa ma duca la hotel. Ce viata ce viata. Dar circul copiilor nu s-a incheiat asa ca l-au luat la o tura pe Lukas.
-Hei Lukas vrei sa te joci cu noi ?
-Heiii baieti, nu v-am mai vazut de ceva timp. Sigur, poate mai tarziu cand mama voastra v-a urca pe podium .
-Si noi o s-o urmarim
-Sigur ca da.
Dupa asta ajungem la hotel iar eu ma imbrac si i-au copii cu mine. In drum sper locul prezentarii ma gandeam la Mac stiu ca au trecut cativa ani dar.. orasul imi aduce aminte de el.
Ajungem acolo, eu trebuia sa intru pe scena iar pe baieti i-am lasat cu Lukas sper sa nu faca o prostie de a lor atat..Adam Pov.
M-am plictisit asa ca m-am decis sa ma plimb putin. Mama e pe scena aia deci nu ma vede daca mananc ceva dulciuri. Hmm sa vedem ce avem pe aici. In drum sper masa cu dulciuni ma impiedic de piciorul unui om.
-Hei tu, ai grija unde iti tii piciorul.
-Unde de duci micutule ?
-Undeva unde sa manac dulciuri.
-Mama ta stie ?
-Mama e pe scena deci daca o stii sa taci
-Bine micutule, cum te cheama ?
-Adam.
-Bun Adam du-te nu-i voi zice mamei tale.Erika Pov.
Dupa ce am terminat toata prezentarea am sunat-o pe mama sa duca copiii la hotel. Eu am de gand sa ma plimb prin oras. Imi este dor de el asa ca fac o mica primbare prin locul meu preferat. Statuia din parcul central. In timp ce mergeam usor la pas prin parc langa statuie am zarit un corp nu stiam daca e bine sa ma duc sau nu. Dar ceva imi spunea "du-te". M-am dus usor sper statuie si m-am trezind spunand
-Frumoasa statuie nu ? Aici vin mereu cand ma plictisesc sau cand vreau sa uit de ceva.
-Si eu la fel.
Stai. Nu puteam sa nu recunosc vocea aia. Parul ala. Nu se poate asa ceva. Nu..
-M-m-mac ? Intreb cu vocea tremuranda.
Se intoarce rapid sper mine si i-am vazut chipul. Chiar Mac era. Nu este posibil.
-Erika ?
-Da ?
-Oo doamne nu pot sa cred ca esti tu? Dar cum. ?
-Eu sunt model si am o prezentare de moda adica am avut una chiar aici in oras. Dar tu erai mort
-Nu am fost niciodata, eram doar in coma si m-am trezit la 3 zile de la plecarea ta. Eram ravasit credeam ca nu te voi vedea niciodata nu mai aveam nicio speranta. Nimic. Asa ca incercam sa te uit dar nu puteam.
-La fel si eu. Nu pot sa cred ca esti tu, aici langa mine. Dar cum ?
-Ti-am zis. Doamne Erika. Esti schimbata, esti femeie.
-Am 21 de ani, e si normal. Iar tu esti barbat in toata firea.
Stai. Sarah, Mike.
-Sarah s-a casatorit cu Mike anul trecut si au o casa la cativa km de aici.
-O vom vizita maine. Vreau sa-i fac o supriza.
-Bine. Haide la mine sa mai povestim. Imi era asa de dor de tine
-Haide.Ok, bun, a revenit Mac in actiune
CITEȘTI
Un Vis De O Vara
FanfictionErika o fata normala de 16 ani care din imtamplare isi gaseste iubirea iar dupa o pierde iar ea este jucata pe degete. Apar baieti noi, controverse, certuri, minciuni, accidente. Cum le va face fata mica noasta Erika, va fi coplesita de intamplari...