Nem emlékszek pontosan, hogy keveredtem le a színpadról, de az biztos, hogy most már egy közeli kávézóban ülünk Sárival, és ünnepeljük a sikeremet. Mondjuk nem kávéval, hanem süteménnyel, de a lényeg ugyanaz. Miután odaértem Sárihoz, vagy tíz percen keresztül ölelgettük egymást, örülve a sikeremnek. Ezért is szeretem ennyire a legjobb barátnőmet. Mert minden rossz érzés nélkül tud örülni nekem, ahogyan én is az ő sikereinek.Mikor beértünk a kávézóba, Sári közölte, hogy most nem érdekli, mit mondok, meg fog hívni valamire. Alapból nem szeretem, ha más fizet helyettem, de neki néha hagyom, amennyiben én is meghívhatom párszor valamire. A mostani alkalom különleges, szóval nem vitatkoztam. Kikértük a sütiket, én citromos tortaszeletet kértem, Sári pedig oreós sütit. Majd kint leültünk egy szabad asztalhoz.
Miközben ettünk, a telefonom jelzett, hogy jött egy értesítésem. Megnéztem és alig akartam hinni a szememnek. Manu bejelölt! Instán. Hitetlenkedve a legjobb barátnőm felé fordítottam a kijelzőmet, mire ő mindent tudóan elmosolyodott.
-És még attól féltél, hogy nem nyered el a tetszését!
Nevetett fel. Én pedig alig jutottam szavakhoz. Nem elég, hogy tovább jutottam, ráadásul Manu csapatában, még ismerősök is lettünk! Természetesen egyből visszajelöltem, mire megérkezett az üzenete, amit valószínűleg még azelőtt elküldött, hogy visszajelöltem volna.
"Szia, kislány! Írsz szövegeket? Ha igen, aktivizáld magad, küldd el nekem, és rakjuk ki az oldaladra. Népszerűsíteni kell. A hangod jó, szép is vagy, csak a social médiád gázos."
-Igaza van. Szerintem is ráférne az oldaladra egy kis frissítés. Mármint most, hogy kellenek majd a szavazatok a műsorba, meg a későbbi követők.
-A profilképem jó?
-Nem. Túl régi. Ha ideadod a telefonodat, lefotózlak. - Mondta Sári, de közben már kivette a kezemből a telómat, és meg is nyitotta a kamerát. Csinált rólam pár egyszerű, de nagyszerű képet. - Kész. Szerintem legyen ez.
Megnéztem én is a képeket, és tényleg az lett a legjobb, amit Sári mutatott. Úgy nézek ki rajta, mint általában, de mégis valahogy a legjobb szögben sikerült lekapnia. Úgyhogy gyorsan be is állítottam profil képnek instára. A facebookot nem szeretem, nem is szoktam használni. Szóval ott marad az alapértelmezett kép. A biomat is átírtuk. Az egyik zenémből vettünk egy idézetet, meg kiírtuk a nevemet is.
🎤 Kiss Laura (soon to be song-writer)
"If life gives you lemon, add vodka"🍋Nem toltuk túl, de azért menő lett szerintem. Feltöltöttünk pár régebbi meg újabb képet rólam, és mire végeztünk, azt vettük észre, hogy jött vagy ezer értesítésem. Mint kiderült, csomón bejelöltek, mert láttak Manu ismerősei között. Jöttek üzenet kérelmek is, de nem igazán hatottak meg, csupán Manunak akartam visszaírni. Elküldtem neki az legutolsó kész zenémet, ami fel volt hangszerelve.
"Szia! Az legutóbbi zeném, remélem tetszik. És átírtam a profilomat is, így jó lesz?"
"Waooo! Ez kurva jó, Lala! (Hívhatlak így, ugye?) A profilod szuper lett, mehet ki a zenéd. Tűzd ki az oldalad elejére, hogy tudják az emberek, honnan van a bio-dban az idézet. Azt, hogy a csapatomban vagy, még ne írd ki, majd azután, hogy leadták a tévében, jó?"
"Köszi szépen!🤗 És persze, nyugodtan. Okés."
Válaszoltam gyorsan, majd meg is csináltam, amit Manu tanácsolt. Utána pedig eltettem a telómat, lenémítva, hogy semmi se zavarja meg a csajos délutánunkat Sárival.
-Én leszek az első lájkolód! - Vigyorodott el, miután belájkolta a videómat, ő is eltette a telóját. -
Még beszélgettünk kicsit azután, hogy befejeztük a sütizést, elmentünk a hangszerboltba.
"Kéne videó a zenédhez. Gyere a stúdióba, küldöm a címet."
Jött az értesítés Manutól, pont akkor, mikor ránéztem a telómra. Szóltam Sárinak és Lacinak, hogy léptem. Mondtam Sárinak, hogy maradjon nyugodtan, és csináljanak valami jót együtt.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
100 hiba (Manuel ff)
Любовные романыAzt mondják, hibázni emberi dolog. Remélem az embereknek igaza van, mert én elég sokat hibázok... Órán nehezen figyelek, van, hogy elfelejtek enni, néha rossz buszra szállok, stb. Vagy véletlenül jelentkezek egy tehetség kutató műsorba. És véletlenü...