Nyolcadik fejezet

74 5 2
                                    


Igen nagy meglepetésemre Manu dél előtt öt perccel megjelent az ajtóban. Egy boldog mosollyal ajkain köszöntött.

-Szia, Lala! Még fel tudod venni a rendelésemet?

-Persze, mit kérsz?

-Egy citromos sütit és egy karamellás kávét.

-Két perc és hozom is.

Mosolyodtam el, majd kivettem a pultból a sütit, és ráraktam egy tányérra. A kávét lefőztem, és bekevertem. Persze a fiú rám bízta az arányokat, így olyanra csináltam amilyennek el tudom képzelni, hogy örülne. Időközben ő kiült egy asztalhoz, úgyhogy miután levettem a munkás kötényemet, kisétáltam hozzá.

-Mielőtt nagyon megharagudnál rám, szeretném közölni, hogy csak a jó szándék vezérel.

-Baj van? - Kérdeztem, közben pedig leraktam elé a sütit és a kávét is. -

-Jajj nem, nem. - Mosolyodott el, majd áttolta elém a sütit. Már éppen szólásra nyitottam a számat, de Manu megelőzött. -

- Tudom. Tudom, hogy nem szereted, ha meghívnak. De milyen hülyén néz ki, ha én itt kávézgatok, és itt ülsz mellettem, csak úgy! Nem?

-Megsértődsz, ha nem fogadom el?

-Nagyon. Még lehet sírok is. - Nézett rám, aranyosan. És bármennyire próbált komoly szomorú arcot vágni, a szeme csillogása és az ajkai íve elárulta, igazándiból nem haragszik.  -

-Oké oké! - Emeltem fel kezeimet megadóan. - Most elfogadom. Köszönöm szépen!

-Szuper! - Mosolyodott el. - Beszélgessünk!

-Rendben. - Mosolyodtam el én is, majd leültem a fiúval szemben levő székre. - Miről?

-Hogyhogy az én zenémmel indultál a Voice-ban?

-Te inspiráltál abban, hogy belekezdjek a zeneírásba. Meg úgy minden élethelyzetben segítettél, úgyhogy igen. Amúgy új tetkód lett? - Tereltem a témát kicsit. Nem szívesen beszélek Vandáról, a nővéremről... És mivel egyszer már előjött a téma, úgy döntöttem, másodszor megelőzöm. -

-Ez nagyon aranyos! Örülök, hogy tetszik, amit csinálok. És igen, új. Vagyis annyira nem, nagyjából egy hete csináltattam. De még senki nem vette észre, ugye rajtad kívül.

-Ne sértődj meg, de nem gondoltam volna, hogy szereted a Kis Herceget...

-Nem reklámozom. Tudod, nem tesz jót az ember imázsának, ha nem csak azt szereti, amiért ismert. Vagy legalább is, ha ennyire más az adott téma.

-Nekem is van amúgy Kis Herceges tetkóm. Csak nekem a rózsa van rajta. Szerintem menő, ha valaki nem csak tehetséges, de művelt is.

-Örülök, hogy így látod, de nem csak az én döntésem, hogy hogyan viselkedek. De ne csak én beszéljek! Milyen nyelven olvastad?

-Mivel franciát tanulok, pontosabban francia két tannyelvű suliban, ezért értelem szerűen eredeti nyelven. Te?

-Megpróbáltam franciául. Először magyarul olvastam, de a franciás verziónak is szótárazás lett a vége... És hogyhogy francia suli?

-Kiskoromban sokat vigyáztak rám a nagyszüleim. Akik mindig franciául beszéltek velünk. És suli választásnál úgy döntöttem, hogy az emlékükre két tannyelvű gimit választok.

-Az angol is ilyen jól megy?

-Dehogy is! Erős hármas vagyok. A leggyengébb tárgyam...

Ezután, bár nem hinném, hogy olyan gáz lenne, beállt egy kisebb csend, amit Manu tört meg.

-Beszéltem a stúdióval, és tetszik nekik a zenéd. Vagyis zöld utat kaptunk a klip forgatáshoz. Vannak ötleteim, ha érdekel, elmondom. Holnap ráérsz bejönni?

-Ohh köszi! Ez szuper! És persze, hogy érdekel. A holnap nem jó, vagyis négy után ráérek, de addig suliban vagyok, szóval utána még a bkv-t bele kell számolni.

-Azon ne aggódj, elmegyek érted. Szóval arra gondoltam, hogy mivel láttam, gördeszkával is jöttél, hogy csinálhatnál valami menő trükköt vele. És akkor a videó többi részében mehetnek életképek, meg a kevésbé érdekes dolgok. Ha megvan az ütős része, a többit rábízhatjuk a csapatra. Megoldható szerinted?

-Hát remélem... Nem vagyok egy nagy deszkás. Vagyis menni tudok, de trükköket régebben csináltam csak. Majd gyakorlok kicsit, és jó lesz.

-Szuper!

-Lau! Nem akarok zavarni, de most járt le a szüneted, és sok a vendég. Nagyon kéne a segítséged...

-Hát akkor most mennem kell. De később beszélünk. További jó munkát! - Mosolyodtam el, majd felálltam az asztaltól. -

-Várj! Ma nem tudok már erre jönni, az új zenémen fogunk dolgozni. Neked is jó munkát! Szia, Lala!

A nap további része lényegében eseménytelenül telt. Délután Sárival voltam, aki mesélt az újabb randijukról. És is mesélgettem Manuról. Majd este, amikor már majdnem elaludtam jelzett a telefonom, hogy üzenetem.

"Sajnálom, hogy ma már nem tudtunk többet beszélgetni... Álmodj szépeket, Hercegnő!"

Egy buta mosollyal az ajkaimon nyomott el az álom, miután visszaírtam Manunak.

"Semmi baj! Te is álmodj szépeket, Little Prince!"

100 hiba (Manuel ff)Место, где живут истории. Откройте их для себя