¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Okuldan çıkınca yine yürümeyi seçtim.Hava soğuk olsada pek üşümüyodum açıkcası.Bugün Uraz'la hiç konuşmamıştım.Salak ya aklı sıra beni ezikliycek.Her neyse ya.
Eve varmama iki üç sokak kalmıştı.Arkamdan gelen arabanın sesini duyarak yolun kenarına çekildim.
"Selin"
Arkamı döndüm ve sesin geldiği yöne baktım hiç uzak ve yabancı değildi.
Beyaz Range Rover'ının camından kafasını çıkarmış bana bakıyodu Uraz bey(!).Dur bi dakika Range Rover'mı!?!? Oha lan çok severim ben Range Rover'ları.
"Yabancılarla konuşmam yasak(!)"dedim dudak bükerek.
"Hadi ama !?"dedi bana bakmaya devam ederek.
Onu takmayarak yürümeye devam ettim.Arabayı durdurdu,koşar adımlarla yanıma geldi ve bileğimden tutarak beni durdurdu.
"Selin sadece konuşmak istiyorum."diyerek yalvarırcasına bana bakmaya devam etti.
"Dinliyorum."dedim sadece.
"Neden böyle davranıyorsun ?"
"Sen nasıl davranmamı bekliyosun daha bugün tanıştığım bi çocukla!?"dedim.Biraz ağırmı olmuştu be?!
"Haklısın ama bende seni daha tam olarak tanımıyorum.Nolucakki hem aynı sınıftayız artık."dedi ve gülümsedi.
"Uraz fazla uzatmayalım bence ya tamam ben özür dilerim bu konuda burda kapansın o zaman"diyip gülümsedim.
Teslim olurmuşçasına ellerini kaldırıp"Peki prenses"dedi ve devam etti "Yarın görüşürüz"
Prenses!?B-ben-bana.Lan bana prenses dedi.
"Görüşürüz"diyip el salladım...
¤¤¤¤¤¤¤
Eve geldiğimde çantamı bir kenara atıp televizyonun karşısındaki koltuğa yayılarak kumandayı elime aldım.Bir müzik kanalı açıp kumandayı yanıma fırlattım ve üstümü değiştirmek için odama yürümeye başladım.Merdivenlerden uyuşuk uyuşuk çıktıktan sonra odama girip dolaptan pijamalarımı aldım ve hemencecik üstüme geçirdim.Saçımıda dağınık ev topuzu yaptıktan sonra mutfağa geçip bir bardak süt alarak koltuğuma geçip oturdum.
Aklıma Melis geldi telefonumu pijamamın cebinden çıkartıp hemen mesaj attım.
"Kuzen naber"
Anında cevap geldi.Şaşırmadım.
"Iyi bitanem sen"
"Iyi bende bugün neler oldu neler :D"
"Oha hemen anlat :D"
Melis benim kuzenim.Çok çok iyi anlaşırız.Kardeş gibiyiz zaten.Bir iki hafta sonra bana gelicek kalmaya.Aynı yaştayız zaten.
Uraz'ı pardon olanları ona anlattıktan sonra ona iyi geceler deyip telefonu yine cebime koydum.
Uykum geldi ya.Televizyonu kapatıp odama gittim.Alarmı kurup telefonu yanıbaşımdaki gece lambasının yanına koydum ve benim o biricik yastığımla yorganıma sarılıp uyudum .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salak Şey
ChickLit"Hayır ya ne alakası var ne tiribi hem banane senin sevgililerinden"dedim.Daha ilk günden bu özgüven ?. Kollarını iki yana açıp "Ben herzaman burdayım ayrıca unutma aynı sırada oturuyoruz."dedi arkamdan gülerek. Bende konuşmaya tenezzül etmeden elim...