ONE

24 2 0
                                    

Güneş her sabah yaptığı gibi yine kendine küfür ettirerek güne başlamamı sağladından zorda olsa yataktan kalkabildim.Banyoya yöneldim ve yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım.Bi yük kamyonu geçip kulaklarımı rahatsız etti.Cama gidip bakmak istedim.Bir üst sokağa gidiyordu.'Yine kim taşınıyor buraya'diye ofladım.Dolabımın önüne geçip ne giyeceğime karar vermek için bi beş dakika bekledim.Sonunda siyah yırtık kotumu,Ramones beyaz tişörtümü alıp giydim ve kahvaltı yapmak için merdivenlerden indim..

Yalnız yaşıyorum.Ailem Izmir'de onları beş altı aydır görmüyorum daha iyi bence.Pek iyi bir evlat olduğum söylenemez ama bu benim elimde değil.Annem ve babam sürekli tartışma halide olduklarından boşandılar bende liseyi Istanbul'da okumaya karar verdim.Kimse kararıma karşı çıkmadı.Zaten lisenin bitmesine bir yılım kaldı böyle devam edebilirim sanırım.

Kahvaltı yapmak yerine biraz mısır gevreğinin içine süt koyup onu yemek istedim..

Siyah yıldızlı vans'larımı giyip evden çıktım.Yol biraz uzundu ama yinede yürümek istedim.

Okula geldiğimde sınıfta kimse yoktu erken gelmiştim sanırım.Sırama oturup çantamdan telefonumu çıkardım ve müzik dinlemeye karar verdim.Sırada tek oturuyordum böyle daha iyi olduğunu biliyorum.Bir iki şarkı bitiminden sonra sınıfa tanımadığım bir çocuk girdi.Bir an tüm dikkatim dağıldı ve ona bakmaya başladım.Üstünde siyah kot,gri gömlek ve siyah nike'ları vardı.Saçları dağınık ve kahverengiydi.Wow cidden harika.Çok yakışıklıydı.Bir an aklımdan 'acaba bizim sınıftamı okuyacak'diye bi düşünce geçti.Duraklarım ve yanıma baktım tek oturduğum geldi aklıma ama belli etmeyerek yine telefonumla oynamaya başladım.
Kafamı kaldırdığımda kimse yoktu.Boşuna ümitlenmişim..

Herkes sınıfa toplanmaya başlayınca bende telefonu çantama geri koyup hocanın gelmesini bekledim.Hoca içeri girerken yine o çocuğu gördüm ve sınıfa girdi.Kafamı sıraya gömdüm ve dersin başlamasını bekledim.Taki o konuşmaya başlayana kadar...

"Selam ben Uraz"dedi ve devam etti"Buraya yeni taşındık ve artık burda sizinle birlikteyim"deyip çarpık bir şekilde gülümsedi.Oow tamam yavaş ol.Ya yakışıklıydı ama ne bu böyle canım daha yeni gelmiş itmi kopukmu nerden biliyim.Yavşamak yok.Umursamadım..

Uraz mecburen yanıma oturacaktı.Tek boş yer benim yanımdı.Dönemin başından beri yalnız oturuyodum gelip keyfimi bozucaktı.Salak şey!

Selamm süpper bi hikaye olucak.Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Umarım beğenirsiniz :*

Salak ŞeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin