Giriş

14 1 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hüznüm o kadar galip ki , en mutlu anımda bile içim acıyor

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hüznüm o kadar galip ki , en mutlu anımda bile içim acıyor ...

 

Bahçeden gelen adım sesleri, rüzgarın uğultusu, mırıltılar, neler oluyor? Kapının arkasında kim vardı? Neredeydim, kimdim? 

En önemlisi ben kimdim? 

Karşımdaki aynada bir yabancı vardı açık tenli, anlaşılmaz bir ifade ve veyl bakışlar ve bu  bakışlarda ölüm vardı  peki nedeni neydi ? 

Çok fazla soru işareti vardı, her şey 3 ay önce başladı ama yine hiçbir şey den haber yoktu onun  nasıl başladı ...

3 AY ÖNCE 

19 EKİM 

''Sen ne söyledin'nin farkında mısın Ahi ! ne demek bu ?.'' , '' Bağırma ay yüzlüm duyacak çocuklar, ''. Feris susucak değildi, artık tanınmıyordu 30 yıllık kocasını şu bir senede ne olduysa eski Ahi değildi o, sağlıklı değildi dediği laflar .'' Tamam haklısın sana daha önce söylemem icap ederdi ama diyemedim ömrüm, nasıl diyebilirdim Renas, gün ışığımı almak istiyor diye. He  gülüm nasıl deseydim de bana?'' diyemezdi Ahi biricikliğini ondan istiyordu, el bebek gül bebeğinin kızını gelin istiyordu .  ''Tamam sakin düşünelim hayatım benim, haberi daha yok yok, kimi isteyecekler, bizim kız istemez bilmezmisin sen nazlını.?'' ''Biliyorum hayatım bilmez miyim, ben zaten bugün konuşacaktım sen beni duymadan önce gelecektim yanınıza, anlatacağım herbirşeyi.'' Tanıyordu Ahi genç adamı uzun zaman önce kendi düzeni için mevcut buralardan bir ve neden anlamamıştı, ilgilenmiyordu da gerçi. Ama arkadaşı iyi adamdı 25 senelik ahbaplıkları vardı. Çok önceden tanışıklardı Renas ile ortaklık teklifleri doğru adamdı buldumu doğrusunu bırakmazdı Ahi kolay kolay , Renas çok severdi Ahi'nin biriciğini kendi kızı yerine koymuştu dostunun kızını, kız çocuğu başkaydı Renas'a göre 3 oğlu vardı onun nasip olmayan bir kız çocuğu ona , küçük nazlı kızı severdi o da beyaz yüzü kaplayan al yanaklı nazlı kızı. ''Tamam gidip anlatalım kızımıza Ahi, kalkar derler bi gün biri çıkar laf eder kıza, neden söylemedin der sonra hadi gidip anlatalım söyle rahatla.'' '' Tamam, yemekte söyleyelim herkes masada olur,hem herkes duysun söyle sen Nurten'e sofrayı hazırlasın , hadi gülüm .'' '' Tamam şimdi deriz sen yukarıya çık balım .'' Çıktılar çalışma odasından Feris mutfağa , Ahi ise büyük salona geçti.

               ''Hiiiii! Yine mi Birce neden sesizce geliyorsun  içeriye? korkutuyosun beni . '' '' Sessiz değildim abla Nurten abla sofrayı kurmuş babamlar bekliyolar , hem sen neye daldın da ürktün bu kadar ablam? .'' '' Birşey okuyordum dalmışım , sen aradınmı Alptuğu .?'' ,'' Aradım az önce abimi geliyorum ama  biraz geç kalıcağım dedi .'' Birce bizim en küçüğümüzdü Aralıkta 20 yaşına  basıcaktı  ,dediğim dedik  bir karakterdedir kendisi bazen çileden çıkarsada biriciğimdir benim . Birde Alptuğ var üç yaş büyüktü benden ben ise ortanca zaten 24 yaşındayım mimarım kendi mimarlık ofisimi kurdum iki sene önce sevdim işimi, ekip arkadaşılarımı , babam ne kadar aile şirketinde bulunmamı istesede, kendi ofisimin başında olmak istedim , Alptuğ aile şirketi geçicek bu sene baba hislerinin ona devredicek ve şirketin üç ortağı olucak babam ,Alptuğ ve Renas amcam geleceği şirketin başında neredeyse otuzbeş yıllık bir ortaklıkları vardı babam ile Renas amcanın , çok severdi beni bende onu çok sevrim  çok babacan bir insan onunda üç çocuğu vardı en büyük oğlu  Yaman abi otuzbeş yaşında evli ve çok tatlı Akay ve Neva adında   ikiz çocukları vardı. Ortanca oğlunu  bir kez gördüm, onun hakkında sadece yurtdışında yaşadığını biliyorum  , ve birde küçük kardeşleri Batın yirmi iki yaşındaydı tatlı bir aileydi onlarda annelerini yıllar önce kaybetmişlerdi. Renas amca eşini  kaybettikten sonra Zümra teyzeyle evlenmiş, o da iyi bir kadındı. '' Ablacım hadi ama inelim .'','' Tamam güzelim inelim bekletmeyelim daha fazla .'' Aşağı kata indik annemler sofraya geçmişlerdi, Alptuğ nerede kaldığını bilmiyordu  bu zamanları iyi geçirmeliydi babamla  bir  yanlışını görürse hisleri vermesinden vaz geçiyordu zaten yanlış kolluyordu . Alptuğ her zaman dik başlı aileye farklı fikirli biri olmuştur, ama o da biliyordu babamın ilgisi üzerindeydi  babamın Alptuğ üniversitesini bitirir bitirmez şirkete başlamıştı en alttan en yukarıya çok çaba sarf ederek geçti bazen babam ile çok ters düştü ancak Renas amca her zaman ondan taraf olur ve babamı ikna etmişdi , bu nedenle Alptuğun görünümü farklıydı Renas amca zaten Yaman abi ile arkadaştı Alptuğ ancak Yaman abi de benim gibi ailelerin girmeyi istememiş ve kendi şirketini kurmuştu ve kendi alanında çok başarılı olduğu bilinen bir özel güvenlik şirketinin sahibi , büyük devlet adamları ve önemli kişinin güvenliğinden sorumlu kişiler ayarlıyordu .'' Afiyet olsun güzellerim .'' babam yemeğe başladı  ama garip şekilde  benle göz temasından kaçınıyordu ve   Alptuğu sormadı , annem ve Birce de yemeğe başladı  ancak o sırada dışardan gür bir fren sesi geldi ve bir ses '' Ahi Başar çık dışarı !!!''...

SİLSİLEWhere stories live. Discover now