•4•

265 36 139
                                    


Aslında henüz bölüm yazmayacaktım. Bir iki gün sonra yazacaktım ama bu bölümü sizin için yazıyorum. Aslında her bölümü sizin için yazıyorum. Ama bu bölümü yazarken özel bir sebebim var.

Ben bu hesabı açarken böyle olacağını hiç tahmin etmezdim ama burdaki herkes benim ailem oldu, yoldaşım oldu. Üzüldüğümde, mutlu olduğumda, ağladığımda hep yanımdaydınız.

Bende bu yüzden siz ağladığınızda, güldüğünüzde, mutlu olduğunuzda gelebileceğiniz bir ortam yaratmak istiyorum. Hepiniz gözümde çok değerlisiniz. Bazen yorumlara cevap vermiyorum ama hepsini okuyorum.

Tıpkı sizin gülmek için benim kitaplarımı okuduğunuz gibi bende sizin yorumlarınızı okuyorum, defalarca. Belki milyon kere okumuşumdur ama yine ve yeniden okuyacağım çünkü sizler benim sırdaşım yoldaşımsınız.

Umarım hesabım sizin için sığınak gibi olmuştur çünkü benim için öyle. Hiçbir zaman çok okunduğum, bir sürü kitabım olduğu için övünmedim ama her zaman yorumlarınız için övündüm. Arkadaşlarıma, aileme, herkese övündüm. Bazen beni güldürdüğünüz yorumlarınızı başkalarına gösterip güldürdüm.

Hepiniz iyi ki varsınız, sakın unutmayın. Ne kadar mesafe olursa olsun, bu hesapta hepiniz birbirinize çok yakınsınız.

𓆩𓆪

Thae:
Aldırdım çocukları.

Ran:
Siktir, yalan söyleme.

Thae:
Gerçekten aldırdım Ran.
Ve o gece birlikte olduğum kişinin sen olduğunu da biliyorum.

Ran:
Değilim.

Thae:
Yalan söylemeyi bırak.

Ran:
Sende bırak.

Thae:
Yalan söylemiyorum.

Ran:
Seni yıllardır tanıyorum, bebekleri aldırmazsın, aldıramazsın.

Thae:
Demek ki tanımıyormuşsun.

Ran:
Thae yapmadım de.

Thae:
Neden?
Sen ortada yoktun, ben de aldırdım gitti.
Senin suçun, benim değil.

Ran:
Yapmadın, yapamadın.
Thae yalan söylemeyi bırak.
Çocuklarımızı aldırmadın.

Thae:
Yani kabul ediyorsun o geceyi.

Ran:
Ediyorum.
Sende çocuklarımızı aldırmadığını kabul et.

Thae:
Ben istediğim cevabı aldım ama sen alamadın.
Yazık.

*

Orospular Mahallesi

Thae:
Randı.
O gece yattığım Randı.

Emma:
Hadi be.

Baji:
Ben söyledim.😎

Mikey:
Oha aklıma gelmezdi.

Thae:
Ran, bir şey demeyecek misin?

Tek Gece | H. RanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin