34.

777 142 29
                                    

Bir ay sonra geliyor yiğidim 🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir ay sonra geliyor yiğidim 🥺

*

Hastanenin duvarlarına çarpan çığlık sesi genç adamın kulaklarını tırmalasada elinde ki bıçağı daha sıkı sarmalayarak dudaklarını birbirine bastırdı. Kaşları çatılı ve vücudu her an yakalanma ihtimaline karşı kasılı bir şekilde duruyordu. Taehyung ise karşısına dikilen blue tim üyelerine kısaca bir bakış atıp, sedyenin kolunu avuçları arasına aldı.

"Acilen Ameliyathane'ye gitmeliyiz. Kadın doğuracak!" dedi sert ses tonunu iki bedene yansıttığında. Buna eşlik olarak blue tim üyeleri telaşla yerinde kıpırdanmış yolu açarak Taehyung'un geçmesine izin vermişti. Taehyung ise sedyeyi hızla sürüyor, hastanenin Ameliyathane katına doğru ilerliyordu. Planın başında olmalarına rağmen üzerinde büyük bir gerginlik vardı. Bu gerginliğin en büyük etmeni de sedyenin altında ki sevdiği adamdı. Bu tür tehlikeleri onu katmak istemese de sevdiği adam oldukça inatçı ve hırslı biriydi. Sevdikleri için tehlikeyi göze almaktan korkmuyordu. Bu huyu çok güzel olsa da kokuyordu işte. Minik yıldızının saç teline dahi bir zarar gelse nasıl çökeceğini tahmin edebiliyordu.

Soobin ise kendisine pür dikkat bakan bedenlerde gözlerini gezdirdi. Herkesi uyandırmak kolay olmuştu. Hyuna'nın sahte doğum sancıları kantinde ki herkesi ayağa kaldırmış meraklı bir şekilde dizilerek etrafa üşüşmüşlerdi. Ve Yoongi sessizliğini koruyan Soobin'i koluyla dürttüğünde, Soobin'in bakışları anlık olarak kedi göz yapısına sahip insanı buldu. Onun bakışlarından konuşmaya başlaması gerektiğini anladı. Bu yüzden dilini dudaklarının üzerinde gezdirerek, konuşmak adına cesaret alıcı bir soluk bıraktı.

"Bazılarınızın bildiği gibi ben Blue tim kaptanı Choi Soobin. Ve sizlere Blue Tim'in gerçek yüzünü bir blue tim üyesi olarak anlatmak istiyorum" dedi konuşmaya ilk adım atarak. Anında çevresinde ki insanlar merakla sessizliğe gömüldü. Çünkü Soobin'in Blue Tim'in gerçek yüzü derken ne demek istediğini anlamak istiyorlardı.

"Başlarda Blue Tim tamamen insanları kurtarma üzerine kuruldu. Yenidoğanları eğitmek ve insanları kantinde tutmak herkes için mantıklı bir karar gibi görünüyordu. Fakat daha sonra Lider ve onun gibi düşünen bir kaç Blue tim üyesi açlıklarına engel olamadılar. Pazarcılar dediğimiz bir grup barbar ile anlaşma yapıp hasta olan insanları sanki kasaptan et alıyormuş gibi pazarcıların elinden alarak bir yönerge sürdüler. Lider diğer özel hastaları da böyle ikna etti. Eğer hasta insanlardan beslenirsek  bu bir suç olmazdı. Çünkü zaten hasta insanlar bu dünyada daha fazla yaşayamazlardı. Eğer onları besin olarak kullanırlarsa açlıklarına engel olabileceklerdi. Tabi bu düşünceyi bütün Blue tim üyeleri bilmiyordu. Çünkü Lider hepsini özenle seçerek kanatlılar adında bir tim oluşturmak istiyordu. Tamamen güveneceği özel hastalar yani. " diye bir paragraf sunduğunda kantinde ki herkes birden kendi aralarında uğultu misali konuşmaya başladı. Bazıları bağırıyor, bunun ne anlama geldiğini soruyorlardı. Resmen birden kaos aydınlanmıştı.

Z-Love / Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin