08★

[𝙹𝚊𝚍𝚊𝚗𝚒𝚚𝚞𝚎 𝙹𝚊𝚖𝚊𝚕𝚒𝚊 𝚁𝚒𝚌𝚑𝚊𝚛𝚍𝚊 𝐏

[𝙹𝚊𝚍𝚊𝚗𝚒𝚚𝚞𝚎 𝙹𝚊𝚖𝚊𝚕𝚒𝚊 𝚁𝚒𝚌𝚑𝚊𝚛𝚍𝚊 𝐏.𝐎.𝐕]
📍𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚊𝚑𝚊𝚖𝚊𝚜
𝑆𝑎𝑚𝑒 𝐷𝑎𝑦//𝑁𝑖𝑔ℎ𝑡

I watched as they edit the video putting peices in it to make it look realistic...Then looked up to see him still in the pool...Kmt-

"Mhi ready fi gah mi yard now." I spoke...well the place Im staying but him muss get di drift."Ah..Maah fawud" he said and I walked off to the car.

The man mek the video yet still him ina the wata wid the girl same way...Kiss mhi fucking teeth. "A wamp tuh yuh?" He asked and I shrugged "Come.A tomarrow wi a guh back home,mi want mi sleep" I said and he frowned.

I opened the front door getting in and see him hiss his teeth before walking around to the drivers seat"

Wah that yuh juss duh?" He asked "A weh mi duh?" I shot back and I saw him clench his jaw beforw driving off..

"Bredda yuh know mhi did aguh open the door fi yuh and uh guh in deh yuhself...That mek mi look fuck up bredda" he hissed "Stop bredda mi...And mi have hand fi mi self,anuh all the time yaa fi open door fimi" I hissed back.

The drive back home was silent and the air was thick...The only noise I could hear was the wind and the low music playing in the car,his phone was connected so as soon as Call Me was finished Inferno came on and I hissed turning it off.

"Weh yuh lock e off fa?" He asked and I ignored him

.
..
...

"Oii a you mhi a chat enuh" he said "My hand dem...If mi waa move dem I can" I said and he chuckled "cya bada wid problem eno" he said lowly but I heard him...

We then pulled up in the driveway of the house and I got out "Caz mhi tun problem now" I said slamming the car door "Bomboclaat liklle girl yuh figat anuh my car?" He came out furious.

"Ush" I said walking in the house skipping through the keys to find the right one..

I opened the door and walked upstairs and to the bathroom to bathe...After suh long?...Show--?...Plus guh stop..Yeah mi affi bathe.

I stripped myself and stepped into the shower then I saw the door burst open shocked I looked in that direction to see Duijai...A very UPSET Duijai...

"Come out nuh?...Yuh nuh si mi naked" I said "Mi nuh give fuck!" He shouted and I jumped a little "BREDDA WEH YAA GWAN SUH FA AND THE WHUL DAY WI GOOD?!" he continued...Suh a weh him a gwaan suh fa?

I ignored him and continued to soap up...Mhi nah pay Rajah nuh mind mussi want mhi head start hot mi.

'But why yuh vex anyways?' Cause a me him write the song bout and a mek it wit another girl...Like that is crazzy plus afta dem done the video him still ina the pool like him love man.

'But-'
Nuh start.

❃--°•--------------------•°--❃

I walked out of the bathroom and my eyss made four with Rajah's..."Bredda come yah suh" he said and I hissed "Mi nuh know a who yaa bredda enuh...Caz mi sure yuh a only child and nahv nuh bredda...And a cyaa mi yaa chat" I said.

"Jadanique...Yah suh mi waa yuh...Right side a mi" he called me by my name and I plugged out my phone walking over to him...I sat on the bed and turned on my phone skimming through instagram.

"B...Wamp tuh yuh fi real?" He asked in a soft tone "Nuhn nuh duh mhi eno Rajah...Mi nuh know weh yaa talk bout." I said and he hissed...

I got up to walked off and he grabbed me standing up using the same hand to grab my throat pushing me against the wall "Jada wah the fuck duh yuh?" He asked again "Let mhi guh nuh chargie?!" I said and he hissed,his grip getting tighter.

"Stop nuh Duijai!!!" I said om the brim of tears and he let me go...I rubbed my neck to ease the pain and walked to the kitchen for water...

Mhi a lef him rass...Watch

❃--°•--------------------•°--❃

The Next Day
ᴘ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴀɪʀ

Mi not even siddung side a Duijai enuh...Mhi guh roun a back,him can stay pon the front...Mi all aguh block him tuh....Caz what the fuck?...

'Yuh vex fi foolishness stills.'

Kiss mi teeth...Mi nuh bada vex fi dat--Mhi vex cause why him did affi sqeeze mi throat suh hard?...Like?

"B..." His voice got closer to me and I looked up at him "Yuh nah guh mek mi seh sorry??" He asked and I hissed looking out the window...

The cloud dem look nice ee??...Imma take a picture.

"Jada stop e foolishness nuh and look pon mi?" He frowned and I fought the laugh

"Jada stop e foolishness nuh and look pon mi?" He frowned and I fought the laugh..."Wah?...Weh uh waa mi duh mek uh sqeeze mhii throat again?" I asked and he hissed

"B...sorry Mi naah guh dweet again" he said calmly and I rolled my eyes "If yo dweet already yah guh dweet again" I said with an attitude... He just sighed and got up "Aii Jadanique...Blv weh uh waa" he walked off back to his seat.

Kiss mi teeth....Mhi nuh like him enuh..Fucking Ratbat

'Give the man a second chance...He deserves it'

my subby tried talking me out of it and I hissed...Him not even aguh know seh wi lef juss aguh block him pon all socials and tan ina mhi house...Probably all buy a new house fi him nuh know weh mi deh.

Him doh know him limited..True him a artiste him blv mi frighten fi any and everything... mhi a artiste tuh,Him try know that juss cause mhi nuh reach far far yet...But the day suh come...

Why men stay suh??..Then just blv dem rule everything..

I turned on my phone and Blocked him on whatsapp,instagram and tiktok before turning it off again...

Try guh tuh the girl him write song bouh caz a cyaa mi and him mek music video wit anada oman...

❃--°•-----------------------------------•°--❃