2.

447 11 2
                                    

,,No konečně Novotná se objevila o 10 minut později" podle hlasu jsem hned poznala že to je šéfová.

,,Pardon už se to opakovat nebude"

,,Říkáš už po milionkráte tento týden. Jdeš ke kase je mi to jedno dělej si co chceš, pokud se to bude opakovat příjdeš i o to!" řekla jakoby si nevzpomněla co jsem pro ní udělala.

Co jsem udělala co? Hm nebýt mě nemá přítele, docela ani ne moc sad co? No prostě měla ho málem v prdeli kdyby jsem jí neporadila jak na co. I když jsem nikoho nikdy neměla umím pomáhat haha.

,,I DON'T GIVE A FUCK!" zařvu na ní když jdu dovnitř. No co stejnak jsem tam chtěla. Problém mi to nedělá. Ještě k tomu tu si mě bude všímat víc lidí xdd.

,,Čauu Emmo co ty tu?" řekne mi Emily, to je ta kamarádka o které jsem říkala že tu pracuje.

,,Noo takže-" než jsem stihla něco říct přerušila mě.

,,NE ČEKEJ BUDU HÁDAT!" řekla a zasmála se ,, Takže, šéfová ti řekla ať jdeš jsem že pokud příjdeš znova pozdě jdeš dopiče takže tě poslala za mnou hahahah." jak to ví dopiče?

,,Jop přesně" řeknu a zasměju se.

Holčina ví vše a ještě k tomu s ní je prdel.

Po asi dvou hodinách se tu objevilo plno lidí. Abych řekla pravdu tak nikdy jich tu nebylo víc za čas co tu pracuju.

,,Emmo jdi jsem za mě prosím já musím jít něco dokoupit nic tu není" řekne mi Emily a zmizí za dveřma.

Stoupnu si k okýnku a zpozoruju Miu s Jakubem. Poprvé v životě ho vidím no docela hezkej nebudu lhát, vedle nich je ještě jeden potetovanej. Nikdy jsem o něm neslyšela.

,,Čus co ty tu nemáš být plavčice?" řekne mi Mia.

,,Ne šéfová mě dala jsem ale je mi to jedno" řeknu a víc si prohlédnu toho nejvyššího.

,,Dominik" řekne a podá mi ruku.

,,Emma" ruku mu podám taky a trapně se usměju.

,,Ty tu děláš?" zeptá se mě.

Ne vole stojím tu jen tak a čumím do blba.

,,Chcete si něco koupit nebo tu jen budete stát nemám čas a za vámi jsou lidi takže co?" řekla jsem už nasraně protože nehodlám riskovat to že mě šéfová uvidí a vyhodí mě.

,,Nic nechcem pak příjde ještě někdo tak si něco koupíme dík.." řekla Mia a chvíli odmlčela ,,Můžem si sem sednout?" ukázala na místo kousek od okýnka.

,,Jasný, kam chcete ne?" trošku toxic jsem ale tak to se být musí.

Sedli si tedy tam a Dominik na mě furt koukal. Co chce furt? Jako sorry ale potetovanýho fakt nechci.

kotě svítí jako Panama//CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat