27.

264 7 2
                                    

Čau tu Petr, hele sorry jak jsem se k tobě choval ve studiu.

Proč mi píše on? Udivím se když hned po ránu spatřím jeho zprávu. Calin je právě na odchodu do studia. Mám jít s ním takže se taky chystám. Prý bude dělat album Svědomí, chybí mu nahrát poslední písnička kterou má už napsanou, takže tam jdu s ním. Petr tam asi nebude, nebo nevím ale myslím že ne.

,,Jdeme!" otevře dveře a já vyjdu z domu. Odemkne auto a já si sednu. Pustí mi tam jeho písničky a já se na něj usměju.

,,Jak se bude jmenovat ta songa vůbec?" zeptám se ho když startuje auto.

,,Panama, potom ti to dám hned poslechnout" usměje se. Dobře hehe.

Jsme tu. Sedím vedle Petra na gauči a Calin nahrává.

,,Četla si tu zprávu co jsem ti poslal?" zeptá se mě.

,,Um jasně" odpovím ale stále dělám že ho ignoruju. Koukám do blba a čekám až konečně přijde Calin a budeme moct jet.

,,Proč si neodepsala?" sáhne mi na rameno.

,,Nemám co" odsunu se od něj dál.

,,Okey" ušklíbne se ,,Přeju ti to s Caldou vypadáte spolu hezky" usměje se.

,,Díky" ušklíbnu se a vezmu do ruky skleničku s vodou.

,,Nechceš chlast?" zeptá se mě.

,,Máš?" zasměju se.

,,Já vždy" podá flašku s rumem.

,,No to nechci no" řeknu ,,Nemáš něco míň silného?"

,,Víno?" zasměje se a vytáhne ho.

,,Třeba" podám mu sklenku aby mi nalil. ,,Dík"

,,Nemáš zač. Jak to vůbec mezi sebou máte?" co ho to zajímá?

,,Normální vztah. Nevím co ti na to říct" odpovím.

,,Tak viděl jsem co včera všichni zveřejnili že jo a ještě k tomu co on dal na storko. Cítíš to k němu stejně?"

,,Kdyby ne nejsem s ním. Je úžasnej, miluju ho takovýho jaký je, chci pro něj to nejlepší i třeba kdyby se mezi náma něco stalo" rozzáří se mi oči když o něm mluvím.

,,Jde to hodně vidět. Hlavně mu když tak neubliž nezaslouží si to" usměje se.

,,Nemám to v plánu neboj se" usměju se na něj taky a všimnu si že Calin vychází.

,,Jedem?" zeptá se mě.

,,Jasan!!" usměju se a zvednu se. ,,Tak čau" řeknu Petrovi a on mi zamává.

,,Co jste si říkali?" zeptá se mě když jdeme po schodech k autu.

,,Řekla jsem mu to co k tobě cítím a že ti nemám v plánu ublížit. Ptal se mě na divný otázky" zasměju se.

,,Miluju tě" dá mi pusu. Awh thats so cute.

,,Já tebe taky" zasměju se a dám mu další. ,,Pustíš mi to teda pak?" zeptám se.

,,Jasný klidně hned v autě" usměje se a proplete naše prsty.

,,Seš moje šance v zemi bez naděje. Nepíšu holce dvakrát, ale ty to nejsi. Jezdíme v autě mrdáme do umření. Když jsme dva tak na světě nikdo není."  TO JE ÚŽASNÝ! Miluju to!! Miluju každou jeho písničku. Miluju jeho hlas! Jeho celého. Jsem na něj strašně pyšná!

,,Kotě svítí jako Panama" začne si prozpěvovat a koukne se na mě s úsměvem. ,,Co na to říkáš?" zeptá se.

,,To je úžasný! Miluju to. Miluju tě. Jsem na tebe pyšná strašně moc." dám mu pusu na tvář a dál poslouchám. Awh i love it!

kotě svítí jako Panama//CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat