19.

270 8 1
                                    

Mám vybaleno. Zítra má teda přijet máma s tátou. Docela se bojím jejich reakce na živo že bydlím s klukem. Po hovoru byla mamka docela zaskočená takže uvidíme.

,,Tady je" vytáhnu srolovaný plakát z tašky a ukážu mu ho.

,,Pěkný" řekne a důkladně si to pozoruje.

,,Já to tam dám" řeknu a stoupnu si na špičky. Oddělávám ten potrhaný a on mi u toho zatím povídá nějaké story ze shows který se mu stali.

Plakát je nalepený. Vypadá to dobře. I on mi to pochválil takže asi fakt to je dobrý.

"Ahoj Emm hele udělala bys za mě zápisky?" pošle mi Emily zprávu.

"Jasný" pošlu jí a odcházím za Calinem do kuchyně. Něco dobrého kuchtí. Přijdu k němu a chytnu ho za pas.

,,Co to bude až to bude?" zeptám se ho se smíchem protože když jsem se ho dotkla tak se lekl.

,,Ty vole jsem se málem posral" zasměje se a ukáže mi na krabičku se špagetama.

,,Hmm tak to se těším na tvůj výrobek" zasměju se a dám mu pusu na tvář. ,,Každopádně máš nějaký papír a propisku? Potřebuju kámošce zapsat zápisky" zeptám se ho než odejdu.

,,Jasný v prvním šuplíku u stolu vše najdeš v ložnici. Na co zápisky?" zeptá se mě.

,,Ona má mít něco do školy já jí slíbila že to udělám za ní" ušklíbnu se a odcházím za dveře.

Vytáhnu si vše potřebné a začnu psát. Všimnu si že Calin vchází do pokoje ale ignoruju to. Furt píšu ty posraný zápisky jak kokot. Pustí televizi vezme si do ruky kytaru a zapne tam nějakou hru. Začne hrát. Co to je? Otočím se a všimnu si že si to strašlivě užívá. Usměju se a můj pohled zase věnuju psaní.

Přijde ke mně s kytarou a začne mě otravovat.

,,Dost!" řeknu mu když už skoro tím jak je na mě nalepený nemůžu psát.

,,Tak jo no, ale večer počítám s tanečkem" ušklíbne se a všechno vypne. Zase odchází do kuchyně.

docela kratší kapitolka ano vím, moc dneska nestíhám. Balím se do Rakouska protože tam jedu se školou už ve středu. Takže aspoň tady něco, možná vyjde potom dýl ještě jedna kapitolka🎀🩷

kotě svítí jako Panama//CalinKde žijí příběhy. Začni objevovat