1~ Μπλουμ

1 0 0
                                    

ΕΊΧΑΜΕ ΠΆΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΈΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΆΝΟΥΜΕ ενώ σε λιγότερο από μία ώρα θα γινόταν η στέψη μου.
Γαμώτο.
Αυτή η τουαλέτα που φορούσα για την στέψη μου, εκτός από φανταχτερή και τεράστια, ήταν και πολύ βαριά. Πως θα μου την αφαιρούσε ο Σκάι χωρίς να πάθει κάτι?
"Πρόσεχε πως θα μου βγάλεις όλο αυτό το βουνό από πάνω μου, Σκάι". Είπα ενώ ήμουν καυλωμένη και βρεγμένη από τον ιδρώτα από την ζέστη που υπήρχε.
"Δεν θυμάμαι να σου έδωσα την άδεια να μιλήσεις, πριγκίπισσα". Είπε καθώς έλυνε τον κορσέ που πίεζε την μέση μου.
"Σε λίγο θα πρέπει να με αποκαλείς Βα-".
"Σκάσε πια". Είχε λύσει επιτέλους τον ανυπόφορο κορσέ. "Θα μιλάς μόνο όταν σου δίνω εγώ την άδεια. Θα αναπνέεις μόνο με την έγκριση μου. Θα φτερνίζεσαι μόνο όταν σου το επιτρέπω. Κατάλαβες πριγκίπισσα?". Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου. "Καλό κορίτσι". Είχα μείνει μόνο με τα εσώρουχα μου. "Πριν δω ξανά το βασιλικό στήθος σου θέλω να μου χορέψεις". Έκλεισε το καπάκι της τουαλέτας και κάθησε. "Μα δεν εχ-". Σηκώθηκε, με άρπαξε από τον λαιμό και με έστεισε στον τοίχο. "Σου είπα να μην μιλάς χωρίς την άδεια μου καριόλα".
Μου έριξε ξυλιά στο μάγουλο μου και άμεσος άρχισε να γλείφει τον λαιμό μου και να κατεβαίνει ακόμα και πιο κάτω. Έγλειφε για 5 δευτερόλεπτα το αριστερό βυζί μου. Μετά σταμάτησε και έκατσε πάλι στην τουαλέτα. "Τώρα χόρεψε και άρχισε να γίνεσαι σιγά σιγά, πριγκίπισσα". Έτσι και έκανα. Άρχισα να κουνάω στην αρχή μόνο την μέση μου. Μετά ξεκίνησα να πιάνω το στήθος μου και να το κουνάω με τόσο απαλές -προκλητικές- κινήσεις. Γύρισα και έκανα το ίδιο με τα οπίσθια μου. Γύρισα κοντά στον Σκάι και του έδωσα ένα ζουμερό φιλί στο μάτι του. Πήγα πάλι λίγο πιο πίσω και συνέχισα να κάνω αργές κινήσεις -χόρευα-. Με χορευτική κίνηση αφαίρεσα το άσπρο, πλεκτό, πανάκριβο σουτιέν που φορούσα. Μου το είχε κάνει δώρο η Στέλλα για τα περσινά γενέθλια μου (Περίμενα αυτήν την στιγμή για να το φορέσω. Την μέρα της στέψης μου). Συνέχισα δίνοντας τέλος στην προστασία του απαλού -σφηχτού και μούσκεμα- μουνιού μου, αφαιρόντας το πλεκτό στριγκάκι μου. Αυτό το είχα αγοράσει μόνη μου όταν είχα πάει για shopping therapie με την άλλη μου κολλητή, την Φλώρα.
Γύρισα από την πίσω πλευρά τώρα, και ξεκίνησα να κάνω τουέρκ φάτσα κάρτα στον Σκάι.
Έπιασε με τα δύο του χέρια και τα δύο κωλομέρια μου και άρχισε να παίζει μαζί τους.
Ξυλιά.
Μου ξέφυγε ένα βογκητό.
Ξυλιά.
Μου ξέφυγε άλλο ένα -πιο δυνατό αυτή τη φορά- βογκητό.
Σηκώθηκε και μου έκλεισε το στόμα μου με το δεξί χέρι του. "Αν δεν το βουλώσεις επιτόπου, θα γίνουμε ρεζίλι σε όλο το twitter, πριγκίπισσα". Με άφησε και με έσπρωξε ελαφρά.
Γύρισα προς εκείνον και έσκυψα πιάνοντας κότσο τα μαλλιά μου.
Ξεκούμπωσα το Calvin Klein επίσημο παντελόνι που φορούσε. Έμενε να βγάλει το Dior εσώρουχο που φορούσε και μετά θα άρχιζε το καλό -για εκείνον προς το παρόν-. Πίεσε τα πόδια του στο έδαφος καθώς προσπαθούσε να μην σηκωθεί για να βγάλει το πανάκριβο μποξεράκι του. Όταν το έβγαλε και αυτό ήταν ώρα να αρχίσω. Έπιασα με το ένα μου χέρι την ψωλή του, ενώ με το άλλο κρατούσα αντίσταση στον αριστερό μηρό του.
Με το χέρι που κρατούσα την ψωλή του, άρχισα να του τον παίζω, ως που του τον πίεσα κάτω στη στιγμή που έβλεπες το κεφαλάκι του.
Δεν άντεξε άλλο ο Σκάι τις αργές κινήσεις που έκανα και έπιασε το πίσω μέρος του λαιμού μου και άρχισε να μου τον βάζει μέσα στο στόμα μου τόσο βαθιά που οριακά πνιγόμουν.
Μου τον έβγαλε. Τον έπαιξε μόνος του για 1-2 δεύτερα και μετά μου άνοιξε το στόμα, μου έχωσε τα τέσσερα δάχτυλα του μέσα στο στόμα μου και άρχισε να τα κουνάει με γρήγορους ρυθμούς.
Σταμάτησε. Μου άρπαξε πάλι το κεφάλι, με τα δύο χέρια αυτή τη φορά, με έκανε να τον παίρνω τόσο γρήγορα που σε λίγο θα έβλεπα αστεράκια.
"Τι θα έλεγε ο κόσμος αν σε έβλεπε σε αυτή την κατάσταση πριγκίπισσα?". Με ρώτησε και δεν πήρε απάντηση επειδή ήμουν τσιμπουκομένη. Έφτασε επιτέλους αυτή η στιγμή, που θα με ικανοποιούσε και εμένα. Έβγαλε το στόμα μου από το πέος του -που είχε γεμίσει σάλια- ενώ παράδοξος μπράβο του που δεν είχε τελειώσει ακόμα. Αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα: είτε ότι δεν ήμουν καλή στο να παίρνω σε κάποιον τσιμπούκι, είτε ότι έσφιγγε πολύ τους κοιλιακούς του και κρατιώταν επίτηδες να μην τελειώσει έτσι ώστε να ικανοποιήσει και εμένα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση πιστεύω ότι ισχύει το δεύτερο.
"Γκλουκ, Γκλουκ, Γκλουκ. Έτσι πρέπει να τον παίρνει μια πριγκίπισσα".
Συνήθως σε πολλές γυναίκες άρεσε να τις μειώνουν στο σεξ. Σε εμένα όμως όχι. Με είχαν εκνευρίσει όλα αυτά που έλεγε ο Σκάι, που ήθελα να βγάλω τον πούτσο από το στόμα μου, την στιγμή που ήταν μέσα και να πνίξω τον Σκάι με το Ντίλντο που μου είχε κάνει δώρο ο πρώην μου. Ήθελα όμως επίμονα, να τελειώσω.
Ήρθε η σειρά μου.
Με πήρε σηκωτή, με έβαλε πάνω στο καπάκι της τουαλέτας με ανοιχτά πόδια και άρχισε να με ρουφάει.
"Αχχ Σκάι, πρέπει να επιστρέψουμε πίσω στη δεξίωση". Είπα βγάζοντας δυνατούς λυγμούς από αυτό που συνέβαινε.
Όταν τελείωσα αυτό που είπα, με γύρισε ανάποδα και με έστεισε στον τοίχο.
"Ας τελειώνουμε γρήγορα τότε, πριγκίπισσα". Ακούμπησε τα χέρια του στην μέση μου.
Μου τράβηξε τον πισινό μου με τα δύο του χέρια και τον άνοιξε.
Πριν τον βάλει μέσα, μου τον ακούμπησε από πάνω και με χάιδευε με αυτό.
Αυτό κράτησε για περίπου 10 δευτερόλεπτα.
Πήρε μια βαθιά ανάσα, άνοιξε ακόμα περισσότερο τον κώλο μου και μέσα.
Έβγαλα μια σχετικά δυνατή κραυγή καθώς προσπαθούσα να την κάνω να μην ακουστεί προς τα έξω.
Δεν είχε βάλει προφυλακτικό. Ήταν στεγνή η ψωλή του και έτσι κάθε φορά που έμπαινε πιο βαθιά, πονούσα ακόμα και περισσότερο.
Ξυλιά στον ποπό.
Έβγαλα ένα πιο ελαφρύ βογκητό αυτή τη φορά.
Τα βογκητά του Σκάι ήταν τόσο σέξι, που θα μπορούσα να ικανοποιηθώ μόνη μου στο κρεβάτι μου τουλάχιστον 10 φορές ακούγοντας τον να μουγκρίζει ή και να βγάζει ήχους τρελής ικανοποίησης.
"Χύνω". Βογκητό.
Πριν χύσει ακόμα με έσπρωξε πιο κάτω κρατόντας με από τον λαιμό.
Ένιωσα υγρό να πετάγεται μέσα μου. Πρώτη φορά μου τον είχαν βάλει μέσα χωρίς προφύλαξη Να μην μείνω έγκυος.

Χτύπημα πόρτας.
"Είναι πιασμένη?". Ακούστηκε μια γνωστή αντιπαθητική φωνή ΓΙΑΤΊ ΤΏΡΑ?
"Ν-ναι". Απάντησε ο Σκάι.
"Σκάι μωρό μου εσύ?" ΣΚΆΣΕ ΝΤΙΆΣΠΡΟ.
"Ναι αγάπη μου, μισό λεπτό". Είπε ο Σκάι με την προσπάθεια να μην ακουστεί περίεργα.
Η Ντιάσπρο είχε εισβάλει στις αντρικές τουαλέτες -όπως και εγώ, αλλά αυτό ήταν διαφορετικό- χωρίς καμία ντροπή.
Μας είχε διακόψει στο καλύτερο σημείο.
Εγώ δεν πτοήθηκα όμως. Έσκυψα και ήπια ότι είχε απομείνει στο πέος του Σκάι. Του τον έκανα να γυαλίζει. Η γεύση σπέρματος είχε παρόμοια -αλλά όχι ίδια- γεύση σε κάθε άντρα. Αλλά του Σκάι διέφερε. Ήταν πιο ξεχωριστό. Ήταν πιο Σκάι.
"Σκάι βγες από εκεί μέσα γαμώ. Σε λίγο θα με κάνεις να πιστέψω ότι κρύβεις γκόμενα εκεί μέσα" όχι απλώς μια γκόμενα ξανθούλα με ξανθό γριάς.
"Ένα λεπτό καρδιά μου". Είπε ο Σκάι καθώς με βοηθούσε να σφίξω τον κορσέ.
Ήταν ακόμα γυμνός. Λάτρευα να βλέπω το γυμνασμένο και μαυρισμένο σώμα του. Εξάλλου και για αυτόν θεωρώ ότι ήταν φλεξ το να είναι γυμνός. Μέχρι και το πέος του είναι όσο ο πύργος της Πίζας.
"ΣΚΆΙ ΆΝΟΙΞΕ ΜΟΥ". Αυτή τη στιγμή που η Ντιάσπρο νευρίασε με τον Σκάι, τότε καταλάβαμε και οι δύο ότι την είχαμε γαμήσει.
Έπρεπε να κάνουμε κάτι.

Princess of flame/ Πριγκίπισσα της φωτιάς Princesses Of Power Book 1Where stories live. Discover now