6~ Μπλουμ

0 0 0
                                    

ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΆΔΑ ΜΕΤΆ.

ΜΊΑ ΒΑΛΊΤΣΑ ΡΟΎΧΑ ΔΕΝ ΦΤΆΝΕΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΏΝ ΜΟΥ. Έτσι ζήτησα από τα κορίτσια -που πλέον ήταν οι νέες μου φίλες- να πάμε για ψώνια. Δυστυχώς η μόνη που ήταν διαθέσιμη ήταν η Μούσα -όχι ότι έχω κάτι με την Μούσα απλά θα προτιμούσα να βγούμε όλες μαζί για girl shopping therapie-. Η Φλώρα εκείνη την νύχτα είχε ειδικό μάθημα για την εξέλιξη των φυτών κατά την διάρκεια της νύχτας. Την Τέκνα την είχε πάρει ο ύπνος από νωρίς και δεν ήθελα να την ενοχλήσω. Και η Στέλλα δεν είχε άδεια εξόδου τις νύχτες για μια εβδομάδα. Όλο καυγάδες και ίντριγκες δημιουργεί. Έτσι μετά το χαστούκι στην Καρολάιν επειδή την πάτησε "καταλάθος" της στοίχησε μια βδομάδα να μην μπορεί να βγει από το κολέγιο μετά τις 8 το βράδυ. Οπότε για άλλη μια εβδομάδα φιλάκια στις βραδινές εξόδους όλες μαζί.
Σε αυτήν την μια εβδομάδα που βρισκόμουν στο κολέγιο, είχα δεθεί αρκετά και με τις τέσσερις συγκατοίκους μου. Ήταν όλες συμπαθητικές σε έξτρα βαθμό. Έτσι δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα να πάω βραδιάτικα στο Μάτζιξ για ψώνια, μαζί με την Μούσα.

"Αν δεν το πάρεις μόνη σου, θα στο κάνω δώρο. Σου πάει γάντι." Εξέφρασε την γνώμη της για το μπλε αστραφτερό φόρεμα που δοκίμασα, η Μούσα.
"Άρα μπορώ να μην το πάρω για να μου το κάνεις δώρο, και να κρατήσω και τα χρήματα και το φόρεμα." Έκανα ένα αστείο.
"Δεν θα πληρώσει καμία τίποτα. Το δωρεάν ημερήσιο μπάτζετ που μπορεί να χρησιμοποιήσει η Στέλλα χάρις την βασιλική VIP κάρτα, δεν έχει εξαντληθεί.
Μου έδωσε την κάρτα για σήμερα, εφόσον δεν το είχε ξοφλήσει το σημερινό μπάτζετ, αλλιώς θα πήγαιναν χαμένα 230 ευρώ.
Ήξερα ότι η Στέλλα ήταν πριγκίπισσα. Ήξερα ότι έχει παραπάνω προνόμια από τους κοινούς ανθρώπους. Δεν θα σκεφτόμουν ποτέ ότι υπάρχει τέτοιο προνόμιο.
Μια έκφραση άρνησης στέφτηκε στο πρόσωπο μου.
"Μούσα, εγώ δεν-"
"Μπλουμ..."
"Συγγνώμη Μούσα αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ. Έχω λεφτά, και θα πληρώσω με αυτά." Είπα έτοιμη να αρνηθώ κάθε πρόταση.
"Ωραία τότε..." Έτοιμη να κάνει πονηριά.
"Θα το πληρώσω εγώ το φόρεμα. Δεν σου λέω ότι θα είναι για εσένα, απλά θα το αγοράσω. Θα δω ότι δεν ταιριάζει τελικά πάνω μου, και θα το δώσω στην αγαπημένη μου Μπλουμ." Ήταν έξυπνη. Δεν μπορούσα όντως να αρνηθώ σε αυτό. Το πρόσωπο μου έβγαλε την έκφραση "εντάξει τα παρατάω". Ένα χαμόγελο νίκης σχημάτισαν τα χείλη της Μούσας.
"Πριν φύγουμε όμως, θέλω να δοκιμάσω και εγώ ένα φόρεμα." Είπε.
"Εννοείται. Όση ώρα θες. Θες να σου φέρω κάποιο συγκεκριμένο?" Προσφέρθηκα να της το φέρω.
Βρισκόμασταν στα αποδυτήρια.
"Το ροζ φόρεμα με στρασάκια που είδαμε προηγουμένως. Το χρειάζομαι για τις απόκριες."
"Αμέσως!"
Περπατούσα προς τον διάδρομο με τα φορέματα. Έστριψα για να μπω στον διάδρομο.
Αυτό που αντίκρισα δεν είναι δυνατόν να έγινε όντως. Το σύμπαν συνωμοτούσε εναντίον μου.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Aug 12 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Princess of flame/ Πριγκίπισσα της φωτιάς Princesses Of Power Book 1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz