1 ΧΡΌΝΟ ΠΡΙΝ
ΘΑ ΑΝΤΊΚΡΙΖΑ ΓΙΑ ΠΡΏΤΗ ΦΟΡΆ ΤΙΣ ΝΈΕΣ μου συγκατοίκους για τις σπουδές στον Αλφέα. Οι γονείς -οι θετοί- μόλις έφυγαν. Το μόνο που ήξερα από τις συγκατοίκους μου, ήταν μόνο τα ονόματα τους. Φλώρα, Τέκνα, Μούσα και Στέλλα.
Εντάξει. Ίσως και να είχα μιλήσει με την Στέλλα μία φορά, αλλά και πάλι. Παρέμενε το ίδιο ξένη. Για την Στέλλα όταν την αντίκρισα για πρώτη φορά δεν ήξερα τι να πω. Ήταν πανέμορφη και φυσική ξανθιά, που τα μαλλιά της παρέπεμπαν σε κίτρινα χρυσαφί.
Έψαξα για την Στέλλα διότι ήταν η μόνη που ήξερα.
Δεν χρειάστηκε πολύ για να την βρω. Όλοι την ήξεραν. Σπούδαζε μόντελινγκ στον Αλφέα. Κανονικά έπρεπε φέτος να πάει στην δεύτερη τάξη των σπουδών. Όμως από ότι άκουσα, έκανε μια γκάφα και παραλίγο να την αποβάλλουν -αν δεν ήταν πριγκίπισσα της Σολάριουμ, δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να την διώξουν με κλοτσιές-.
Την πλησίασα παρόλο που είχε πολύ κόσμο μαζεμένο γύρο της.
Όταν με είδε, τελείωνε από μια "φαν" της που της είχε ζητήσει να βγάλουν φωτογραφία μαζί -δεν ήταν μόνο μια η φαν. Ήταν πολλές-.
"Εντάξει κορίτσια. Μπορείτε να πηγαίνετε τώρα. Θα περάσουμε τόσα χρόνια μαζί σε αυτό το κολέγιο. Όλο και κάποια στιγμή θα βγάλω με όλους εσάς φωτογραφίες".
Το πλήθος άρχισε σιγά σιγά να παίρνει δρόμο.
"Η Στέλλα σωστά? Βασικά φυσικά και είσαι η Στέλλα, αφού πριν μια μέρα μιλήσαμε -έβγαλα ένα χαχανιτό-". Έσφιξα της γροθιές μου από την ντροπή-άγχος που ένιωθα.
"Μην αγχώνεσαι καλέ. Πάμε να σου δείξω που βρίσκεται το δωμάτιο και να σου συστήσω τις υπόλοιπες κοπέλες". Μου έπιασε το χέρι με ένταση και άρχισε να με τραβάει προς το μέρος με τα δωμάτια.
Ενώ προχωρούσαμε προς το δωμάτιο μου έλεγε κουτσομπολιό για τις κοπέλες.
"... Η Φλώρα είναι κάπως ντροπαλή σαν εσένα και έχει ΤΡΕΛΌ κόλλημα με τα φυτά. Οπότε άμα δεις όλο το δωμάτιο στολισμένο με λουλούδια μην απορίσεις."
"Υποθέτω ότι έφυγε το άγχος για τον στολισμό του δωματίου". Έκανα ένα αστείο.
Χαμογέλασε και συνέχισε.
"Μετά είναι η Τέκνα. Ότι πρόβλημα έχεις με κάποιο ηλεκτρονικό ίδιος, σε αυτήν να πας. Είναι ξερόλας και θα στο φτιάξει. Επίσης σαν χαρακτήρας είναι πολύ εντάξει". Είχε μείνει μόνο η Μούσα. Σε λίγο θα μου έλεγε ότι αυτή ασχολείται με την μουσική και ότι θέλει να γίνει μια αληθινή Μούσα.
"Η Μούσα είναι η πιο γαμάτη εκεί μέσα. Έχει μια ιδιαίτερη αγάπη στην μουσική. Αυτό σπουδάζει κιόλας. Ξέχασε να μου αναφέρει τι σπουδάζει η Φλώρα και η Τέκνα, αλλά από ότι άκουσα μάλλον η Φλώρα θα σπούδαζε κάτι σε σχέση με τα φυτά, και η Τέκνα κάτι με υπολογιστές. Κάθε 2 εβδομάδες θα την δεις να ανανεώνει την ρίζα των μαλλιών της σε μπλε απόχρωση. Επίσης έχει μια μικρή "διαμάχη" με την Τέκνα". Άνοιξα το στόμα μου για να πω την γνώμη μου αλλά δεν πρόλαβα. Μίλαγε τόσο γρήγορα. Αλλά ήταν τόσο συμπαθητική.
"Αν με ρωτάς, που όχι, αλλά δεν πειράζει, αν χρειαστεί ποτέ να επιλέξω στρατόπεδο, είμαι team Μούσα".
Είχαμε επιτέλους φτάσει έξω από το δωμάτιο.
Πριν ανοίξει την πόρτα η Στέλλα, με προειδοποίησε: "Είναι λίγο μικρό το δωμάτιο, αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι".
YOU ARE READING
Princess of flame/ Πριγκίπισσα της φωτιάς Princesses Of Power Book 1
RomanceΉρθε η ώρα να δείτε το παιδικό winx με άλλα μάτια. Ήρθε η ώρα να δείτε τις γλυκές μας νεράιδες χωρίς δυνάμεις. Χωρίς φτερά. Χωρίς καμία επίγνωση μαγείας. ΠΡΟΣΟΧΉ: Αν ΔΕΝ θέλετε να σας χαλάσει το μυθιστόρημα αυτό την παιδική σας ηλικία, ΜΗΝ διαβάσετε...