ΚΑΘΏΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΌΜΑΣΤΑΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΤΈΛΛΑ και στην κοκκινομάλλα φίλη της, έλεγα στον Μπράντον της τελευταίες πινελιές του σχεδίου απελευθέρωσης υποχρεώσεων.
"Και όπως είπαμε. Το όνομα σου είναι Σκάι και είσαι πρίγκιπας του Ηράκλειον. Κατανοητό?" Ρώτησα.
"Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές Σκά-Μπράντον." Μου απάντησε ο Μπράντον.
Ο Μπράντον θα υποδυόταν εμένα για ένα χρονικό διάστημα.
Ήθελα να ξεφύγω λίγο από τις υποχρεώσεις μου. Τουλάχιστον έξω από το παλάτι.
Η τηλεόραση δεν ασχολείται με το Ηράκλειον. Είναι ένα μικρό βασίλειο. Ο κόσμος δεν ασχολείται με τέτοια βασιλεία όταν υπάρχει βασίλειο σαν την Σολάρια. Η τηλεόραση δεν είχε δει το πρόσωπο μου -δηλαδή του πρίγκιπα-. Είχε δει μόνο τα πρόσωπα των γονιών μου. Και οριακά να έβρισκες στο Google μόνο δύο διαφορετικές φωτογραφίες του βασιλιά και της βασίλισσας. Έτσι μπορούσα άνετα να έδινα την θέση μου σε κάποιον.
"Γειά σου Σκάι!" Είπε η Στέλλα στον Μπράντον.
"Γειά σου μωρό μου." Απάντησε ο Μπράντον.
Η Στέλλα ήξερε ότι εγώ ήμουν ο Σκάι και ότι το αγόρι της ήταν ο Μπράντον. Για να είπε "Γειά σου Σκάι!" Σημαίνει ότι δεν το είχε πει στην φίλη της και ότι είχε κρατήσει την υπόσχεση της.
"Από εδώ είναι η νέα συγκάτοικος μου, η Μπλουμ." Παύση. Μία κοίταζε εμένα και μία κοίταζε την φίλη της.
"Μπλουμ από εδώ είναι το αγόρι μου ο Σκάι." Έδειξε τον Μπράντον. "Και από εδώ είναι ο κολλητός του ο Μπράντον." Έδειξε εμένα με τα μάτια της.
"-Είναι ελεύθερος-." Πρόσθεσε η Στέλλα.
Το πρόσωπο της Μπλουμ παρέπεμπε σε ντομάτα.
"Σκάσε Στέλλα." Είπα νευριασμένος.
"Για να ντρέπεται μάλλον θα τον έχει μικρό." Φαίνεται η Στέλλα να άρχισε να το διασκεδάζει.
Την πλησίασα και της είπα στο αυτί:"Έλα στις τουαλέτες να δεις." Της απάντησα με το ίδιο νόμισμα.
"Δυστυχώς έχω αγόρι." Έπιασε το χέρι του Μπράντον.
"Μισό λεπτό. Σκάι! Πόσο τον έχει ο Μπράντον?" Πήρε μια πολύ πονηρή έκφραση η Στέλλα.
Γιατί να ξέρω πόσο τον έχει ο Μπράντον? Δεν είμαι ούτε ήμουν ποτέ γκέι." Απάντησε με απορία ο Μπράντον.
Ήξερα που το πήγαινε η Στέλλα.
"Εγώ νόμιζα ότι ήσασταν στο ίδιο γκρουπ και ότι αλλάζατε στα ίδια αποδυτήρια. Μάλλον έκανα λάθος." Είπε με την πιο ειρωνική χροιά στην φωνή της.
"Πιστεύεις ότι ασχολούμαστε με πούτσες Στέλλα?" Της απάντησε ήρεμα ο Μπράντον.
Η Μπλουμ τελικά είχε αρχίσει να το διασκεδάζει και αυτή. Ο μόνος που νιώθει τώρα άβολα, είμαι εγώ.
"Έλα τώρα μωρό μου... Ξέρουμε όλοι τι βλακείες κάνετε στα αποδυτήρια. Μετράτε ποιός τον έχει μεγαλύτερο. Βάζω στοίχημα ότι των έχει ή ο Μπράντον ή ο Ρίβεν -συγγνώμη μωρό μου. Δεν λέω ότι τον έχεις μικρό, αλλά πιστεύω ότι ο Ρίβεν κρύβει έναν ουρανοξύστη κάτω από τα πόδια του-." Έπεσε το βλέμμα όλων μας στον Ρίβεν.
Αν ήμουν ο Μπράντον, θα την χώριζα χθες την Στέλλα. Όσο και όμορφη και να είναι, είναι ανυπόφορη.
Είχε δίκιο όμως. Ο Ρίβεν τον είχε μεγαλύτερο από όλους. Έκρυβε όντως έναν τιτάνα. Ο Μπράντον δεν είναι ότι τον έχει μικρό. Τον έχει μεγάλο. Τον έχει 17 εκατοστά. Εγώ τον έχω 19, και ο Ρίβεν τον έχει 23 -σύμφωνα με την μέτρηση που είχαμε κάνει πριν μια εβδομάδα-.
"Εντάξει." Λύγισε ο Μπράντον, και δεν κατάφερε να το συγκρατήσει.
Ένα σατανικό χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη της Στέλλας.
"Πόσο τον έχει τελικά ο Μπράντον?" Επέμενε η Στέλλα.
Ο Μπράντον με κοίταξε.
"ΣΚΆΙ... ΜΗ." Είπα στον Μπράντον διότι προέβλεπα ότι θα πει μαλακία.
"Μπορούμε απλώς να αλλάξουμε θέμα?" Παρακάλεσε ο Μπράντον.
Επιτέλους υποχώρησε η Στέλλα.
"Πόση ώρα θα κάτσετε εδώ?" Έβγαλε το πανάκριβο lipgloss της από την τσέπη της.
"Το πολύ μία ώρα."
"Σκατά. Το Dildo δεν μου δίνει την ίδια ικανοποίηση με μια καυλωμένη ψωλή." Δεν ντρεπόταν καθόλου η Στέλλα να μας πει τι πρόκειται να γίνει με αυτούς τους δύο στη συνέχεια.
"Άντε πάμε. Οι ορμόνες μου χτυπάνε κόκκινο από την αγαμία -και δεν εννοώ το ότι δεν είμαι παντρεμένη-." Είπε. Τράβηξε το χέρι του Μπράντον και προχώρησαν προς το εσωτερικό του κτηρίου.
"Υποθέτω ότι πρέπει και εγώ να πηγαίνω τώρα." Είπε αθώα η Μπλουμ.
"Μπορεί κάποια στιγμή να τα ξανά πούμε." Είπα κάτι πολύ αναμενόμενο για μια αποχώρηση ενός ατόμου που μόλις πριν 5 λεπτά γνώρισες.
Με χαιρέτησε με το χέρι της και της το ανταπόδωσα με μία κίνηση του κεφαλιού μου.Έκατσα στο σκάφος και περίμενα τον Μπράντον να τελειώσει με την Στέλλα έτσι ώστε να γυρίσουμε στο δικό μας κολέγιο.
Ξαφνικά πέρασε από δίπλα μου ο Ρίβεν και με χαιρέτησε σηκώνοντας τα φρύδια του. Τότε μου έσκασε βόμβα η συζήτηση προηγούμενος.
Τον ζήλευα πραγματικά για την ομορφιά του. Και σαν δεν φτάνει αυτό, ανοίγει το φερμουάρ του παντελονιού του και πετάγεται ένα μέγεθος πέους, που θα ήθελε κάθε άντρας -ούτε με τις κρέμες +2 εκατοστά του pornhub δεν γίνεται δουλειά-.
Δεν άντεξα. Πήγα στην τουαλέτα του σκάφους και τον έπαιξα.
Κάθε φορά που χύνω, νιώθω ταυτόχρονα ο πιο ευτυχισμένος και ο πιο άχρηστος άνθρωπος του κόσμου. Αυτή τη φορά ένιωθα μόνο ξεφτίλα για τον λόγο που τον έπαιξα.
BẠN ĐANG ĐỌC
Princess of flame/ Πριγκίπισσα της φωτιάς Princesses Of Power Book 1
Lãng mạnΉρθε η ώρα να δείτε το παιδικό winx με άλλα μάτια. Ήρθε η ώρα να δείτε τις γλυκές μας νεράιδες χωρίς δυνάμεις. Χωρίς φτερά. Χωρίς καμία επίγνωση μαγείας. ΠΡΟΣΟΧΉ: Αν ΔΕΝ θέλετε να σας χαλάσει το μυθιστόρημα αυτό την παιδική σας ηλικία, ΜΗΝ διαβάσετε...