31

171 19 0
                                    

İyi okumalar ¡

-

Koşmaktan terleyen alnımı elimin tersiyle sildim ve cebimden yedek anahtarı çıkararak evin kapısını açtım gürültülü bir şekilde. Kapıyı sertçe kapatarak hızla evi gezmeye başladım. Kalbim duracak raddeye geliyordu ve gözlerim dolmuştu.

Endişem bu sefer sinirimin önüne geçmişti ve onu gördüğüm ilk an sıkı sıkı sarılacaktım. Ondan haber alamamak bile beni deli ediyordu. Bu aralar sakladığı bir şey vardı ve en önde gelen seçeneklerden biri de sağlığının durumuydu. Eğer bunu bana söylemediyse gerçekten sinirlenmekte haklıydım.

Evi ne kadar gezsem de bulamamıştım onu. Sinirden birkaç eşyayı devirmiş ve hemen evden çıkmıştım. Derin ve hızlı soluklar alırken telefonumu açtım.

-

Jimin×Jungkook

Jimin
Jungkook

Taehyung baygınlık geçirmiş

Hastanedeyiz şu an

Jungkook
Hangi hastanw

-

Aldığım korkunç haberle birkaç saniye tökezlemiş, sonra koşarak taksi bulmuş ve hastaneye gelmiştim. Yine aynı hızla içeri girmiş ve Taehyung'u sormuştum. Asansörü görmezden gelerek merdivenden koşarak çıkmış ve odasını bulmuştum.

Nefes alma zahmetine bile girmeden, direkt girmiştim içeriye.

Onu görmemle derin bir soluk verdim ve yanına adımlayarak gittiğim gibi kendime çekip sarıldım. Kendini doğrultarak bana yaklaşmış ve aynı şekilde karşılık vermişti. Burun çekmelerimi duymuş olacak ki benden ayrılmış ve ellerini yanaklarıma koymuştu.

"Haber veremedim, özür dileri-"

Sözünü dudaklarımla kesmiştim ve birkaç saniyelik öpücükten sonra geri çekilmiştim. Dolan gözlerim akmaya hazırken yüzümü buruşturdum ve başımı omzuna yasladım. Kendimi zor tutuyordum.

Deli gibi ağlamak istiyordum, nedensiz.

"İyi misin? Nasıl hissediyorsun?"

Zar zor sorduğum soruya saçlarımı okşayıp cevap vermişti.

"Yorgun."

Başımı kaldırdım ve ona baktım dolu gözlerimle. Zoraki gülümsemiş ve akan göz yaşlarımı parmaklarıyla silmişti. Sessizce fısıldadım.

"Çok korktum..."

"Sevgilim, ben buradayım. Asla gitmeyeceğim."

"Gitme..."

Tekrar burun çekmiş ve sessizce ağlamıştım. Tekrar beni kendine çekmesiyle yüzümü boynuna gömmüş ve gözlerimi kapatmıştım.

Ağlamam durana kadar öyle durmuştuk.

Odada Jimin, Bayan Kim ben ve Taehyung vardık yalnızca. İlk geldiğimde onları görmesem de birkaç konuşmalarından anlamıştım burada olduklarını.

propose | tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin