Matthy pov:
"Eyy de boys" Roept Teun alweer.
"Ey, MATTHY HAHAHAH" lacht Alex me alweer uit. "Is Matthyas boos?" "Omdat hij je vriendin heeft ingepikt? Of moet ik zeggen, ex?" Lacht Teun. Dit is de druppelIk loop op hem af en ik geef hem een best harde hoek op zijn hoofd, en hij slaat me 10 keer zo hard terug, "MATTHY RUSTIG" Zegt Milo al, "Hou je bek Dikke" schreeuwt Dylan ik zie milo en dylan al vechten, ik word weer geslagen in mijn buik en op mijn hoofd, ik val op de grond. Ik word alleen maar op mijn hoofd getrapt en ik mijn buik, op een gegeven moment word alles om me heen zwart.
Ik word verder geslagen dat voel ik, maar het stopt ook snel omdat ik sirene's hoor,
Raouls pov:
Ik heb de politie gebeld en ze zijn er al snel,
"WIE HEEFT DE POLITIE GEBELD?!" Schreeuwen Alex en Teun, "jullie sukkels, wij krijgen jullie nog wel" en ze pakken allemaal hun fiets en fietsen snel weg, Lis blijft hier staan. "Meende hij wat hij zei?" Zegt ze stil terwijl ze naar Milo kijkt. "Wat zei hij?" Vroeg milo. "Hij, hij zei dat, hij zei dat hij het had uitgemaakt omdat het mentaal slecht met hem ging,En niet omdat hij niet meer van me hield" en ze moet huilen. "Meende hij dat?" "Ja, ja dat meende die. Hij kwam naar mij toe huilend nadat hij het had uitgemaakt met jou, hij wilde je geen pijn doen" zegt milo. Lis loopt naar Matthy en omhelst hem ze barst in tranen uit,
De politie komt aangerend en de ambulance is al gebeld. "Matthy, Matthy wordt alsjeblieft wakker" zegt Lis huilend. "Wat is er gebeurd" vraagt een van de politie mannen, "hij is in elkaar geslagen" "er was een ruzie" zeg ik meteen.
"Naam van de jongen?" "Matthyas Het Lam" antwoord ik terug. "Oke, is hij lang buiten bewustzijn?" "Ja, ik denk zeker al een kwartier" "is hij toen hij bewusteloos neerviel nog verder geslagen?" "Ja, best veel" "oke, weten jullie ook door wie?" "Ja, door Dylan van de meulen, Teun bergen, Alex van wijken en Dirk buurten" zegt Milo snel.
"Genoteerd, Matthyas gaat naar het ziekenhuis gebracht worden, 1 van jullie mag mee de ambulance in en de rest moet rijden als je mee willen. "Mag ik mee alsjeblieft?" Vraagt Robbie meteen, "Ja isgoed dan gaan wij rijden" zegt milo meteen. "Lis? Ga je mee met ons?" Vraag ik aan het meisje die matthy nogsteeds huilend vast heeft,
"Mag dat?" "Ja zeker, kom" en ze loopt met ons mee.
Tijdskip:
Matthy pov:
Ik word wakker in een kamer die ik niet ken, ik zie slangetjes en plak dingen op mijn buik, ik ben vast in het ziekenhuis. Ik kijk om me heen en zie een brabants jongetje zitten, Robbie.
"Hey maatje" "gaat het een beetje?" Vraagt hij bezorgd. "Ja, prima. Waar is de rest? En wat is er gebeurd?" "Je bent in elkaar geslagen door Dylans groepje"Dylans groepje? Klootzakken.
Op dat moment komen er 4 mensen mijn kamer binnen, "Matthy!" Roept Milo meteen en komt op me afgerend en geeft me een knuffel. Ik voel dat Koen en Raoul er ook nog bij komen, en als laatst natuurlijk rob.Ze laten me weer los, maar ik wist zeker dat er 4 mensen de kamer binnen kwamen ik kijk achter Koen en ik zie... Ik zie lis. "Lis?" Vraag ik. "Matthy" antwoord ze bezorgd en lief terug. "We laten jullie wel even alleen " zeggen de boys " "Joe" zeggen Koen, Raoul en Robbie "Handjes thuis he Matt!" Zegt Milo lachend.
Ik en lis moeten lachen.
Zij... Dat meisje,
617 woorden
Kusjes de schrijver - xx
JE LEEST
Steun, Hulp & Tranen
FanfictionMatthyas Het lam, Oftewel Matthy. Matthy was de meest gezellige, aardige & zelfstandigste persoon die je maar kon bedenken. Totdat zijn vrienden opeens tegen hem gaan keren en school alleen maar zwaarder word dan dat het al was. Hij begint Drugs, Va...