Matthy pov:
Mijn mentale gezondheid is er niet beter op geworden de laatste 7 maanden. Ik rook meer, ik doe meer drugs, ik ben als ik heel eerlijk moet zijn... Weer aan zelfbeschadeging begonnen.
Ik ben onderweg naar school, het is 27 graden en ik loop met een korte broek en een trui. Tyfus, iedereen gaat dit opmerken natuurlijk. Als ik op school aankom zie ik rob en de jongens weer staan. "Eyy maatjeee" zegt milo vrolijk zoals gewoonlijk. Ja milo en ik zijn echt beste vrienden geworden sinds we het goed hebben gemaakt, ik had hem uitgelegd dat ik niet meer met Lis had. En hij was best opgelucht. "Eyy maat" "Waarom de fuck heb jij een trui aan jezus ik guts helemaal" zegt milo lacherig .
"Jij gutst altijd milo" zegt koen lachend.
"Ha ha grappig"
"Haha, nee ik had het gewoon koud niks anders" zeg ik maar snel.
We hebben nog een klein half uurtje tot de 1ste les van vandaag begint. we hadden de 1ste 2 lessen uitval. Ik pak een sigaretje uit mijn tas en steek hem aan, "Matt, doe nou niet" zegt Robbie opeens, "Laat nou," snauw ik terug. "Zeg maar niets daarover, hij vind het niet chill" fluisterd milo naar robbie.Ik loop geïrriteerd weg door die opmerking. Ik ga aan de achterkant van de school tegen een muurtje aan staan mijn peukje verder roken, "eyy Matthy, ik mag er wel eentje lenen toch?" Vraagt Dylan met een grijns.
"Tuurlijk pak maar." Zegt ik zonder emotie. "Thanks bro" en hij loopt weg.
Hij doet normaal, das fijn maar nogsteeds niet heel chill om met hem om te gaan."Meneer Het Lam?! Wat denkt je wel niet?!" Zegt de directeur opeens. Jezus komt deze vent ook nog zeiken "Gewoon peukie roken?" Snauw ik geïrriteerd terug. "Naar mijn kantoor NU! Ik ga je moeder bellen" zie je me boeien. De laatste tijd boeit niks me meer, oplf ik nou dood ga of in deze hell moet leven.
Ik zit ondertussen op mijn telefoon in het kantoor van de directeur met mijn moeder, de directeur vroeg namelijk of mijn ma wilde komen en ze kwam ook. "Nou waar wilde u mij voor spreken meneer?" Vraagt mijn moeder vrolijk.
"Nou, ik had Matthya-" "Matthy" zeg ik boos. "Matthy, ik had Matthy betrapt op roken, en toen ik vroeg wat hij aan het doen was had hij een hele grote mond" zegt de directeur. Ondertussen zie ik dat de boys bij de duur aan het wachten zijn op me."Sorry wat? ROKEN?! Matthyas?" "Mam, het is Matthy" zeg ik geïrriteerd. "Niks Matthy of matthyas ik ben je moeder ik noem je zoals ik je wil, Roken is dodelijk jij gaat alles inleveren wat je hebt en wel NU!" "En waarom heb jij in godsnaam een trui aan met 27 graden" "gewoon had het koud, en nee" "wat nee? Jazeker wel" en ze pakt mijn tas af, kut dit wilde ik dus niet. Ze haalt van alles uit mijn tas, Een half zakje xtc, 4vapes en 2pakjes sigaretten. "MATTHYAS MAARTEN HET LAM?!" "DRUGS?!"
Kut dat hebben de jongens op de gang ook gehoord ...
Het gaat de verkeerde kant op nog een keer,539 woorden❤️
Kusjes de schrijver - xx
JE LEEST
Steun, Hulp & Tranen
FanficMatthyas Het lam, Oftewel Matthy. Matthy was de meest gezellige, aardige & zelfstandigste persoon die je maar kon bedenken. Totdat zijn vrienden opeens tegen hem gaan keren en school alleen maar zwaarder word dan dat het al was. Hij begint Drugs, Va...