Dronken worden, zijn nuchtere gedachten.

209 4 0
                                    

Milo pov:

Het is vandaag woensdag, ik ben zo brak als een bowlingbal en we hebben vandaag school. Als ik bij school aankomen zie ik de jongens al staan, alleen, ik zie Matt nog nergens. Wat doet hij nou allemaal met zichzelf joh, "eyy boys, waar is Matt?" Vraag ik meteen. "Weet nie, waarschijnlijk chicks aan het versieren" zegt koen lachend, haha heel grappig. Matthy doet dat al jaren niet meer, hij is kapot.

Hij heeft het de laatste tijd heel zwaar en ontloopt ons ook de hele tijd, nou ja. mij nog het minste van allemaal maar toch, ik maak me echt zorgen om die vent. "Ey boys ik ga kijken waar Matt is , joe joe" zeg ik tegen de jongens, "joe" roept raoul nog terug.

Ik loop naar matthy zijn kluisje en ja hoor, daar staat hij. "Eyyy kwalletje" zeg ik enthousiast omdat ik hem heb gevonden. "Jo?" Zegt hij raar alsof hij me niet kent. "Is er iets?" "Mh, nee" "hoezo?" "Nee gewoon" "oke? Raar" antwoord matt terug.

"Hoe is het met je, ik spreek je nie zoveel meer namelijk. Je ontloopt ons veel" zeg ik terwijl ik de laatste zin zacht zeg, "Dat doe ik niet" snauwt hij terug. En loopt boos en geïrriteerd weg naar zijn lokaal.

Eenmaal bij de laatste les voor de lunch aangekomen hoor ik de bel. "PAUZEEE' Roept Dylan door de klas, Matt is nergens te bekennen. Ik loop met Koen en raoul naar de kantine, daar zie ik Rob en Matt al aan onze tafel zitten, zeldzaam want matt zit de laatste weken nooit meer bij ons. We kijken even naar ze terwijl ze aan het peaten zijn.

Opeens zie ik Matt boos weg lopen, en hij loopt tegen ons aan, "eyy maatjeee, kom je mee naar onze tafel?" Vraagt raoul hem. Hij zegt niks en loopt weg, wtf doet die gozer de laatste tijd.

"Ey vergeten jullie de fissa van Rob niet in juni?" Zegt koen blij, het jaarlijkse feest bij Robbie, dat feest is gewoon bedoeld om dronken te worden en chicks te doen, (Vind milo niet erg zeker haha) maar ja he, rob is me maat dus ik kom wel gewoon.

"Bro, nodig je nu al mensen uit?" "Het is pas maart he?" Zegt raoul meteen, "ja boeie, en neem alsjeblieft niet volwassen chicks mee roellie, ouwe boomer"

"Ha ha ha heel grappig Rob"
Lacht roel nep,

Maar dat feestje, zou matt gaan?

413 woorden❤️

Kusjes de schrijver - xx

Steun, Hulp & TranenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu