BÖLÜM ADI: Şaheserin Doğusu
TANIM: Bölüm 1
***
Elinde ki fırçayı biraz daha bastırıp kalın bir çizgi elde ettiğinde, bu işten zevk alıyordu. Yatakta uzanmış bir şekilde duran kadına döndü ve gözleri ile karşısında duran çıplak kadına baktı. Her bir detayına, atlamadan, inceleyerek baktı. Çıplak ve pürüzsüz bacaklarından, dolgulu ve dik göğüslerine, kendisine bakan soluk mavi gözlerine...
Gözleri kadının açık sarı saçlarında takılı kaldı. Şekli bozulmuş duruyordu, büyük bir huzursuzluk ve kızgınlıkla kalkıp, kadının yanına adımladı. Sarı saçları alıp istediği şekilde koyup geri çekildi ve memnuniyetle gülümsedi ardından"Kusura bakmayınız leydim, saçlarınızı biraz düzeltmem lazımdı."
Gözlerini kadının saçlarından çekip, kadının boğazında var olan derin kesiğe doğru baktı ardından mor olmuş dudaklara, korkudan dolayı pörtlemiş gözlere ve ölümün getirmiş olduğu soluk mavilere...
Sahi bundan bir kaç saat önce bu kadın ile kanlı ve canlı bir şekilde sevişmişti değil mi? Kadın ölmemişte gerçekten de kendisine bakıyor gibi hissediyor ve ölümün getirmiş olduğu suskunluktan keyif alıyordu. Tekrardan tablosunun karşısın da bulunan koltuğa oturdu ve kadına dönüp baktı ardından kendi tablosuna baktı. Mükemmel renklerle, şekillerle süslenip resmedilmiş olan tablonun her yeri siyah ile boyalı iken ortasında bir zambak ve zambağın ortasında boğazından akan kan ile çaresizce elini gökyüzüne kaldırıpta Tanrıdan yardım dileniyor gibiydi...
Bir saat önce kadının can verirken ki pozu aslında resmedilmişti. Kim bilebilirdi ki o mükemmel olan resim bir cinayetin tablosuydu."Yüzünde ki o korku ile çaresizliği bundan bir saat önce görmüştüm sanki sevgilim, değil mi?"
Diyerek yatak ki kadın cesedine baktı bir cevap beklercesine. Cevap gelmediğini fark ettiğinde güldü ve kendi kendine mırıldanarak
"üzgünüm sevgilim, olduğunu unutmuştum."
Diyerek tabloya döndü. Hafif bir melodi mırıldanarak bıraktığı yerden tekrardan devam etti.
"güzel bir şaheser oldu, bundan çok fazla para gelecek. Eh tabi ilham veren sevgilimi de unutmamak lazım. Siz olmasaydınız bu tablo nasıl olacaktı?"
Diyerek gülerken aniden gülmesi kesilmişti. Eli istemsizce havada asılı kalırken aklına 'gerçekten de o olmasaydı ben nasıl bu tabloyu yapabilirdim ki?' düşünceleri ile gözleri ölü kadını buldu. Öyle anlamsızca bakarken aklına düşen diğer düşünce ile dudakları hafif kıvrılıp tabloya döndü ve küçük ayrıntıları çizmeye ve nispet yaparcasına
"Aslında olmasaydınız da olurmuş, elimin altında sizin gibi çok kadın var Leydim. Ah, umarım bu sözlerimden dolayı kırılmazsınız değil mi? Gerçi sizin de elinizin altında çok erkek vardı değil mi? Kıssa kısas olmuş gibi şuan ama sorun değil, artık bu dünyada değil benim yarattığım tablomda var olacaksınız, kimse bilmese de."
Tablodan fırçasını çekti ve önünde duran resme hayranlıkla gülümsedi, o tablodaki kadınlara âşıktı gerçekte ki kadınlara değil, o psikopat biriydi, şeytani ruhunu ancak resimlerdeki kadınlarla tatmin edebilirdi, bedenini ise ölüm ile kutsanmış kadınlarla. Bakirliklerini aldıkları kadınlar onun kutsal saydığı tablosunda yer alırlar, bakır değiller ise değil tablo sadece uzakta beslediği köpeğine yem, aç bedenine yemek olurdu en fazla. Bu delice sayılabilirdi ama bu durum FRANCISCO JAVİER SALVADOR için geçerli değildi.
***
26.03.23 başlangıç...
Merhaba :) açıkçası ne diyeceğimi bilmiyorum. Kafamda öylesine kurmuş olduğum bu dünyamı neden bir yerde paylaşmayayım diyerekten yazmaya başladım. Güzel olur mu bilmem ama eğleneceğimden eminim. İla ki seven ve destek çıkan olur, o zaman ne kadar uzaklıkta bilmem ama yine de her hikaye sonunda,
'İyi ki varsınız <3'
demekten vazgeçmeyeceğim. Bölüm hakkında ki sorularınızı, eleştirinizi, beğendiğiniz kısmı lütfen yazınız. Merakla bekliyor olacağım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAN SANATI {KANLI BAKİRE}
Teen Fiction"üzgünüm sevgilim, öldüğünü unutmuştum." Diyerek tabloya döndü. Hafif bir melodiyi mırıldanarak bıraktığı yerden tekrardan devam etti. "güzel bir şaheser oldu, bundan çok fazla para gelecek. Eh tabi ilham veren sevgilimi de unutmamak lazım. Siz olma...