OPĚT NA TRATI

160 6 1
                                    

MAX
,,Kámo tohle máš v kapse!"- poplácal ho někdo z týmu na helmě.
,,Yes! Nenech se rozhodit!!"- uslyšel další hlas po leho levici.
,,Jsem si jistý, že vyhraju. Už jenom na tréninkovém kole mě nikdo nepřekonal. A navíc..-" modrooký závodník chtěl ještě něco dodat v tom ale jeho pozornost připoutal Leclerc, který se právě snažil nasoukat do Ferrari.

,,Jo, nemaj šanci."- řekl s úsměvem Max a také přešel ke své formuli. Cestou opět začal přemýšlet nad Charlesovou otočkou, kterou ukázkově zakončil tak, že zablokoval průjezd dalším pěti autům. Musel se pousmát. Bože Ferrari.

Nechápal jak je možné, že v té červené hračce seděl i Carlos. Ano neměl ho úplně v lásce (ostatně jako všechny závodníky) ale něco v něm ho obdivovalo. Moc dobře věděl, že Carlos má o mnohem rychlejší zatáčky a to ho neuvěřitelně dopalovalo. Nikdo přeci nemohl být lepší než (zatím jen) trojnásobný mistr světa.

Z přemýšlení ho vytrhl hlas moderátora: ,,Do závodu zbývá třicet sekund!!".

Těsně před startem se ještě rozhlédl. Po levé ruce o místo dozadu stál Lando. Po pravé ruce měl pilota s číslem 55. Sainz. Pomyslel si a sjel pohledem do zpětného zrcátka. Tam stála naše slavná 16-tka. Leclerc, ale je za mnou. Nemá šanci. Startuje až za mnou. To je celé jedno místo a celá jedna sekunda náskoku..

Brunet najednou zatřásl hlavou: ,,Ne!".

Nesnášel tyhle chvilky. Přesně tyhle chvilky nejistoty Maxe, někde v hloubi duše přesvědčovaly že není neporazitelný.

Na to teď ale nebyl čas myselt. Začaly se rozsvěcet červená světla. O pár sekund později semafory bleskly zeleně a všichni závodníci sešlápli plyn.

***

LANDO
A hele, náš mistr světa dorazil. A klasicky vypadá skvěle.. Jak to, že vypadá tak dobře??!
Ehm. Teda. Co? Ne nevypadá. Jednoznačně to dělá jen jeho oblečení..

,,Lando! LANDO! Odpověz sakra!"-ozavlo se ze sluchátek a tím mladého závodníka vytrhl ze zamyšlení.
,,Jo..jo. Totiž, příjem."-vysoukal ze sebe modrooký pilot. ,,Jdu směr McLaren paddock."
,,Tak dělej. Závod začíná za 15 minut!!"-vyštěkl někdo na konci neviditelného drátu a čtyřce tak nezbývalo nic jiného než se vzdát pohledu na- jak to sám nazval - Maxovo dokonalý tělo.

***

,,Zatraceně kdo vymyslel tak úzkej prostor!"- neodpustil si nadávku hnědovlasý, zatímco se snažil dostat do formule.

,,No to mi povídej.."- zastěžoval si Carlos, který stál hned vedle. Padesátpětka zatím pouze stála u svého vozu a nasadila bezradný výraz. Když už se konečně odhodlal,mladý Norris už seděl ve formuli a se zájmem ho pozoroval.

Hnědooký už chtěl vypustit jízlivou poznámku tipu Jdi si očumovat někoho jinýho! Vtom se však za rohem vynořil Charles, který čtyřku nevědomky zachránil a taktéž Carlose začal skenoval pohledem.

,,Pravou nohou první by to bylo možná lepší kámo.."- zasmál se Charles a mrknul na Landa.
Carlos vypustil jen bezradné ale zároveň i pobavené: ,,Hmm, fakt dík no." a pral se s formulí dál.

***
,,Soustředění a víra...!"- ozvalo se znovu ze sluchátek a Lando se pousmál.
,,Opravdu...nějaká užitečnější rada by nebyla??"
,,Nedělej si z nás prdel!"-zasmál se hlas na druhém konci. ,,Hodně štěstí brácho..!"- ozval se naposledy mužský hlas a Norris zažehl motor.

Ahoj ahoj! Vítejte u mého prvního příběhu. Už dlouho jsem chtěla napsat něco s tématikou F1, nikdy jsem se ale neodhodlala. (No..heh, spíše nebyl čas.). Doufám že vás příběh bude bavit a přeji vám příjemné čtení.

Uvidíme se zase u další kapitoly a nebo třeba někdy u úplně jiného příběhu.

Mějte se krásně.

Nelinqaa <3.

Men in rush (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat