CHARLES
Další den se Leclerc snažil kvůli včerejšku Verstappenovi vyhýbat, docela se mu to i dařilo. Tedy až do snídaně.
,,Charlesi!"- zastavil zelenookého modrooký a znovu se mu zadíval do očí.
,,Proč se mi vyhýbáš?"- došel k vlastníkovi domu jeho host.
,,Je to kvůli tomu co se stalo..co se stalo včera večer..?"
,,Maxi, myslim, že..."
,,Nic se nestalo! J-já vim, že jsem na tebe neměl sahat ale.."
,,Takže...takže ke mě něco cítíš nebo ne?"
Modrooký se zhluboka nadechnul
,,Záleží mi na tobě!"- vyhrknul pak Verstappen a zelenookému spadla brada.
,,C-cože?! Co to znamená..?"- vypadlo ze zaskočeného Leclerca.
,,Tohle.."- přišel k Charlesovi Max ještě blíž a políbil ho.
Už když se chtěl odtáhnout, zelenooký si ho přitáhnul a začal spolupracovat.
Ten polibek mu z hlavy vyhnal všechny pochybnosti.
Necháme to na osudu...
To byl pro modrookého nejspíš spouštěč a chytil si svého rivala tak aby ho dokázal posadit na linku.
Najednou Charlesovi prsty začaly rozepínat Maxovu bílou košili.
Verstappen se jen usmál a na "oplátku" svému příteli sundal triko.
,,Bože! Seš nádhernej!"- rozplýval se nad tělem zelenookého 33tka.
,,Nepřestávej mě líbat!"- obtočil okolo Maxe nohy Charles.
,,Nechtěl bys pokračovat spíš v ložnici..?"
,,Mhm"- odsouhlasil mu zelenooký a Max ho lehce zvednul.
O pár vteřin později už se ocitli v ložnici.
Modrooký jen tak ledabyle přivřel dveře a hodil svého přítele na postel.Když se dostal na postel i starší z nich, Leclerc se pokusil dostat nahoru.
To se mu ale nepodařilo.,,Nenene! Nezkoušej to.."- zachraptěl 33tka a 16tka si zkousnul ret.
Zase ten hlas! Tentokrát je Max ale jenom můj.
,,Chci tě vidět víc...chci tě poznat trochu víc!"- zasténal Charles, když ho modrooký začal zasypávat polibky okolo krku a klíční kosti.
Zelenooký ale nechtěl nechat svého rivala převzít kontrolu a sjel svýma rukama z jeho zad na zadek.
Verstappen zavzdychal a zaklonil hlavu.
Toho Leclerc využil a sedl si na svého..teď už přítele obkročmo.,,A teď to bude podle mě."- rozlil se Charlesovi na tváři úsměv a přesunul se k Maxovo podbřišku.
Mezitím co mu tvořil cestičku z polibků ho modrooký chytil za boky, a pak jeho ruce zajely pod Charlesovo oblečení.
,,M-Maxi!"- zasténal Leclerc.
Najednou se před Verstappenem ocitl jen ve spodním prádle.
,,Ty nedáš pokoj! Potřebuješ víc, že?"- chtěl ho poškádlit zelenooký.
,,Chceš se jenom líbat nebo šukat?!"- zajel Max prsty do Charlesových vlasů a jemně ho kousnul do ušního lalůčku.
Leclerc zasténal a prohnul se v zádech, i tak ze sebe ale dokázal dostat alespoň pár slov: ,,C-co když chci obojí?"
ČTEŠ
Men in rush (CZ)
Fiksi PenggemarJak si myslíte že spolu budou vycházet čtyři piloti formule 1? Navíc každý s úplně jinou osobností? . . Kniha vypráví o ctižádostivém a egoistickém Maxu Versappenovi, milém, stydlivém a přátelském Landu Norrisovi, upřímném (někdy až moc) a introver...