S NIM? NIKDY!

60 5 0
                                    

LANDO

Příjemné ticho prořízla rána.

,,Co to?!"- Norris se leknutím posadil, hned si ale zase zpět lehl.
,,Au! Doprdele.."

,,Tyvole! Co tam zas dělaj!"- vyskočil ze svého křesla Carlos a tím zajistil další vylekání hnědovlasého.

,,Co tu děláš??!"- řekl svým vysokým hlasem Lando a stále vyděšeně si ho přeměřoval pohledem.

,,Mam tě.."- nestihl dokončit větu černovlasý.

,,A kde je Max?? A kde to jsem!"

,,Dobře, dobře..stačí. Na tvojí první otázku: mam tě hlídat. Na tvojí druhou otázku: ve stejné budově jako ty. A na třetí otázku: v nemocnici."- odpověděl stručně Sainz a znovu se posadil.

,,Chci ho vidět!"- vyhrkl Norris.

,,Koho?"

,,Svědky Jehovovi. Maxe přece! Jak na tom je? Co se stalo? Je mu něco?"

,,Hele kámo klidni hormon! Na to, že ses před chvílí vzbudil z něčeho, o čem doktoři řekli- ,Vypadá to na vysávání plic.'- jseš docela akční."

,,Vypadá to na CO?!"- vykřikl najednou Lando a tep se mu znatelně zvýšil.

V tom se otevřeli dveře.

,,Prosim vás! Co to děláte s mym pacientem! Když jsem řekl, že ho máte hlídat, myslel jsem taky psychickou pomoc. Ale vy ho přímo děsíte!"- nakráčel do místnosti doktor a probodnul Carlose pohledem.

,,Ten váš řev je slyšet až na chodbu."

,,Pane doktore, já jsem..jen jsem mu řekl o tom vysávání plic..."- bránil se okamžitě černovlasý.

Muži v bílém plášti změkl pohled.
,,Nakonec se obejdem bez vysávání plic."- pousmál se doktor a Lando vydechnul úlevou.

A aby nebylo v místnosti málo lidí vtrhli do místnosti ještě další dva "nezvaní hosté".

,,Já ti říkam, vrať se do svýho pokoje!!"- burácel za Maxem (který s sebou táhnul kapačky) Charles.

,,MAXI!"- vystřelil z postele Norris, nehledě na zranení a padnul mu kolem krknu.

,,Prosim vás lidi!"- zaúpěl doktor a chytil se za hlavu.
,,Nevím jestli jste obeznámeni s touto informací. ALE TOHLE JE NEMOCNICE! Takže vy-" -ukázal na Norrise- ,,si okamžitě jděte znovu lehnout! A vy-" -poukázal na Verstappena- ,,prosim vás člověče, jak jste se sem dostal!" - těkal očima mezi modrookým a kapačkou.

,,Omlouvám se, ale nedal se zastavit. Nečekal jsem, že se bude pohybovat tak rychle!"- vysoukal ze sebe Leclerc.

Lando a Max ale teď vypadali jako andílici. Seděli vedle sebe na posteli a jen pozorovali ostatní.

,,A ven!"- ozval se najednou Carlos ale i doktor ve stejnou chvíli.

,,Maxi.."- upřel na modrookého své oči hnědooký: ,,Nechoď!".

,,Zase přijdu."- zašeptal do ucha svému příteli Verstappen a zvedl se z nemocničního lůžka.

,,A ne, že se tu ukážeš znova!"- zaúpěl Carlos, který se pořád ještě nedokázal vzpamatovat.
Na to jen Max mrknul na Landa a radši zmizel z pokoje.

***
CHARLES

,,Ten výtah ti nedaruju!"- vmetl modrookému do obličeje argument zelenooký.

Verstappen se jen usmál: ,,Teď můžeš jet se mnou. Ale předtim to nešlo. Dovedl bys mě zase zpátky do pokoje."

,,Jo! A absolutně nechápu, jaks mi mohl zdrhnout."

Men in rush (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat