CHARLES
,,Seš si jistej, že Lando Maxe přežije ve zdraví??"- otázal se najednou do úplného ticha v ložnici zelenooký.
,,C-cože??"- zívnul hnědooký, který usnul na Charlesově hrudi.
,,Ptal jsem se jestli si myslíš jestli je Norris v pohodě.. Úplně nevim jestli v tomhle Verstappenovi důvěřovat."
,,Jak to, že se o něj najednou tak zajímáš?? To byl první dotaz. A druhý- proč si myslíš že by to mělo bejt tak zlý. Jo uznávam, Max nikdy nebyl...no víš jak to myslim. Ochranářskej, vypadal ale že mu na něm záleží."- ukončil svůj proslov Carlos.
,,No..budu doufat, že je v pohodě. Nedivil bych se, kdyby ho nechal spát někde na zemi...A pak taky, ne nezajímam se o něj. Jen mě to..napadlo."- pokusil se bránit Charles.
Jakmile ale však cítil že se jeho kamarád nadechuje aby něco řekl, zajel rukama do Sainzových vlasů.
Hnědooký nechtěl, aby jeho "rival" přestal a tak se rozhodl nic neříkat. Stejně mu ale v hlavě běhala otázka: To se vážně jeho přítel zabouchnul do Norrise??!Leclerc si hrál se Sainzovými vlasy a už se pomalu chystal ke spánku.
Carlos měl ale jiné plány, chytil si svého přítele za boky a zašeptal mu do ucha: ,,Jen se uvolni..Lando je v pohodě. Verstappen neni žádnej tyran.",,Jo máš pravdu."- zašeptal chraplavým hlasem nazpět Charles.
Carlos už očekával rty zelenookého na jeho rtech, to se ale zmýlil. Leclerc se místo toho zvedl a odešel do vedlejší místnosti.
,,Kam jdeš??"- zeptal se zklamaně hnědooký.
,,Pro jídlo! Umíram hlady!!"- opáčil Charles a Carlos se hlasitě rozesmál: ,,To neni ani možný! Člověk se ti snaží vyznat lásku, a ty se prostě sebereš a odejdeš pro..hej! Ta bageta je moje!!"
Jakmile to černovlasý dořekl začal se smát nejen on, začal se smát i hnědovlasý.
Pak se ale rychle vzpamatoval a naposlední chvíli se sehnul. Letěl proti němu jeden z bílých, péřových polštářů.,,Hej! Chceš válku? Máš ji mít!!"- uchechtl se Leclerc a mrštil polštář, který právě doletěl zase zpět.
,,Ouuu dobrá rána! Na mě nemáš ale!!"- popadl Carlos další polštář.
Charles se mezitím stihl proplýžit k posteli, a také se chystal na úder. Jakmile do sebe ale dva polštáře narazili, všude se rozlétlo bílé peří. Zelenooký se úderu peří jakž takž vyhnul, nejvíce to odnesl hnědooký, kterého ta pecka porazila.
Najednou se ozvala obrovská rána.
,,Carlosi??! Jsi v pohodě??"- rozběhl se k- teď už polorozpadlé -posteli Charles a hledal svého přítele pod kupou peří.
,,Jo, já jsem v pohodě. To se ale nedá říct o tý posteli.. A to jsem si původně myslel, že rupne kvůli jiné aktivitě..."
,,Ty seš blbej"- rozesmál se opět hnědovlasý.
O pár minut později se ale začal smát ještě více. Díky útoku peříček nyní Carlos vypadal jako špatně oškubané kuře.,,Haha..velice vtipný"- pokáral kamaráda černovlasý, pak ale také málem vybouchnul smíchy. Jeho přítel se přerazil o kus nábytku, který nebyl vidět.
,,Tohle snad neni ani možný! Takovouhle paseku nedokáže udělat ani parta teenagerů.."- válel se po zemi stále se smějící Charles, který se snažil popadnout dech.
***
,,Můžete mi říct co jste tu proboha dělali?! Nebo víte vy co, já to radši vědět nechci..."- zděsil se Norris, při příchodu do Carlosova pokoje.
ČTEŠ
Men in rush (CZ)
FanfictionJak si myslíte že spolu budou vycházet čtyři piloti formule 1? Navíc každý s úplně jinou osobností? . . Kniha vypráví o ctižádostivém a egoistickém Maxu Versappenovi, milém, stydlivém a přátelském Landu Norrisovi, upřímném (někdy až moc) a introver...