TOHLE SNAD NEBYLO NUTNÝ

52 7 0
                                    

CARLOS

Oni to ví! Tak proč zapíram. Musí to vědět..nesvěřili jsme se? Nepamatuju si na to. Co když to budou šířit. Co když mě ale hlavně Charlese budou nesnášet.
A neni to jedno?
Ne neni. Ale to že nejsem hetero musí bejt očividný ne?

,,..země volá Carlose! Prosím nalaďte svoje mozkové vlny zpět na zem!"

,,C-cože? Jo, teda. Ahoj Charlie."- usmál se Sainz, jakmile uviděl svého přítele.

,,Neříkej mi Charlie!"- zasyčel Leclerc, tím ale černovlasého ještě více rozesmál.

Proč vypadá tak roztomile když se zlobí? - pomyslel si Sainz.

Zanedlouho ale zvážněl: ,,Co se stalo? Ublížil ti někdo?? Seš v pohodě??"

,,Ne, nic mi neni. Jenom mě zaskočil přesun McLarenu. Proč blíž k Red Bullu?!"

,,No, možná bych věděl, kdo v tom má prsty. Už jenom proto, že zrovna od Red Bullu jsem se to dozvěděl. Pomáhaj jim se stěhovat."

,,Počkej, COŽE?!"- mladšímu z nich spadla brada.

,,Proč tě to vůbec tak bere. Co s Norrisem máš? A proč se o něj pořád tak zajímáš??"

,,Nemam s nim nic! A ani nechci miluju tebe.."- pokusil se zelenooký hnědookého obejmout, ten mu to však nedovolil.

,,Ale?"

,,Bojim se o něj! Verstappen je..teda neni... Prostě to neni tip do vztahu. A Norris je prostě moc roztomilej a hezkej..na to aby mu bylo ublíženo."

,,Zlato, ne. Netrap se. Prosím... Nic se mu nestane."- pokusil se ho uklidnit Sainz. Po pár minutách kdy svého přítele objímal se ale odtáhl.

Musel se zeptat.

,,Na kom ti záleží víc..Na mě? Nebo na Norrisovi."

,,Na tobě! A vždycky to tak bude! Prosím řekni, že sis nemyslel, že bych tě.."

,,Vyměnil."- dokončil za Charlese větu Carlos, protože zelené oči začaly zaplavovat slzy.

,,Chvilku. Ale vím že bys to neudělal! Jsi prostě na všechny strašně..milej."

Hnědooký si chytil obličej svého přítele do dlaní a setřel mu slzy.

,,Neplač. Prosím..nebo budu brečet taky!"- hned jak to Carlos dořekl, Charles se pousmál.

Černovlasý využil situace a chytil hnědovlasého kolem pasu.

,,Ne! Nelechtat!"- začal se smát Leclerc a pokusil se mu vykroutit.

,,No vidíš! Takhle ti to sluší víc."- odvětil se se smíchem hnědooký, nepřestával ale přemýšlet nad Charlesovou větou: ,,...moc roztomilej a hezkej...".

To se jako fakt zabouchnul do Norrise? Už mu na mě nezáleží tak jako dřív??
Ne! Nenechám si ho utýct! Budu o něj bojovat..

***

Vztek, nebo spíše smutek z Carlose pomalu začal vyprchávat. Charles se (jak bylo jeho zvykem) zase někam vypařil, takže hnědooký měl spoustu času na přemýšlení.

Ne, jsem si jistej! Nic spolu nemaj. A navíc, Verstappen by to ani nedovolil. Je tak strašně majetnickej.

V tom okamžiku ale uviděl právě to co vidět nechtěl. Zelenookého a hnědookého spolu.

Men in rush (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat