Pelin Demiray'ın Anlatımıyla;
Bardan içeri girdim üzerimde çiçekli derin dekolteli elbisem kalçamın hemen sonunda bitiyordu. Mavi topuklu ayakkabılarım boyumu yeterince uzatıyordu.
Çoğu kişinin gözünü göğüslerimde hissettim ama rahatsız olmadım masama geçince Buğra'nın geldiğini gördüm onunla çıkmaya başlayalı 2 ay olmuştu. Beni görünce gülümsedi ve hızla kolumdan çekerek"Yürü kızım dayanamıyorum yürü" bu sözleri beni gülümsetti ve "hemen mi?" Düşünmeden "Kızım ben 1 haftadır senin dudaklarını arıyorum bee sen ne diyorsun" aklıma sevgilisi geldi"Sevgilin seni doyurmadı mı?" Dedim ukalaca o ise WC ye kadar sürümüş beni karşı duvara yaslamıştı.
Önce beni inceledi sonra alt dudağımı emdi bende onun üst dudağını emince derin bir nefes verdi. Nefesi dudaklarıma çarparken eli yüzümde sonra dekolteden dolayı çıplak sırtımda elini gezdirdi. Kalçamı arıyor gibiydi ve bundan inanılmaz haz alıyordum. Terlemiştim o da terlemişti eli kalçamı sıktı inledim nefes nefese"bizim eve mi yoksa otele mi" güldüm bende nefes nefese kalmıştım cevap verdim " bu da soru mu ev tâbi ki" erkekliğini yaklaştırdı sertti dokunma isteğimi bastıramadım dokununca hırladı ve daha çok duvara bedenimin üzerine yaslandı inledim dudakları dudaklarımdan ayrılmak istemiyor gibiydi.
Tam o sırada bir şeyin düşme sesi geldi karşımızda Buğra'nın sevgilisi vardı...
Gizem Kara'nın anlatımıyla
Yaşadığım şok ile ikisine baktım ve arkama bile bakmadan gittim siklemiycektim haketmiyordu zaten ayrılacaktım diye düşündüm çıkışa giderken bir el kolumu tutup kendine çekti. Bu kişi Koray'dı
"Selam" dedi "geldin de bana niye demiyorsun kızz" ağlamıştım sadece zamanım için ağlamıştım Koray bunu fark edince "ne oldu niye ağlıyorsun" sesim titriyordu umursamadan"Sevgilimi kardeşinle sevişirken yakaladım duvar seksi yapıyorlardı."
Şaşırmamıştı yanıma daha çok yaklaştı "niye ağlıyorsun" dedi dayanamayıp "Aldatıldığım için olabilir mi gerizekalı o siki götüyle karışan mal beni altına alamayınca yaptı bunu yarrak kafa" gülümseyip gözyaşımı sildi "intikam alalım mı?" Dedi çocuk avutur gibi ama yine de merak ettim "Nası" dedim içli içli "Şöylee" deyip dudağıma yaklaştı "EVLEN BENİMLE" dedi...
Pelin Demiray'ın Anlatımıyla
Buğra umursamadan yaklaştı erkekliğini hissediyordum çok sertleşmişti elimi tuttu "gitsek mi eve?" "Geç bile kaldık" dedim çıkışa ilerledi gözlerim abimi aradı o kadının yanındaydı istemsizce durdu ayaklarım kadınla dudaklarının arasında bir parmak bile mesafe yoktu Buğra da farketmiş ki o da boş bakışlarla onları izliyordu.
"Saat geç oldu biraz daha burada takılalım sonra geçelim olur mu?" Dedi düşündüm o kız için her şeyi bırakacak mıydı yani hep bunu mu yapacaktı. "Peki ne halin varsa gör" dedim
Hala ters bakışlar atıyordu dayanamadım "Ben abimin yanına gidiyorum sen burada dur tamam mı?" Cevap vermedi hala onlara bakıyordu.
Abimin yanına gittiğimde abimin dedi kulaklarımı doldurdu"EVLEN BENİMLE "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çapkın Aşık
Teen FictionÜnlü oyuncu Serkan Demiray evinde ölü bulunur oğlu Koray Demiray bu işi araştırmak ister ve bir ajansla anlaşır ajansın görevlendirdiği Gizem Kara bu çapkın adam ile neler başaracak? Bu kurgu cinsel içerikler ve şiddet içermektedir