16. Bölüm

375 30 84
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum


.
.
.


Aras'tan


İnanılır gibi değil ne mi oldu gelen koruma ellerimizi ve ayaklarımızı çözdükten sonra yemek odası denilen yere getirmişti karşımdaki Toprak olacak abi keyifle yemeğini yiyip hiç birşey olmamış gibi davranıyordu.

"Çekinmeyin çekinmeyin babanızın evi gibi görün aç kalmayın misafirlerimi aç bırakmayı sevmem" diyip yemeğine devam etti bizi kaçırdığının farkındamıyıdı acaba?

"Anaaaa doğru tüh ben sizi kaçırmıştım dimi e o zaman benim tutsaklarım oluyorsunuz hadi gene izin veriyorum yiyebilirsiniz bakınmaya iyiliği kimseye yapmadım rahmetli arkadaşım hariç ona yemek verdiğimde son yemeği olmuştu merak etmeyin yemeğine zehir katmadım" demesiyle sondaki cümleyle rahatladım tam elime kaşık alıp başlicakken bir ses geldi "içiceğine koymuştum zaten" demesiyle şokla ona baktık o ise bize bakıp omuz silkip önüne döndü. Ateş "Toprak sen ne dediğinin farkında mısın?" Diye sinirle soludu toprak ise "gayet farkındayım abicim" dedi ateş "sen nasıl bir şeye dönmüşsün" Toprak ona boş gözlerle bakıp "izin vermeseydin kimseye birşey olmasın diye korurdun ya beni de korusaydın ama korumadın şimdi böyleyim diye beni suçlama" demesiyle masaya bir sessizlik çöktü. Aralarında olan neydi bilmiyordum ama takında belli olurdu zaten zaman gerekiyordu birazcık zaman.

Aklıma Talha'nın gelmesiyle Toprağa döndüm birşey dicemi anlamıştı ve bana söyle der gbi bakıyordu boğazımı temizleyip konuştum "Talha'nın o aileyle alakası yok masum hiçbirşeyden haberi yok" diyip ona bakmaya başladım bana aman salla der gibi elini savurdu "biliyorum zaten" demesiyle ona döndüm "nasıl" "beni fazla hafife alıyorsun Aras tabi ki o ailede ne boklar olduğunu öğrenecektim aynı zamanda tek masum Talha değil bir kişi daha var ama bunu sinsice saklıyor ben bile bu zamana kadar yeni fark ettim" demesiyle ona sorgular biçimde baktık "kim?" Dememizle güldü "bu koro halinizi lütfen bana hoşgeldin derkende gösterin bu arada kendiniz öğrenin ben bile yeni öğrenmişim siz niye kolay öğreniyorsunuz bu bana haksızlık olur" diyerek yalandan üzülmüş gibi yaptı bizse ona deli görmüş gibi bakmaya devam etmeye.


Talha'dan

Onlar masa da yemek yerken ben sessizce oturuyordum hahaha kikiri ediyorlardı biranda Tuna'nın bana dönmesiyle ona baktım "neden yemek yemiyorsun" diyemedim sizin yüzünüzden diye "midem bulanıyor" dememle bana bakmaya devam etti "anlıyorum" demesiyle ona baktım neyi anlıyordu galiba herkes gibi omunda midesi bulandığı için demiştir.


Barlas'tan


Yemekte herkes yemek yerken ben iğrenti dolu bakışlar atıyordum hayır yemeğe değil aileme hepsinden Nefret  ediyordum.

Yemeğin bitmesiyle herkes salona geçti Talha yani en küçük kardeşim son günlerde olduğu gibi odasına gitmişti. Denizin bana dönmesiyle ona baktım umursamazca sonunda karar vermesiyle konuştu "öhm abi Aras gittikten sonra Talha böyle oldu yani..." sözünü kestim "farkındamısın bilmem ama Talha Aras geldiğinden beri ondan nefret ediyor" dememle hak verir gibi sustu kısa bir sessizlikten sonra Tuna konuştu "eeee abicim bu seferki plan ne" demesiyle ona döndüm o parıldayan gözlere gözleri hep şeytani şekilde parlardı Buda onu neden bizden olduğunu kanıtlıyordu kötüler kötülere geçer şeytani parıltılar iblisin hoşuna gider ona baktım "bu sefer plan yok arastan kurtulduk biraz kafa dinleyip keyfimize bakalım.

.
.
.

Uzun bir zamandan sonra kısa bir bölüm ama gerçekten çok yoğunum yavaş yavaş bölüm yazıyorum yazım yanlışlarına takılmayın yazım yanlışı yapmayı severim👻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

PANDOMİM (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYON)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin