Yeni bir bölümle geldim günde en az 2 veya 3 bölüm atıcam
Yorum ve oy veren herkese teşekkürler:)
Üzülmek kolaydı fakat üzülünce o üzgünlüğü mutlulukla kapatmak zordu....
-pandomim———————————————————-
HATIRLATMAne yapacaktım ben pandomim mi olacaktım yoksa bağırıp çağıracakmıydım....
Hatırlatma bitti
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
İlk başta kahkaha attım bana garipçe bakıyorlardı ve şaşkın
Bu bakışlara dayanamayıp konuştum "oha lan şuan kendimi filmde veya kitapta gibi hissediyorum çok iyi!" Evet pandomim olmaya karar vermiştim. Herkes bana şaşkınca bakıyordu karşı ailenin yanına oturup konuşmalarını bekledim kadın sonunda konuştu "Oğlum ben bizim evde kalmanı istiyorum" dedi cevap verdim "olur hanım abla"
Kadın tekrar konuştu "Bak hemen hayır deme olur mu biraz dü- bir dakika ne kabul mu ettin?" Her zamanki gülümsememi takım başımı salladım.
Kadın bir anda bana sarıldı ve fısıldadı "Teşekkür edirim oğlum" garip hissettirdi bana oğlum diyişi tabikide bunu yüzüne yansıtmadım ve yüzümdeki o gülümsemeyle durmaya devam ettim. Kadın benden ayrıldığında kadın bir şeyi söyleyip söylememekte tereddütte kalmış gibiydi fakat söylemeye karar vermiş olmalıki konuştu "Oğlum şimdimi söylesem bilemedim ama 5 tane abin var" kadına şok içinde baktım bu kadın nasıl bu kadar doğurmuş lan birde altı çocuk doğurmuş ama vücudu hala fit gözüküyordu hayır yani kadın tavşanmı yoksa bey babamı her boş buldu zaman mı kadının yanındaydı offf ne düşünüyorum ben anne hanım ve bey bab gülmeye başladığında onlara baktım. LAN BEN ONLARI DIŞTANMI SÖYLEDİM!
içimin aksine çok olağan bir şey yapmışım gibi baktım onlara sonunda onlarda gülmesini durdukların arabaya doğru yol aldık üçümüzde arabaya bindikten sonra arabayı çalıştırdılar.Bende camdan dışarıyı seyretmeye başladım.Araba sonunda durduğunda arabadan indim.
Kapıya doğru adımladım onlarda arkamdan geldikten sonra hastanede adının Kerem olduğunu öğrendiğim bey baba zile bastı aradan geçen saniyelerden sonra kapı açıldı ve orta yaşlarda bir kadın ki evin çalışanına benziyor ve öyle bize hoşgeldiniz diyip çekildi ben de kadına herzamanki gülümsememi yollayıp içeri geçtim de karşımd boylu poslu 5 adam görmeyi bekliyordum fakat bu adamlar iri yarı kaslı bir şeyler ben bunların yanın fare oldum amk.
İçerdekilerin bakışları bize döndüğünde şaşkınlığımdan sıyrılıp yüzümdeki gülümsemeyi geri taktım Kerem bey baba ve hanım anne bir yere oturduğunda ben de çok geçmeden tekli bir koltuğa oturdum ve Kerem bey baba konuşmaya başladı
Başladı bizim mesayi....
——————————————————
Selamlar
Kitap nasıl ilerliyor?
Hergün 2 veya 3 bölüm atıp bölümler bu kadar mı olsun yoksa hergün bir bölüm atıp uzun mu olsun?
Karakter bölümü yapayım mı ?
Giydikleri kıyafetlerim fotoğraflarını koyayım mi?
Oy ve yorum yapın okuyucular:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANDOMİM (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYON)
No FicciónBEN ARAS ULAŞ ÖZ ya da ARAS ULAŞ KORKMAZ MI DEMEMLİYİM? Diğer gerçek ailem erkek versiyon kitaplarından farklı olucak...