Selam yeni bir bölümle wattpaddayım
Başlayalım iyi okumalar<3
——————————————————
Sabah uyandığımda ellerimi ve yüzümü yıkayıp kahvaltıya indim tek boş yer olan Barlas ve Barçının arasına oturdum karşı tarafta ise Tuna Taha Deniz ve anne hanım var dı baş köşeye ise baba bey oturmuştu anne hanım Deniz ve bana bakarak konuştu "dün gününüz nasıl geçti çocuklar?" Dedi ben tam konuşucakken Deniz konuşmaya ve herşeyi heyecanla anlatmaya başladı yaşına göre çocuk gibiydi Talha bir anda lafa atladı "vayyy bravo küçük kardeşim kaleyi içten fet etmek tam sana göre bir davranış söylesene nasıl Deniz abimi etkin altına aldın?" dedi bir anda ilk başta yavaş hareketlerle ona baktım ve yüzümdeki her zaman takındığım mutlu ifadeyi gösterdim ve konuştum "Bu kafayla yaşamak zor gelmiyor mu ?" Diye sordum bana anlamaz gibi bakarken gülerek devam ettim " anlamadın? O zaman senin anlayacağın şekilde açıklayayım birincisi kaleyi içten fet edicek olsam Deniz den değil senden başlardım çünkü tam bir aptalsın kusura bakma ama annenle baban tüm çocuklarına saygılı olmayı öğretirken sana öğretmemişler veya sen fabrika hatasısın yani bu yaşında bile bunu sana ben öğretiyorsam bir zahmet utan veya utanma gibi bir şey yoksa sus ha bide her yemeğe geldiğimizde olay çıkarmak zorunda mısın? Nimet bu nimet günah lan günah tövbe tövbe" diyerek böğğğrek yemeğe devam ettim masanın sezlişmesiyle kafamı kaldırdım Tuna bana sırıtarak Barçın kaşları havaya kalkık Barlas sinirli bir şekilde Talha'ya bakıyordu anne hanım bana mahcupça be üzgünce bakarken baba beyse bana okulda matematikten 100 almışım demişim gibi gururla bakıyordu sonra ayaklandım ellerinize sağlık diyerek gülümsemeye devam ettim sonra Talha'ya baktım ve konuştum alayla ve gülerek "bak Talhacığım yemekten kalkarken ellerinize sağlık ve elhamdülillah deriz aklında bulunsun" diyerek güldüm Tuna ve Deniz kahkaha koparırken Barçın ve Barlas sırıtıyordu Baba bey ve anne hanımda gülecek gibi olsada kendimi tuttular ve yemeklerine geri döndüler Talhamı o sarımsak beyinli kırmızıdan Mora dönmüştü bunun üzerine gülerek şarkı söyledim "ne oldu hiç mi keyfin yok istediğin gibi olmadı mı yakıştı ama sana mor renk çok düşmediğin gibi olmadı mı" diyerek salondan gülerek çıktım arkamdan Tuna nın ve denizin kahkaha sı duyuluyordu bende bu sırada odama çıkmıştım ama sonra adadan geri çıktım çünkü odamda KOCAMAN BŞR YILAN VARDI EVET YILAN VARDI ben çığlık atarken diğerleri odama gelmişti en son ise Tuna geldi ve odaya girdi ve konuştu "He bende yılanımı arıyordum demekki buradaymış bak hadi gene iyisin öyle herkesin odasına girmez sevmiş seni" dedi sırıtarak ben o sırada şoklan ona bakıyordum ADAMIN YILANI VAR LAN YILANI piskopat Tuna'nın bana elindeki yılanla yaklaşmasıyla dondum evet bildiğin dondum ADAM KOLUMA YILANI KOYDU ben orda ruhumu verirken diğerleri Tuna'nın YILANI yerden almasıyla çıkmışlardı zaten yani şuan savunmasızdım Tuna hala sırıtarak bakarken ben hala ruhumu teslim etmek üzereyken YILANI üzerimden aldı ve bana bakarken konuştu "arada takılır böyle ev Dalan gezer benim yılanım özgürdür öyle dikkat et de ham yapmasın seni yapmasın yılanlar sincap ve fareleri yemeği severmiş" dedi ve yavaş adımlarla gitti ve ben kendimi yere bıraktım kendime geldiğimde yavaş bir şekilde yatağa ilerleyip uzandım bir daha Tunaya bulaşırsam ne oliyim normalde de göt korkusundan bulaşmıyordum ama artık istesem de bulaşmam salar vallahi üstüme. Ben bunları yavaş yavaş düşünürken uykuya dalmıştım.
——————————————————-
Bu bölüm biraz kısa oldu hatta biraz değil baya kısa oldu ama telafisini yapıcam :) 😺😸
Şikayet,öneri kutusu 📪👉🏻👉🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANDOMİM (GERÇEK AİLEM ERKEK VERSİYON)
No FicciónBEN ARAS ULAŞ ÖZ ya da ARAS ULAŞ KORKMAZ MI DEMEMLİYİM? Diğer gerçek ailem erkek versiyon kitaplarından farklı olucak...