"Ya Chester ben bu sefer Sandy'le birlikte gidicem"
"Neee bizim tribunde otur işte neyine yetmiyo yaa"
"Sandy dedi gel diye orda tek başına oturcağına gel birlikte muhabbet edelim falan..."
Chester ağlamaklı bir surat ifadesi takınıp gözlerini başka yere çevirdi. Sanki gözyaşı gelmiş gibi bide gözyaşını siliyodu.
"Chester abartma ya zaten her zaman sizi izliyorum bu sefer de Leonların maçını izlerim nolcak"
"Ben sensiz kötü oynuyorum gitme"
"Chester" dedim ve elimle yüzünü tuttum:"seni bir daha izlemiycem demiyorum ki sadece bu seferlik gidicem diyorum"
"Peki peki tamam ama tek bir şartım var"
"pff... soyle hadi gidicem Sandy bekliyo"
"Çıkışta bana gidelim annemler zaten yok biliyosun"
"Hm bilmiyorum babama sormam gerek"
"O burda mı ki"
Histerik bir şekilde güldüm.
"Doğru haklısın ne zaman burda oldu ki" dedim."Ha-hayır onu kastetmek... "
"Biliyorum sorun yok.. olur çıkışta buraya gelirim" dedim ve arkamı dönüp yürümeye başladım. Bazen çenesini tutamıyordu işte.
Basketbol salonu okulun ana binasına 3 dk yürüme mesafesindeydi. Bense şuan açık futbol sahasına doğru yürüyordum. Basketbol sahasının çıkışında Fang'le karşılaştık.
"Naber" dedi ve göz kırptı.
"İyi her zamanki gibi.. Hayırdır seninki nerde"
"Ya Colette ile proje ödevleri mi ne varmış onun için kütüphanedeler"
"Aa hayret sen Edgar'la proje arkadaşı olmak için rüşvet veriyorum diyodun nasıl oldu o"
"Son proje alışımızda evde bizimkiler tarafından basıldık desem..."
"NE PAJSNZMSSODJ CİDDİ MİSİN"
"ya evet o yuzden aynı projeye koymasınlar bizi diye o iki katını vermiş😭"
"PAJSNZŞSLSJSŞSPS BEN BUNA BİR HAFTA GÜLERİM"
"Of maalesef.. Sen hayırdır nereye normalde bizim tribunde oturursun"
"Ya evet ama Sandy çağırdı hep ordasın gel biraz burda muhabbet ederiz diye bende kabul ettim"
"Hayret Chester peşinden gelmedi mi"
"Zar zor ikna ettim sorma"
"Hiç şaşırmadım.. neyse ben gidiyorum sana da iyi eglencler"
"Sana da iyi maçlaar" dedim ve tokalaşıp uzaklaştık.
Sandy Leon'la futbol sahasının girişinde konuşuyorlardı.
"SAAANNNDYYY!" diye bağırdım ve sırtına doğru atladım ve arkadan boynuna sarıldım.
"Sana da merhaba" dedi Leon ve göz devirdi.
"Oy kıskandın mı sen" dedim Sandy'nin sırtından inip gidip Leon'a da sarıldım.
"Ben gidip tribune oturuyorum Sandy"
"Tamam bende simdi geliyorum"
dedi bende tribune dogru yurumeye başladım. Bu antrenman maçı olduğu için pek kimse yoktu ve genel olarak takımlar da eğlenmek için oynuyordu. Okulun baska bir şubesindeki takımla maç yapıcaklardı o yüzden bizde izlemek için değil de daha çok muhabbet için geliyorduk zaten. Ben gidip tribune eşyalarımı bıraktım ve koltuğa yerleşip telefona bakmaya başladım. Bir süre sonra Sandy yanıma geldi."Geldimm"
"Hoşgeldinn" dedim ve bir yana kaydım. Oturması için telefonu kapatıp sweatshirtumun cebine attım. Sandy'e döndüğümde nedense bana bir şey soracakmış gibi bakıyordu.
"Noldu lan bir şey mi dicen"
"Yani gibi.. "
"Noldu be merak ettirme seni bi meraklı gördüm"
"Aslında aklımda iki şey var konuşmak için ama merak ettigim şey daha önemli"
"Ay hadi söyle ne abarttın"
"Chester'la aranızda bir şey mi var?"
"ne"
NE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chester x Y/N
FanfictionMandy'ye karşı bi nefretim yok çok seviyorum ama fic akışı için lazımdı lütfen anlayış🙏🙏