Arka bahçeye salondan çıkılıyordu. Güneş batıyordu. Bahçeleri gerçekten çok genişti. Çimler yeni biçilmişti. Kokusunu içime çektim. Fakat Chester'ın kokusunu alıyordum. Ve bu koku diğer her kokudan daha güzeldi. Çilek gibi kokuyordu. Ama tam olarak çilek gibi de değil. Kelimelerle anlatamayacağım bir güzelliği vardı.
Gözlerim kapalı kokuyu içime çekiyordum. Chester kıkırdayana kadar hiçbir şey fark edememiştim. Chester fotoğrafımı çekiyormuş meğersem."YA CHESTER"
"VALLAHİ COK GUZEL ÇIKTIN"
"ABİ MAL GİBİ ÇIKTIM KESİN"
"YA GERÇEKTEN IŞIK ÇOK GÜZELDİ CİDDİYM"
Göz devirip masaya yürüdüm. Modern bahçe mobilyaları da vardı fakat ben tahta masayı daha çok seviyordum o yüzden Chester tabakları oraya koymuştu bile. O masa bana piknik havası veriyordu. Masaya yerleştik. Yemeği yemeye başladık ikimizde.
"İki gün sonra Leon'un doğum günü"
"Evet"
"Sandy'e babamın otelinde kutlayalım dedim"
"Ne ciddi misin"
"Evet"
"Oha.. Leon o kadar değerli demek.. "
Kıkırdadım. "Kıskana kıskana Leon'dan mı kıskandın"
"Kim olduğu fark etmez" dedi.
"Neyse organizasyonu ben yapıyorum kısacası"
"Evet Leon için"
"Chester" dedim bastırarak.
"Tamam ya"
"Akşam film mi izlesek ya"
"Olurr ne izlicez"
"Hmm bilmem klişe bir şeyler izleyesim var"
"Oh bayılırım"
"V izleyelim mi hem sen çok seversin"
"SEVMEK NE KELİME BAYILIRIM"
"Salonda izleriz hem büyük ekran"
"Olur" dedim ve sessizce yemeğimizi yedik.
Bitirdiğimizde saat sekizi buluyordu. Ben salondaki L koltuğa yatmış uyukluyordum.
"Hadi uykucu daha film seyredicez"
"hhhnm Chester sonra mi yapsak" dedim uykulu bi sesle.
"Ya bebek misin sen şuan kestirirsen akşam uyuyamiuacaksin" dedi. Tepkisiz kaldım ve gözlerimi geri kapadım.
Bi anda havalandığımda gözlerim sonuna kadar açılmıştı."Ya Chester indirsene"
"Uyuycaksan indirmicem"
"Tamam hadi film izleyelim" dedim ama amacim uyumaktı. Normalde bu kadar erken yatan bir insan değildim ama duş+yemek uyku yapmıştı bende.
Beni koltuğa geri indirdi. Mısır patlatmıştı ve tüm ambians hazırdı gerçekten. Film bile hazırdı aq."Oha her şey hazır"
"Tam hizmet efendim" dedi ve referans yaptı. Ben de hafifçe kıkırdadım. Filmi başlattık ve izlemeye başladım.
Saat 21.30 gibi ben geberiyodum hem ortam karanlık hemde artık uykum geliyordu. Normalde de çok uyuyan bir insan olduğum için bu benim için normaldi. Fakat Chester uyumazdı. Fakat ben çoktan uykuya dalmıştım.Chester
Kafası omzuma ordan da önüme düştü. Çoktan uyumuştu bile. Hiç şaşırmadım. Başı bacağımın üstüne yatıyordu. Saçlarını okşamaya başladım. Pürüzsüzdü. Benim şampuanımla yıkanmıştı ve bu ayrı bir hoşuma gidiyordu. Filmi durdurdum ve onu kucakladım. Yukarı kata çıkıp onu kendi yatağıma yatırdım. Bizde kaldığı zamanlarda annemler onu misafir odasına koyuyordu ama ordan korktuğunu biliyordum çünkü karanlık korkusu vardı. Kollarımı altından çektim ve tam gitmeye yelteniyordum ki beni kolumdan tuttu.
"Gitme"
"Y/N..."
"Kal"
Gözlerindeki ışıltı her şeye bedeldi. Onu orada bırakmayacaktım tabii ki. Yatağın öbür tarafına gidip yattım. Ben bunu yaparken o tekrar uykuya dalmıştı. Yastığımı dikleştirdim bir kolum yastığın altında diğer elimle telefona bakmaya başladım.
Sonra Fang'den bi mesaj geldi.Benim kanki🙈😽🤧
Napiyon len
Hiç telefona bakıyorum
Y/N bugun niye bizim
tirubunde degildi
Kavga falan mı ettinizYok ya Sandy çağırmış
Ya biliyorum da normalde
hep bizim tirubunde olur yaAlıştın dimi sen de
E yani abi
Çıkışta göremedim onu birlikte
eve yürümediniz miŞuan bizde
NE
KANKA BU
ŞUAN MI
SÖYLENİRYa ani gelişti biraz
NASIL LAN ANNENLER
EVDE YOKEvet öğrenirlerse
boku yedimYuh
Napıyosunuz şuanYatıyoruz
NE
KANKASAKİN OL
O UYUYO BEN TELEFONA
BAKIYORUMONUN UYUDUĞUNU NERDEN
BİLİYOSUNÇünkü yanımda yatıyo
NE
YUH
BU KADARKENDİSİ DEDİ KAL
DİYE VALLA BENİM
SUÇUM DEĞİL😭BEN SENİ ANLADIM
CHESTERYA SİKTİR GİT SEN EVE
EDGARI ATARKEN BEN
SEN YAKALANMA DİYE
GOTUMU YİRTTİMYA ABİCİM O BAŞKA
BU BAŞKA
YİRTTİN DA NOLDU
YAKALANDIKO SENİN MALLIĞIN
YATAĞI KIRMIŞSINIZ AQ
BEN NAPABİLİRİM
YENİ YATAK MI ALSAYDIM
10 DAKİKADA
CHESTER NOLUR GİT YATAK
BUL DİYE KİM ARADI BENİ??YA TAMAM ORALARI
KARIŞTIRMAGörüldü atmak zorunda kaldım. Çünkü hareket edemedim. Nefesim kesildi. Y/N bana sarıldı. Uykusunda savaş veren tiplerden olduğunu zaten biliyordum ama bu benim nefesimi kesmişti işte.
Telefonu yanıma bıraktım ve yan döndüm. Bende ona sarıldım ve yüzüne baktım. Her nefes alış verişini duymakla kalmıyor hissediyordum. Yüzlerimiz çok yakındı. Fakat bunu uykusundaki bir insana yapamazdım. Ondan biraz daha uzaklaştım. Kokusu beni büyülüyordu. Normalde uyumayan ben bile bunun için saatlerce yatabilirdim. Haftalar sonra hayatımdaki en iyi uykuya giriş yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chester x Y/N
Hayran KurguMandy'ye karşı bi nefretim yok çok seviyorum ama fic akışı için lazımdı lütfen anlayış🙏🙏